Ja, ik ga er een relaxweekend van maken. Heb namelijk helemaal niets gepland staanquote:
0% wilde plannenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga er een relaxweekend van maken. Heb namelijk helemaal niets gepland staan.
En wat voor wilde plannen heb jij?
Ach, een rustig weekend zo nu en dan kan toch ook geen kwaad? Volgend weekend zit ik bijvoorbeeld alweer behoorlijk volgepland met verjaardagenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
0% wilde plannen
Zit nu ook in m'n eentje een fles wijn weg te werken, nadat ik mezelf er een week van heb kunnen weerhouden alcohol te drinken.
Knap zat, al vraag je 't mij
Kan 't ook niet, behalve dat ik al een rustig jaar heb nu.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, een rustig weekend zo nu en dan kan toch ook geen kwaad? Volgend weekend zit ik bijvoorbeeld alweer behoorlijk volgepland met verjaardagen.
quote:
heb je dan nooit genoeg?quote:
Topicsquote:
mooie foto'squote:Op zaterdag 3 november 2007 02:47 schreef FoxHunter. het volgende:
Zo.. het sneeuwt hier nu lekker in Västerås (Zweden). Wel een beetje nat sneeuw, maar daar moet in ongeveer een week verandering in komen.
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:47 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, een goed ende morgen en zulks. [afbeelding]
sneeuwquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:47 schreef FoxHunter. het volgende:
Zo.. het sneeuwt hier nu lekker in Västerås (Zweden). Wel een beetje nat sneeuw, maar daar moet in ongeveer een week verandering in komen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mogequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |