Jan en Youri Mulderquote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
Noem eens alle vaders & zoons die Oranje haalden.
quote:Op maandag 5 november 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
FC Den Bosch?
Klopt, nu die andere nog...quote:Op maandag 5 november 2007 20:28 schreef methodmich het volgende:
Sowieso Joop van Daele met de bril.
Helemaal goed natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef Beschouw het volgende:
Henk Wery en boven diens schouders Laseroms en Kindvall
Door zijn goal in de wedstrijd om de wereldbeker voor clubteams.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:11 schreef tong80 het volgende:
Waardoor kennen we Joop van Daele het beste ?
Juistquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Beschouw het volgende:
Zijn bril die door een Argentijn gebroken werd in die wedstrijd.
Tegenwoordig als coach van oud-Feyenoord gesignaleerd bij menige amateurclub om een jubileum luister bij te zetten.
Aad de Mosquote:Op donderdag 8 november 2007 06:15 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander was trainer vanb Werder Bremen ?
Wat een naamquote:Op donderdag 8 november 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
Apeldoornse Geheel Onthouders Voetbal Vereniging
Welke van de 2 antwoorden was eigenlijk correct?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
Correct.
EBOH is niet juist, dat is de vrije vertaling.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
TONEGIDO = Tot Ons Nut En Genoegen Is Deze Opgericht
NEC = Nijmegen Eendracht Combinatie
EBOH = Elf Boeren Op Hol
DOTO = Door Ontwikkeling Tot Ontspanning
RKC = Rooms-Katholieke Combinatie
DWS = Door Wilskracht Sterk
Daniel de Ridder, Benni, Quincy, Mido en Jordiquote:Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef Radegast het volgende:
Noem de vijf spelers die bij Ajax én Celta de Vigo hebben gespeeld...
Shit, ik was Quincy vergeten! Die anderen zijn natuurlijk goed..quote:Op donderdag 8 november 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daniel de Ridder, Benni, Quincy, Mido en Jordi
Correctquote:Op donderdag 8 november 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Radegast Juanfrán zoekt.
quote:
Wk-finale 1962?quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:14 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijd staat bekend als de battle of Santiago ?
Juist. Wordt wel beschouwd als de hardste wedstrijd ooit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:23 schreef dndiek het volgende:
Chili - Italië op het WK 1962
Salenkoquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:21 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde de meeste doelpunten in één WK-wedstrijd ?
Dat is goed. Knap dat je hem nog zo snel herkent..quote:Op maandag 12 november 2007 01:31 schreef fanneke het volgende:
Somalia?
die grote brede neus deed het hemquote:Op maandag 12 november 2007 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is goed. Knap dat je hem nog zo snel herkent..
Otmar ern Frits Walter ?quote:Op maandag 12 november 2007 01:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Welke twee broers stonden het vaakst in hun nationale elftal samen op het veld in dezelfde wedstrijd?
Ik dacht eerder aan Jan Jongbloed Tongquote:
Rinus Israel en Rob Rensenbrink?quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef tong80 het volgende:
Welke twee spelers naast Jan Jongbloed uit de WK selectie van 1974 begonnen bij DWS ?
De andere is natuurlijk Bergkampquote:Op maandag 12 november 2007 02:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
wie?
en ja, deze klopt wel
Ik moest ook lachenquote:
Makkie, Koeman.quote:Op maandag 12 november 2007 14:27 schreef tong80 het volgende:
Juist.
Een vraahje voor jou. Volgens mij ben je een relatief nieuwe voetbalkwisser.
Wie nam de vrijetrap waardoor Barcelona in 92 de EC-1 won ?
Om de paar maanden komt er een nieuwe kwisser waarvan ik denk dat ie blijft. Wordt ontgroend met deze vraag.quote:
Ook foutquote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Makkie, Koeman.
Ow f*ck, je bedoelt natuurlijk wie hem opzij tikte..... Oef, Stoichkov?
Toch welquote:
whehe in 2e instantiequote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef dndiek het volgende:
Het is die voorzitter
quote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef dndiek het volgende:
Veen toch?
Maar je hebt hem wel goedquote:Op maandag 12 november 2007 15:13 schreef dndiek het volgende:
Gokje Hiddink..
Ik kan geen andere spelers uit die tijd opnoemen
Is dit een vraag of een opmerking?quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
AtMoTNAMaMaFoDaTa wat heb je een kut naam
Die appie die even in Italie gespeeld heeft? Hugo!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:08 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het broertje van Maradona die mislukte als prof ?
Neeskens, Boskamp en ???quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Welke drie 'Johannen' speelden naast Johan Cruijf ooit in oranje?
Yes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:35 schreef fanneke het volgende:
Mario van de Ende
Kwam die wel bij Zeeburgia vandaan ? Dan zou ik eerder Edgar Davids gokken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Radegast het volgende:
Aangezien Clarence Seedorf er op z'n dertiende al uitzag als iemand van 30, zou het Clarence kunnen zijn?
Is die rechtse op de foto Stanley Menzo? Die komt van Zeeburgia.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef raptorix het volgende:
Ik kwam deze poster in kantine van Zeeburgia tegen, enig idee wie het is?
[ afbeelding ]
quote:Volgens mij is dat helemaal geen Ajax-speler, en dat TDK-shirt geen Ajax-shirt.
Gullit draagt het shirt van het Nederlands elftal.
Ik zal de (oefen)interlands er eens op nakijken...
Jan
Het voetbalcryptotopic is een eindje verderopquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef raptorix het volgende:
Maar allemao is het portugese woord voor duitser
Het is wel degelijk een Ajax shirt. Zal rond het jaar 1987 geweest zijn.quote:Over die foto van mij, ik heb het naar sportgeschiedenis.nl gemailt, hij kwam met interessante theorie:
[..]
Juistquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:40 schreef sjimz het volgende:
Muller ook, Friedenreich ook.
Aan jou de eer.quote:
De winnende goal van morgen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef tong80 het volgende:
Schotland gaat morgen misschien naar het EK. Welk doelpunt was de goal van de eeuw in Schotland ?
Die van Archie Gemill, meer dan dertig jaar terug...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef tong80 het volgende:
Schotland gaat morgen misschien naar het EK. Welk doelpunt was de goal van de eeuw in Schotland ?
29 jaar geleden. Weet je ook welke wedstrijd ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die van Archie Gemill, meer dan dertig jaar terug...
tegen Engeland? gokjequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
29 jaar geleden. Weet je ook welke wedstrijd ?
Daarnaast was Allemao geen spitsquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het voetbalcryptotopic is een eindje verderop
[..]
Des Walkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Welke Engelse verdediger legde in de kwalificatiereeks voor het WK 1994 op Wembley Marc Overmars neer, waarna Peter van Vossen vanaf de stip voor 2-2 zorgde?
Jantje Wouters met een elleboog tegen Gascoignequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Is ook al correct. Wat was het meest besproken moment uit de return later in die kwalificatieserie?
Bordeaux was goed!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
Bordeaux?
Die vrije trap van Koeman was eigenlijk ook n penalty
Jawel Witschge,Dugarry en Lizerazu waren goed maar bij Zizou straalde toen al de kasse er van af!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:49 schreef methodmich het volgende:
Of Richard Witschge, hoewel Bixente Lizarazu ook goed was!
el Salvador en Johan Segundo uiteraardquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
Johan Cruijff en Johan Neeskens.
Juist wonnen na strafschoppen.quote:Op maandag 19 november 2007 13:43 schreef dndiek het volgende:
leverkusen?
Rafael vd Vaart ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef tong80 het volgende:
Welke speler had drie doelpunten bij de tor des jahres verkiezing ?
Diegoquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef tong80 het volgende:
Welke speler had drie doelpunten bij de tor des jahres verkiezing ?
En die voornaam is Bob.quote:Jeugdspelers komen met de fiets naar de training. Of met de brommer, als ze zestien zijn. Feyenoord-jeugdspeler René van der Gijp woonde in Dordrecht, net te ver weg, dus had de club hem een treinabbonement gegeven. Niets aan de hand. Ware het niet dat de vijftienjarige René zich liet brengen door een taxi. Hij werd pontificaal afgezet voor de bestuurskamer, waar ze bijna van hun stoelen rolden toen hij uit de taxi kwam, maar meer om wat die aanhad. Van der Gijp droeg een lange leren jas, paraplu onder de arm en had een bolhoed op zijn hoofd. De voorstelling herhaalde zich een paar weken, tot het bestuur vader van der Gijp ontbood. De taxi was tot daaraan toe, de bolhoed kon echt niet. Niemand wist dat René gewoon met de trein kwam, maar elke dag alleen de laatste paar honderd meter de taxi nam. Voor fl. 3,50 had hij een hoop lol. Ook bij de Feyenoord-jeugd: tijdens een training stond een duurloop op het programma. 'n Kilometer of acht. Daar had René geen zin in. Met een maatje spreekt hij af tot de hoek mee te lopen. Tot de snackbar. Vijf broodjes kroket met later komt de groep weer langs. De trainer zoals altijd voorop, René sluit netjes aan.
Volgens mij is dat Van Peppenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:18 schreef Elftalleider het volgende:
Welke speler werd zowel in 2006 als in 2007 kampioen van de 1e divisie/jupiler league
Zag er idd ruig uit. Hier nog een beschaafde foto.quote:Op maandag 26 november 2007 22:16 schreef Bjoro het volgende:
die had toch een baard ?
of ben ik nu in de war
Sneeuwvlokje Koemanquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:42 schreef tong80 het volgende:
Deze vraag is alleen voor elftalleider omdat ie zelf altijd de vrijetrappen nam.
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona voor het eerst de EC-1 won ?
Foutquote:
quote:
Niemand ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef tong80 het volgende:
Wie was in de tijd van Sies Wever de reserve-doelman van Feijenoord ?
Dat kun jij wel bedoelen, maar Reitsma was toen reservedoelman.quote:
Troost je, Elftalleider. Dat hebben we allemaal moeten meemaken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef tong80 het volgende:
Wie was in de tijd van Sies Wever de reserve-doelman van Feijenoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |