Voor Roland Garros heb ik ooit mee geloot naar kaarten voor de stadions, maar daar viel ik buiten de prijzen. Nog nooit geweest dus. Die bijbanen kun je denk ik gewoon aan de deur kaarten voor kopen. Dat is in ieder geval op Wimbledon bijvoorbeeld wel zo. Daar gaan veel mensen na het werk nog even tennis kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:34 schreef TheArt het volgende:
Een topic, voor zover er al animo voor is, voor mensen die tennistoernooien ter plaatse gaan bekijken. Eventuele tips, ervaringen, ideeën voor anderen, verslagen, vertel het.
Nou startte ik het topic op, omdat ik zelf volgend jaar naar Roland Garros ga. Allemaal leuk en aardig, maar nou heb ik nog nooit een Slam bezocht, alleen 2x de Ordina Open en 2x de Dutch Open en ik weet niet bepaald hoe het werkt met de kaartverkoop. De tickets voor de Centre Courts kun je al een tijdje bestellen op internet, maar daar heb ik geen interesse voor. Ik wil drie dagen gaan en dan vooral de buitenbanen meepikken, omdat dat gewoon veel leuker is, heb ik al bij eerdere toernooien gemerkt (+ een stuk goedkoper op de Slams natuurlijk).
Maar, hoe gaat de verkoop van de normale passen in zijn werk. Gewoon daar bij de kassa te verkrijgen of is het beter (kan het überhaupt) dat je die dingen ook van te voren bestelt. Mensen die mij daarbij van info kunnen voorzien, heel graag. Eventueel ook nog andere tips zijn altijd welkom.
Ja maar dat zijn andere kaarten. Als je de hele dag wilt moet je echt niet aan de deur kaarten gaan halen, want dat lukt niet.quote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef XL het volgende:
[..]
Voor Roland Garros heb ik ooit mee geloot naar kaarten voor de stadions, maar daar viel ik buiten de prijzen. Nog nooit geweest dus. Die bijbanen kun je denk ik gewoon aan de deur kaarten voor kopen. Dat is in ieder geval op Wimbledon bijvoorbeeld wel zo. Daar gaan veel mensen na het werk nog even tennis kijken.
Hoe zit je qua zicht op de 3e rij ? En weet je of die ( zaterdag) familiedag "vreselijk schreeuwerig" is ??quote:Op zondag 4 november 2007 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
en al een keer het ABNAmro-toernooi.
Ik ben niet zo kritisch qua plek, ik zat zelf veel hoger en kon het prima zien. Ahoy is gewoon een mooie locatie voor zoietsquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:35 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe zit je qua zicht op de 3e rij ?
Geen idee, ben op een doordeweekse dag geweest.quote:En weet je of die ( zaterdag) familiedag "vreselijk schreeuwerig" is ??
Thxquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kritisch qua plek, ik zat zelf veel hoger en kon het prima zien. Ahoy is gewoon een mooie locatie voor zoiets.
[..]
Ok, thxquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben vorig jaar op zaterdag naar het ABN Amro toernooi geweest, maar het is juist superstil, mij eigenlijk te stil....
Thxquote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dan vooral niet op woensdag gaan. Vreselijk gewoon, zoals die kinderen (en dagjes mensen compleet met broodjes en pakjes drinken) zich gedragen.
Gillen, gooien met brood, ritselen van zakjes snoep, kletsen tijdens games, rennen op de trappen tijdens games, duwen om handtekeningen, nee echt.. Er zou een soort van etiquette verstrekt moeten worden.
Zelfs mijn kids van 9 en 6 jaar weten wel beter (die gaan gezellig mee, op dinsdag.. want mama houdt niet van kids-day)
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en die zijn dus irritant voor de gewone bezoeker want "daar hebben ze toch kidsday voor uitgevonden!!!".
Wil jij beweren, dat dit op de andere dagen niet gebeurd dan, door volwassenen? Sommige volwassenen zijn net zo erg of zo niet erger dan kids. 'JA IK SIT EFFE BIJ DE ABN AMRO TOERNOOIJ, JA TOP MAN, HEB AL AARDIG WAT TOPPERS GESIEN JOH' (en de umpire dan maar 'shhhhhhhhhhhhhhh' roepen in de microfoonquote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en die zijn dus irritant voor de gewone bezoeker want "daar hebben ze toch kidsday voor uitgevonden!!!".
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
betoog
quote:Op donderdag 27 december 2007 08:48 schreef XL het volgende:
Tennis is toch een beetje een volkssport he
quote:Ook Djokovic van de partij in Rotterdam![]()
Toernooidirecteur Richard Krajicek heeft na Rafael Nadal opnieuw een wereldtopper naar Rotterdam weten te halen. Volgens RTV Rijnmond zou Novak Djokovic in februari meedoen aan het ABN/Amro World Tennis Tournament. Naast de nummer twee en drie van de wereld zullen ook titelhouder
Mikhail Youzhny, oud-winnaar Lleyton Hewitt
en de Brit Andy Murray acte de presence geven in Ahoy'.
Staan gewoon in het "orginele" berichtquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe jij eens ffkes rustig met die insinuerende smileys.
Djoko is coming
![]()
Nu moet ik wel gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |