Ik hoop het niet.quote:
kaal isquote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Anders eens kijken of Gerard Joling nog tips heeft qua haartransplantatie.![]()
Hoe puberaal toch weer..quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Kale kutjes.
Hell, je moet wat als je je verveeld.quote:
En het was leeeeuk! Heel erg gezellig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Tezz het volgende:
Och Ludo, wilde niemand met je praten gisteravond?? Nou 1 troost: de drie mensen die nog wel eens in het hoeksje komen waren er gewoon niet, dus het lag niet aan jou....
E. was oogschaduw aan het uitproberen bij Oriflame,
Pezu was gewoon ergens anders,
Tezz was naar een lezing over honden opvoeden..........
feli met je voldoendequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef LudoSanders het volgende:
Nou jullie hadden het gisteren super leuk. Ik vandaag, ik was al bijna onderweg toen ik voor de laatste maal op blackboard keek en bleek dat er helemaal geen reden was om te gaan daar ik een dikke voldoende had en ik daar geen feedback over hoef te hebben.
Neuh, lekker rustig aan gedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hell, je moet wat als je je verveeld.
Nog wat meegemaakt van het weekend?
Dank u.quote:
Jij gaat nooit stappen is het niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, lekker rustig aan gedaan.![]()
gechilled achter je pc?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, lekker rustig aan gedaan.![]()
Men ik wil ook gewoon een fatsoenlijk koffieautomaat. Wij hebben alleen doodnormale koffie in kartonnenbekertjes, je weet wel, waar de warmte gewoon doorheen komt. Als je 2 bekers in elkaar doet moet je extra betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Djarum het volgende:
saaaaaaiiii op mn werk..
goed voor de patienten.. slecht voor mij..![]()
zuip me lamlazerus aan de nieuwe koffieautomaat die we hebben!
Cappuchino, cafe au lait etc etc.![]()
moet om de 15 minuten naar de wc![]()
haha echt waar joh?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Men ik wil ook gewoon een fatsoenlijk koffieautomaat. Wij hebben alleen doodnormale koffie in kartonnenbekertjes, je weet wel, waar de warmte gewoon doorheen komt. Als je 2 bekers in elkaar doet moet je extra betalen.![]()
Heet een doppio, serieusquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Djarum het volgende:
hmm.. lekker espresso!
mijn mok zit vol, dus dit is een eehhh... vierdubbele??![]()
![]()
![]()
vraag me af wanneer ik ga stuiteren..![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heet een doppio, serieus
Koffie kost bij ons ¤1,10, echt schandalig! Geld troggelen op een van de basisbehoefte van de arme student.
Ja, ik werk onder schooltijd he, lekker relaxed, hihi. Nu moet ik zodadelijk wel door de regen fietsen om kind van school te halen, maar goed...........quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ook weer thuis Tezz! Ik zit te twijfelen of ik nog ff naar de kapper ga of dat ik dat morgen doe, toch vrij. Weet ook niet wat ik er mee wil.
Het regent hier flink door nu, de herfst is echt begonnen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, ik werk onder schooltijd he, lekker relaxed, hihi. Nu moet ik zodadelijk wel door de regen fietsen om kind van school te halen, maar goed...........
En een leuk hip kapsel ludo, niet te kort, niet te lang (niet dat je iets kunt met deze info, maar goed)
Laten we het houden op niet vaak.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank u.
[..]
Jij gaat nooit stappen is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |