abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54327775
Vervolg op [COS#2771] Waar wachten we op?

Tsja we hebben gewacht... en het resultaat is Def Rhymz (of we daar vrolijk van worden of niet).

Er is een lijst opgesteld van dingen die Brian uitgespookt heeft in DGK:

- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij lastiggevallen door vreemden)
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen. En ondertussen terwijl Huub wordt vastgehouden, Huub knijpen omdat Huub hem kneep!

Huub heeft een leuk gesprek gehad met butler Kim.

Cap: Dreamboy

Brian wil echt met Amanda trouwen na de DGK.

Na veel gebrabbel aangehoord te hebben tussen Brian en Amanda / Naad en Dennis is Lieke weer van de partij. Amanda en Nadia gaan op commando van Brian even checken of ze gehuild heeft. Butler Kim toont begrip.

En daar is de "verrassing" Def Rhymz. Zal hij echt gaan optreden? Ja Brian... speciaal voor jou!

[ Bericht 56% gewijzigd door b.a.s. op 02-11-2007 23:03:10 ]
pi_54327782
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:

[..]

Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!

Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?

KUDT DGK_Redactie
Onbegrijpelijk...en de akties van Brian de laatste dagen leveren geen enkele sanctie tegen hem op

Lieke hoeft van mij niet te winnen,dat is het niet....maar iemand die zo sterk is geweest tegen al dat gebash van dat lage soort mensen waarvan die akties ook nog eens goedgekeurd worden door achter is voor mij onbegrijpelijk....mensen als nadia en dennix en ook amanda en brian die daar langer blijven zitten omdat hun spel zo goed is?????????????

Ik begrijp het niet
Ik zit er heel dik tegen aan het kijken op te geven
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54327787
pi_54327789
Def schat Amanda 28 jaar.... Wat wil je ook met zo'n ouwe verlepte kop.
pi_54327793
Het programma en de streams worden voor mij steeds minder aantrekkelijk om te volgen.
Dit is te danken aan de beslissingen die de redactie NIET maakt.
Lieke boetes voor een oogpotlood, en Brian helemaal niets.
Bah.
Hoe help je een programma om zeep?
Willen ze eind december helemaal geen kijkers meer? Is dat het?
Sommige mensen worden gestraft voor het minste of geringste, en andere helemaal nooit.
Zo vind ik er geen zak meer aan.
Make my day!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:39:45 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_54327802
Bedankt voor het openen van de COS maar ik heb helemaal niet zitten wachten op Def.

Amanda.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:40:09 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54327808
Def schatte Amanda's leeftijd op 28 jaar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54327809
Als Lieke eruit is en Jaap switcht naar de anderen heeft Huub zijn langste tijd in de kooi gehad....

Goed gedaan Huub!!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54327813
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef agter het volgende:
Het programma en de streams worden voor mij steeds minder aantrekkelijk om te volgen.
Dit is te danken aan de beslissingen die de redactie NIET maakt.
Lieke boetes voor een oogpotlood, en Brian helemaal niets.
Bah.
Hoe help je een programma om zeep?
Willen ze eind december helemaal geen kijkers meer? Is dat het?
Sommige mensen worden gestraft voor het minste of geringste, en andere helemaal nooit.
Zo vind ik er geen zak meer aan.
+ 1
pi_54327823
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...
En dan pakt Nadia er maar elke keer 1 terug?En spreekt zij haar daar niet over aan?
En dan gaat Huub die vrouw versieren dus geeft Nadia alleen maar meer ammunitie om Lieke mee te raken?
pi_54327835
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Def schatte Amanda's leeftijd op 28 jaar
Meestal vindt ze dat een compliment.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54327838
WE heben gewacht op Muf Rhymes? Ikke niet! fuck him en his brottahs
pi_54327861
Lieke komt een kaartje van Nadia tegen in haar la
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:43:09 #14
168951 STAP01
body and brain
pi_54327871
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Als Lieke eruit is en Jaap switcht naar de anderen heeft Huub zijn langste tijd in de kooi gehad....

Goed gedaan Huub!!!!
Jaap heeft daar toch niets over te zeggen. Dat is aan het hokje
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54327875
Gaat die Def ook nog zijn kunstje doen of is hij gewoon even op visite ?
pi_54327876
Dat vieze gore smerige vette niet uitziende hoerige haar van Amanda....
pi_54327877
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef riri het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk...en de akties van Brian de laatste dagen leveren geen enkele sanctie tegen hem op

Lieke hoeft van mij niet te winnen,dat is het niet....maar iemand die zo sterk is geweest tegen al dat gebash van dat lage soort mensen waarvan die akties ook nog eens goedgekeurd worden door achter is voor mij onbegrijpelijk....mensen als nadia en dennix en ook amanda en brian die daar langer blijven zitten omdat hun spel zo goed is?????????????

Ik begrijp het niet
Ik zit er heel dik tegen aan het kijken op te geven
Ik heb geen streams, nooit gehad ook, volg alleen maar dgk via cossen, maar ik ben het ook goed zat.
Het is niet te volgen, onrechtvaardig, volledig doorgestoken kaart en tenenkrommend gecast.
Ik denk dat ik het ook op geef om hier nog tijd aan te verdoen.
Van mij had Lieke mogen winnen, om de doodeenvoudige reden dat zij het normaalst is gebleven en omdat zij het meest over zich heen heeft gekregen. De rest heeft imo zijn ziel en zaligheid voor een paar centen en vermeende tv bekendheid aan de redactie gegeven.
pi_54327878
btw... waars noukje?
pi_54327900
Waar we dus nog immer wachten op Brian's EXIT.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:44:26 #20
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54327908
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef kybe het volgende:

[..]

En dan pakt Nadia er maar elke keer 1 terug?En spreekt zij haar daar niet over aan?
En dan gaat Huub die vrouw versieren dus geeft Nadia alleen maar meer ammunitie om Lieke mee te raken?
Ach, volgens mij zegt Naad dat alleen maar om te zieken, sneaken, is ze goed in.

Ze mocht willen dat ze in de slipjes van Lieke paste, met d'r platte ster
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54327913
quote:

Goed gedaan Huub!!!!
maar ja we kennen onze huubke nu toch wel een beetje
als hij je niet meer nodig denkt te hebben kan je opzouten

btw als lieke weggaat maakt jaap idd een switch ......naar brian
huubje er uit bij de volgende ontslagronde , nixje huilend naar huis

4 personen over

bingo FINALE !!
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54327924
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met \'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal\'. Jezelf zijn is nooit \'n excuus als jij zelf gewoon ronduit irritant bent voor anderen. Huub heeft ook gewoon z\'n minpuntjes, en alleen omdat ie dat \'erkent\' en omdat ie daar eerlijk in is, wil niet zeggen dat hij in \'n relatie niets hoeft in te leveren.

Lieke wil hem niet veranderen, Lieke wil dat ie in sommige dingen wat meer aan haar kant staat. Lijkt me meer dan fair, dat hij Huub is doet daar niets aan af. Ook Lieke levert niet in, maar Huub ook niet. Ze hebben beide een behoorlijke ego en willen beide niet als een hondje achter de ander aan huppelen, en dat stoot af. Zeker als de een van begin af aan al populairder is geweest en de ander daar steeds tegenop heeft moeten boxen (het blijft een spel).
Je moet een ander niet willen veranderen inderdaad, maar als iemand arrogant is of z\'n trots in de weg heeft staan is het helemaal niet zo gek dat je daar wat aan zou kunnen aanpassen. Zeker in een relatie lever je dingen in, ook Huub. Hoeft niet, maar doet ie dat niet, dan heeft Lieke wat te zeiken en dat is wat je nu ziet. IMO niet onterecht.
Als je tegen je ega al moet opboxen geeft al aan dat het niet goed zit.

Voordat Lieke in het spel kwam, wist ze al hoe Huub was.....en als ik kijk naar de Huub die net in de kooi kwam en de Huub die ik nu zie, dan zie ik al een heel andere Huub.
Maar Lieke voelt zich in mindere mate gesteunt en Huub speelt het spel zoals hoe hij het al maanden speelt ......en is dat slecht ?
Nee Beiden hebben gelijk...Lieke speelt haar spel en Huub denkt aan zijn 50%, dus die denkt het al te weten, want zo is Huub.

Maar wat is wijsheid, heel de dag en 24/7 op elkaars lip zitten werkt in geen 1 relatie, je hebt niets meer te vertellen, je maakt de zelfde dingen mee, zeker als je geen type bent die heel de dag over \"tangen\" kan ouwehoeren.
Je gaat vitten en narren tegen de mensen die je het dichts na staan en dan zijn \"slechte\" eigenschappen, waar je normaal mee om zou kunnen gaan, ineens bere grote ergenissen en iets klein wordt enorm opgeblazen.

Maargoed ik kan niet kijken of Lieke stuurt hem weg......daar zou iedereen moe van worden en regageren, met oke best.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_54327931
ik heb de hele dag al geen streams aangehad.

Had ik net een vaderlijke waarschuwing aan Time Out getypt, is het gastenboek gesloten.
Nou, in ieder geval melden ze dat ze zich er in zullen verdiepen.

Ik hoop dat ze, net als dat 70's event voor Natasia, niet door laten gaan.
Jammer voor Huub misschien, maar niet echt. Opgesloten in Luxe en zo.
pi_54327949
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
Waar we dus nog immer wachten op Brian's EXIT.
Geduld is een schone zaak..........maar ik geef het op....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_54327950
quote:

Goed gedaan Huub!!!!
Maar als Jaap gaat switchen dan vliegt hij een maand erna er zelf net zo hard uit. Zou Jaap het dan nog doen?? Ik denk het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')