abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54329162
Een topic, voor zover er al animo voor is, voor mensen die tennistoernooien ter plaatse gaan bekijken. Eventuele tips, ervaringen, ideeën voor anderen, verslagen, vertel het.

Nou startte ik het topic op, omdat ik zelf volgend jaar naar Roland Garros ga. Allemaal leuk en aardig, maar nou heb ik nog nooit een Slam bezocht, alleen 2x de Ordina Open en 2x de Dutch Open en ik weet niet bepaald hoe het werkt met de kaartverkoop. De tickets voor de Centre Courts kun je al een tijdje bestellen op internet, maar daar heb ik geen interesse voor. Ik wil drie dagen gaan en dan vooral de buitenbanen meepikken, omdat dat gewoon veel leuker is, heb ik al bij eerdere toernooien gemerkt (+ een stuk goedkoper op de Slams natuurlijk).

Maar, hoe gaat de verkoop van de normale passen in zijn werk. Gewoon daar bij de kassa te verkrijgen of is het beter (kan het überhaupt) dat je die dingen ook van te voren bestelt. Mensen die mij daarbij van info kunnen voorzien, heel graag. Eventueel ook nog andere tips zijn altijd welkom.
pi_54352653

Ik heb de laatste 2 jaar de Ordina Open bezocht, en al een keer het ABNAmro-toernooi. Het lijkt me onwijs gaaf om een keer naar Wimbledon te gaan, maar als je ieder jaar die toestanden omtrent kaartverkoop ziet .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54361491
Dit jaar bij Wimbledon geweest, maar die kaarten waren gratis dus daar hoefden we niet over na te denken verder.
Gezien de toestanden daar zou ik wel van te voren kaarten kopen als dat mogelijk is.

Waarschijnlijk zal ik volgend jaar ook een dagje RG meepikken.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 11 november 2007 @ 21:24:06 #4
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54536346
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:34 schreef TheArt het volgende:
Een topic, voor zover er al animo voor is, voor mensen die tennistoernooien ter plaatse gaan bekijken. Eventuele tips, ervaringen, ideeën voor anderen, verslagen, vertel het.

Nou startte ik het topic op, omdat ik zelf volgend jaar naar Roland Garros ga. Allemaal leuk en aardig, maar nou heb ik nog nooit een Slam bezocht, alleen 2x de Ordina Open en 2x de Dutch Open en ik weet niet bepaald hoe het werkt met de kaartverkoop. De tickets voor de Centre Courts kun je al een tijdje bestellen op internet, maar daar heb ik geen interesse voor. Ik wil drie dagen gaan en dan vooral de buitenbanen meepikken, omdat dat gewoon veel leuker is, heb ik al bij eerdere toernooien gemerkt (+ een stuk goedkoper op de Slams natuurlijk).

Maar, hoe gaat de verkoop van de normale passen in zijn werk. Gewoon daar bij de kassa te verkrijgen of is het beter (kan het überhaupt) dat je die dingen ook van te voren bestelt. Mensen die mij daarbij van info kunnen voorzien, heel graag. Eventueel ook nog andere tips zijn altijd welkom.
Voor Roland Garros heb ik ooit mee geloot naar kaarten voor de stadions, maar daar viel ik buiten de prijzen. Nog nooit geweest dus. Die bijbanen kun je denk ik gewoon aan de deur kaarten voor kopen. Dat is in ieder geval op Wimbledon bijvoorbeeld wel zo. Daar gaan veel mensen na het werk nog even tennis kijken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54536753
Roland Garros is absoluut geen probleem om aan de deur kaarten te kopen, zeker voor de bijbanen is dat goed te doen. Voor de hoofdbanen moet je wat vroeger opstaan, maar dat is in mijn geval ook gewoon gelukt! Wimbledon wordt denk ik lastiger, hoewel je aan het eind van de dag nog wel wat partijtjes kan meepakken!
pi_54797826
Voor Rotterdam zijn nog kaarten
Via de site.......... ( 1e ring finale is al uitverkocht, als ik het goed heb)
Losse verkoop weet ik niet.
Ligt aan de deelnemers en aan andere plannen of ik ga !
In Amsterdam wel geweest, tijd geleden op uitnodiging
( Adamse Bos, weet de naam van het toernooi niet meer )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54799016
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef XL het volgende:

[..]

Voor Roland Garros heb ik ooit mee geloot naar kaarten voor de stadions, maar daar viel ik buiten de prijzen. Nog nooit geweest dus. Die bijbanen kun je denk ik gewoon aan de deur kaarten voor kopen. Dat is in ieder geval op Wimbledon bijvoorbeeld wel zo. Daar gaan veel mensen na het werk nog even tennis kijken.
Ja maar dat zijn andere kaarten. Als je de hele dag wilt moet je echt niet aan de deur kaarten gaan halen, want dat lukt niet.
Die kaarten die jij bedoelt zijn van mensen die zijn vertrokken, die worden vervolgens opnieuw verkocht, en de opbrengst daarvan gaat naar een goed doel

Roland Garros staat bij mij ook op de planning voor 2008 trouwens, en als het enigszins kan wederom Wimbledon.
pi_55100292
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:

en al een keer het ABNAmro-toernooi.
Hoe zit je qua zicht op de 3e rij ? En weet je of die ( zaterdag) familiedag "vreselijk schreeuwerig" is ??
pi_55101980
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:35 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe zit je qua zicht op de 3e rij ?
Ik ben niet zo kritisch qua plek, ik zat zelf veel hoger en kon het prima zien. Ahoy is gewoon een mooie locatie voor zoiets .
quote:
En weet je of die ( zaterdag) familiedag "vreselijk schreeuwerig" is ??
Geen idee, ben op een doordeweekse dag geweest.
pi_55103474
Ik ben vorig jaar op zaterdag naar het ABN Amro toernooi geweest, maar het is juist superstil, mij eigenlijk te stil....
pi_55106051
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo kritisch qua plek, ik zat zelf veel hoger en kon het prima zien. Ahoy is gewoon een mooie locatie voor zoiets .
[..]
Thx Pietje, dat schept mogelijkheden !!! Jammer dat het in Rotterdam is
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben vorig jaar op zaterdag naar het ABN Amro toernooi geweest, maar het is juist superstil, mij eigenlijk te stil....
Ok, thx , geen probleem mee, zolang er maar geen jankende kinderen ( of "snaaiende dagjesmensen")naast me zitten
pi_55337924
Dan vooral niet op woensdag gaan. Vreselijk gewoon, zoals die kinderen (en dagjes mensen compleet met broodjes en pakjes drinken) zich gedragen.

Gillen, gooien met brood, ritselen van zakjes snoep, kletsen tijdens games, rennen op de trappen tijdens games, duwen om handtekeningen, nee echt.. Er zou een soort van etiquette verstrekt moeten worden.

Zelfs mijn kids van 9 en 6 jaar weten wel beter (die gaan gezellig mee, op dinsdag.. want mama houdt niet van kids-day )
pi_55418868
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dan vooral niet op woensdag gaan. Vreselijk gewoon, zoals die kinderen (en dagjes mensen compleet met broodjes en pakjes drinken) zich gedragen.

Gillen, gooien met brood, ritselen van zakjes snoep, kletsen tijdens games, rennen op de trappen tijdens games, duwen om handtekeningen, nee echt.. Er zou een soort van etiquette verstrekt moeten worden.

Zelfs mijn kids van 9 en 6 jaar weten wel beter (die gaan gezellig mee, op dinsdag.. want mama houdt niet van kids-day )
Thx
Zie je reactie nu pas

Dat dus, jij snapt het !!!
Gelukkig, ze bestaan nog, de " not loving kidsday moeders "
pi_55418919
Ja, en die zijn dus irritant voor de gewone bezoeker want "daar hebben ze toch kidsday voor uitgevonden !!!".

pi_55418969
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en die zijn dus irritant voor de gewone bezoeker want "daar hebben ze toch kidsday voor uitgevonden !!!".

pi_55558765
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

Wil jij beweren, dat dit op de andere dagen niet gebeurd dan, door volwassenen? Sommige volwassenen zijn net zo erg of zo niet erger dan kids. 'JA IK SIT EFFE BIJ DE ABN AMRO TOERNOOIJ, JA TOP MAN, HEB AL AARDIG WAT TOPPERS GESIEN JOH' (en de umpire dan maar 'shhhhhhhhhhhhhhh' roepen in de microfoon )

Mijn kinderen snappen meer van de ongeschreven 'tennistoernooi' etiquette dan menig volwassene. Sterker nog, mijn zoon vraagt of mensen ' alstublieft even stil willen zijn want er is een game bezig' . Er is niemand die mijn kids irritant zal vinden, eerder 'schattig' Ik ben geen 'kindvriendelijk' mens, en ik heb er een hekel aan als mensen (lees: kinderen) zich niet kunnen gedragen tijdens toernooien. Gelukkig zijn mijn kids het helemaal met me eens. Mijn 9-jarige zoon gaat voor het 6e jaar naar Rotterdam (nog niet gesproken over andere toernooien zoals RG), hij weet echt beter hoe zich te gedragen dan bijvoorbeeld, 'iemand die al eens het ABN-AMRO toernooi bezocht heeft'.

donderdag 27 december 2007 @ 00:24:58 #17
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_55563191
Ik zit momenteel 5 kilometer van de Rod Laver Arena, over 3 weken echter niet meer.
pi_55565209
quote:
Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
betoog
, rustig joh, neem 't vooral niet persoonlijk op . Natuurlijk zijn er overal uitzonderingen op maar de kidsday is en blijft ervoor uitgevonden . De mensen die aso doen heb je nou eenmaal overal (niet alleen bij tennis) .
  donderdag 27 december 2007 @ 08:48:42 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55566602
Tennis is toch een beetje een volkssport he
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55575358
quote:
Op donderdag 27 december 2007 08:48 schreef XL het volgende:
Tennis is toch een beetje een volkssport he
Dan maar ff snel naar de HEMA voor een racket
pi_55892369
quote:
Ook Djokovic van de partij in Rotterdam

Toernooidirecteur Richard Krajicek heeft na Rafael Nadal opnieuw een wereldtopper naar Rotterdam weten te halen. Volgens RTV Rijnmond zou Novak Djokovic in februari meedoen aan het ABN/Amro World Tennis Tournament. Naast de nummer twee en drie van de wereld zullen ook titelhouder
Mikhail Youzhny , oud-winnaar Lleyton Hewitt en de Brit Andy Murray acte de presence geven in Ahoy'.

sportweek.nl
pi_55892495
Doe jij eens ffkes rustig met die insinuerende smileys .

Djoko is coming

Nu moet ik wel gaan .
pi_55892536
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe jij eens ffkes rustig met die insinuerende smileys .

Djoko is coming

Nu moet ik wel gaan .
Staan gewoon in het "orginele" bericht
pi_55902916
nou mooi dat ik de kaartjes voor het abn amro de dag van tevoren wel bestel

als er net zoveel afvallen als voorgaande jaren hoef ik er niet heen hoor
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_55930548
Tot nu toe ben ik enkel naar WTA-tornooien, Fed-cup en Davis-cup geweest, ABN Amro wordt mijn eerste ATP-tornooi
Good girls go to heaven, bad girls get everywhere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')