ook door-de-week?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef Blik het volgende:
Afgelopen week gebeld of er nog een plaatsje was voor na de zomer. Kansloos.
Helemaal volgeboekt voor dit jaar. Vanaf september kun je bellen voor 2009.
Euh? Ben ik nu gek of stond er een in de keuken? Dat ziet er op het bord gesmeten uit. Voor een drie sterren meer dan 125 euro voor drie gangen restaurant verwacht ik toch wat meer liefde in het opmaken van het bord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Nieuwe gerechtjes van Sergio:
http://www.flickr.com//ph(...)57627348788304/show/
Wat heb je betaald voor die doperwten ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:11 schreef Blik het volgende:
Ben 11 maanden geleden bij Oud Sluid geweest, moet nog steeds een keer de pics posten van de gerechten
125 euro ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh? Ben ik nu gek of stond er een in de keuken? Dat ziet er op het bord gesmeten uit. Voor een drie sterren meer dan 125 euro voor drie gangen restaurant verwacht ik toch wat meer liefde in het opmaken van het bord.
Dit ziet er niet uit, rommelig, volgesmeten.
Ik kan je vertellen dat de foto's geen recht doen, door de vele tierelantijntjes op het bord lijkt het alsof er geen opmaak is. Echter ziet ieder bord er 100% hetzelfde uit en iedere hap is een grote smaakexplosiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh? Ben ik nu gek of stond er een in de keuken? Dat ziet er op het bord gesmeten uit. Voor een drie sterren meer dan 125 euro voor drie gangen restaurant verwacht ik toch wat meer liefde in het opmaken van het bord.
Dit ziet er niet uit, rommelig, volgesmeten.
Ik betaalde nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb je betaald voor die doperwten ?
Dat het lekker was geloof ik graag, fotos zulen het dan geen recht doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de foto's geen recht doen, door de vele tierelantijntjes op het bord lijkt het alsof er geen opmaak is. Echter ziet ieder bord er 100% hetzelfde uit en iedere hap is een grote smaakexplosie
Probeer anders de Librije in Zwolle, die zitten tot juli 2012 vol, maar gaan nu ook op Zaterdag middag open om de wachtlijst te bestrijden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Heufje het volgende:
We hadden het idee opgevat om samen met vrienden bij Oud Sluis te gaan eten, een zaterdag in september 2012 hadden we gedacht. Helaas ze zitten vol tot december 2012!!! Hoe bizar!
Niet zo bizar hoor. Meest 3-sterrententen zitten ruim een jaar van te voren volgepland. Je kunt wel altijd op de reservelijst geplaatst worden en dan bij uitval krijg je een telefoontje.quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Heufje het volgende:
We hadden het idee opgevat om samen met vrienden bij Oud Sluis te gaan eten, een zaterdag in september 2012 hadden we gedacht. Helaas ze zitten vol tot december 2012!!! Hoe bizar!
Ho ho ho, bij Oud Sluis kun je vaak gerust nog een week of 2, 3, 4 of zo van tevoren reserveren, alleen natuurlijk niet op vrijdag of zaterdag. Of er moet iets heel erg veranderd zijn in de laatste euh 3 jaar of zo?quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo bizar hoor. Meest 3-sterrententen zitten ruim een jaar van te voren volgepland. Je kunt wel altijd op de reservelijst geplaatst worden en dan bij uitval krijg je een telefoontje.
Dat is inderdaad veranderd. Tegenwoordig gaat het echt bij inschrijving en dan is op die speciale inschrijvingsdag binnen 1 dag het anderhalf jaar vooruit vol.quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef RobinOok het volgende:
Ho ho ho, bij Oud Sluis kun je vaak gerust nog een week of 2, 3, 4 of zo van tevoren reserveren, alleen natuurlijk niet op vrijdag of zaterdag. Of er moet iets heel erg veranderd zijn in de laatste euh 3 jaar of zo?
quote:Voor reserveringen kunt u ons per e-mail van woensdag
tot en met zondag van 10.00 tot 18.00 uur bereiken.
Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. Tevens kunt u gebruik maken van ons reserveringsformulier.
Momenteel hebben wij een achterstand met het verwerken van onze e-mails. Onze excuses voor het ongemak
Reserveringen voor zaterdagavond in 2012 zijn pas mogelijk vanaf september 2012. In combinatie met overnachting zijn er geen mogelijkheden meer voor 2012. Weekdagen, vrijdagen en zondagen zijn eerder in het jaar al mogelijk.
Ja, maar niet 2,3 weken van te voren. Nu reserveren en misschien heb je dan kans op een doordeweekse dag of een zondag in 2012.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:14 schreef RobinOok het volgende:
"Weekdagen, vrijdagen en zondagen zijn eerder in het jaar al mogelijk", zeggen ze toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |