ik moet daar altijd aan "death becomes her" denken dat zij niet dood kan gaan maar alleen afbrokkeltquote:Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Meryl Streep is oud geworden...
jep en daarna issie met zichzelf getrouwd...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef single_queen het volgende:
Dennis Rodman was basketballer, bekend v zijn uiterlijk en zijn flitshuwelijk met Carmen Electra ! volgens mij heeft ie in een ver geleden ook nog ff op Madonna gelegen!
Ik vind het wel meevallen voor 58 jaar!quote:Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Meryl Streep is oud geworden...
ik vind de cameltoe idd niet zo flatteus..quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef arneaux het volgende:
Wat is hier nou mis mee?
Damn, wanneer is zij zwart geworden?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pose levert zelden een flateuze foto op, waarom blijven ze het doen?
Nou maar je mocht toch maar willen dat je er bij benadering zo uitzag, op die leeftijd. Ik zou er wel voor tekenen althansquote:
met een beetje geld en een goede slager kan zelfs jij er zo uit zien!quote:Op maandag 12 november 2007 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou maar je mocht toch maar willen dat je er bij benadering zo uitzag, op die leeftijd. Ik zou er wel voor tekenen althans![]()
Nee zelfs dan niet vrees ik. Er moet wel een soort van basis-klassieke-schoonheid aanwezig zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met een beetje geld en een goede slager kan zelfs jij er zo uit zien!
weet niet hoe jij eruit ziet, maar je heb voor een deel gelijk. Als je echt lelijk bent word het nooit wat, maar een dakkapelletje hier en niet tuinontwerp daar maken dat het wel oke blijftquote:Op maandag 12 november 2007 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet vrees ik. Er moet wel een soort van basis-klassieke-schoonheid aanwezig zijn.
En die heeft Sharon Stone bovenmatig.
Ik denk dat dit topic wel bewijst dat plastische chirurgie niet altijd de redding isquote:Op maandag 12 november 2007 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weet niet hoe jij eruit ziet, maar je heb voor een deel gelijk. Als je echt lelijk bent word het nooit wat, maar een dakkapelletje hier en niet tuinontwerp daar maken dat het wel oke blijft
Urm, bij d'r geboorte?quote:Op maandag 12 november 2007 01:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Damn, wanneer is zij zwart geworden?
Of ze houdt een keertje niet dr buik in....quote:
Precies. Mooie vrouwquote:Op maandag 12 november 2007 01:46 schreef static het volgende:
Voor iemand die zowat 50 is ziet ze er nog steeds appetijtelijk uit.
Hoe die ook op de foto staat, t blijft een geil wijf vind ik dan iig...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:13 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Janice Dickinson (vroeger model en jurylid van america's next top model)
doet mee met een survival reality show...
zo (ietsje) duidelijker?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef single_queen het volgende:
waarom zie ik geen cameltoe bij sharon stone (ik zie alleen een PIKZWARTE jurk, als iemand hem zwart had ingekleurd had ik ook niets gezien), zal wel liggen aan mijn oude kast van een pc-scherm (en geen flatscreen ofzo...
Christ, waarom zoveel make-upquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef Kings het volgende:
Arme Xtina lijdt een beetje onder haar zwangerschap.....
[ afbeelding ]
Gespeeld met de hond/kat, heb ik ook altijdquote:Op donderdag 15 november 2007 09:47 schreef Toeps het volgende:
Wat heeft Christina nou allemaal voor enge krassen op haar armen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |