Serieus??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen man, dit is Venus Williams
Ik dacht eerst dat het Whitney Houston was.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Whitney Houston was.![]()
OMGquote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist wel leuk staan, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:25 schreef Smash-it het volgende:
Lelijk gebit
de wat?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:29 schreef Toeps het volgende:
Je ziet ook zo mooi de shaping zitten.
De shaping, da's dat ze schaduw op haar tieten hebben gemake-upt om ze groter te doen lijken. Als je goed kijkt zie je twee donkere ronde vegen zitten, dat is shaping. (Oprah en Tyra doen dat ook altijd op hun neus.)quote:
Dennis Rodmanquote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We moeten echt eens ophouden met die Britney-foto's![]()
Wie is dit?![]()
Hij deed 't in een ver verleden met Carmen Electra, misschien dat dat je wat zegt?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is die Dennis altijd zo, of echt heel onflatteus nu?
Geen idéé wie het isEen honkballer of zo - ergens gaat er een belletje rinkelen?
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is die Dennis altijd zo, of echt heel onflatteus nu?
Geen idéé wie het isEen honkballer of zo - ergens gaat er een belletje rinkelen?
![]()
Nee, zegt me niks. Never mind, ik weet nog steeds niet precies wie Brad Pitt is, dus dan weet je het welquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij deed 't in een ver verleden met Carmen Electra, misschien dat dat je wat zegt?
Damn, ik weet echt teveel van deze onzin uit m'n hoofd
![]()
quote:
Alleen maar rode kruisjes. In je vorige post ook al een boel. Misschien even ergens hosten waar hotlinken wel is toegestaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:05 schreef ScarletXx het volgende:
ook fijn als je zo op de kiek gezet wordt terwijl je bezig bent met een film :S
Sienna miller:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je plaatjes doen het nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:07 schreef ScarletXx het volgende:
Het lijkt wel de trend dat bij iedereen de borsten over van alle kanten eruit komen. hiertoevallig van onder:
[ afbeelding ]
Het zal natuurlijk zijn als je grotere borsten hebt maar koop dan ook een groter maatje :S Misschien een idee!
Wat is er precies mis met Uma en Fergie op die foto's?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:30 schreef ScarletXx het volgende:
Michelle Heaton
[ afbeelding ]
Beth Ditto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uma Thurman
[ afbeelding ]
Fergie
[ afbeelding ]
O ik zie er dan meteen weer in dat hij zich staat af te trekkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Enrique kijkt alsof hij een enorme drol naar buiten werkt (of naar binnen krijgt)
Meesterlijke foto..quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Het haar van Prutney...
[ afbeelding ]
Verrast al niet eens meer...
Nee dat kan niet, hij had toch ooit bekend dat hij niet groot geschapen wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik zie er dan meteen weer in dat hij zich staat af te trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |