Cool..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Phill Collins komt nu akelig dichtbij.![]()
Wat heeft dat te maken met het kijken naar streams van DGK?quote:
Laat mensen toch eens in hun waarde, dat wil ik ermee zeggen, het is zo makkelijk om af te geven op anderen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het kijken naar streams van DGK?
Hoe lang adem jij al?![]()
is dat een strikvraagquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het kijken naar streams van DGK?
Hoe lang adem jij al?![]()
uit emperisch onderzoek bleek dat er veel phil collins fans en hardnekkige ontkenners ("nee, ik kijk nooit meer") naar zowel de streams gluren en als kloon meeposten in de cos, jaja..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:06 schreef APK het volgende:
Dat er nog mensen zijn die 13 maanden later serieus naar de streams kijken en COS na COS volposten....
Euh, ik zeg het toch in de SC, en niet in de COS?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef Lobasca het volgende:
Laat mensen toch eens in hun waarde, dat wil ik ermee zeggen, het is zo makkelijk om af te geven op anderen..
welke gek, die niet beroepsmatig naar die rotzooi kijkt, houdt dat zolang volquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit emperisch onderzoek bleek dat er veel phil collins fans en hardnekkige ontkenners ("nee, ik kijk nooit meer") naar zowel de streams gluren en als kloon meeposten in de cos, jaja..![]()
Iemand moet jou tegengas geven..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, ik zeg het toch in de SC, en niet in de COS?
Laat me.![]()
Anders kun je het hele forum wel opdoeken.
geen idee, weet jij het, jij post nog regelmatig op vol?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
welke gek, die niet beroepsmatig naar die rotzooi kijkt, houdt dat zolang vol![]()
quote:
Nietus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uit emperisch onderzoek bleek dat er veel phil collins fans en hardnekkige ontkenners ("nee, ik kijk nooit meer") naar zowel de streams gluren en als kloon meeposten in de cos, jaja..![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, weet jij het, jij post nog regelmatig op vol?![]()
Whehehe, nog zo'n gek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat er bloedneuzen zijn geslagen en wat al niet. Zet net de streams aan en zie weer een streamlock.
Lobasca:![]()
ja, ik had al een pm van apk gehad, spuit 11. hoi by the wayquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat er bloedneuzen zijn geslagen en wat al niet. Zet net de streams aan en zie weer een streamlock.
Lobasca:![]()
geeft nix... we zijn allemaal broers en zussen en we doen het allemaal met elkaarquote:
In ieder geval niks te klagen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als wij er niet waren had jij helemáál niets meer te zeggen![]()
Ik maak wel onderscheid tussen de streamkijkers hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Als wij er niet waren had jij helemáál niets meer te zeggen![]()
Jij wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:25 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet gek Uhhh toch[ afbeelding ]
Leg jij dan eens uit hoe het zit mannetje!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maak wel onderscheid tussen de streamkijkers hoor.
Het lijkt alleen of 98% meeleeft en 2% nog begrijpt wat ze zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |