Nee Martijn, daar heeft het niets mee te maken, maar meer met het elke keer opvallend van jou over eerdere posts van anderen heen lezen waarin exact hetzelfde staat als jij als spuit-11 dan nog eens veel later post.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Omdat Bluezz en Dude zich meer vinden als een ander en het leuk vinden om iemand af te kraken zeker als iemand de tekst van een artikel post waarna ze verwijzen.
Maar goed, laten we het verder hebben over Oud Sluis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
Je doelt trouwens op dit artikel: http://www.diningcity.com/top100/ ?
voor zo'n restaurant rij je omquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer dat het hier niet in de buurt ligt...
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 4 november 2007 03:58 schreef Yoghii het volgende:
Volgens mij is die Sergio Herman nog wel ergens familie van me
Naar welk lullig hotel gaan jullie in Sluis?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het hier ook niet in de buurt.
Vandaar dus dat we er een weekendje-uit van maken met als tegenstelling tot het luxueuze restaurant het meest lullige hotelletje in de buurt op 4 minuten loop/kruipafstand na afloop.
Hotel Le Provencal.quote:Op maandag 5 november 2007 07:41 schreef Heufje het volgende:
Naar welk lullig hotel gaan jullie in Sluis?
Amenquote:Op zondag 4 november 2007 03:29 schreef NoCigar het volgende:
Knoopjelos is een site van een aantal mislukte mode-nichten die gesponsored wordt door Linnen uit Oisterwijk: als ze daar twee dagen oude bedorven ochtendurine uit een champagneglas schenken schrijven zij diezelfde avond nog een verrukte recensie over die goddelijke nectar.
Oudsluis lijkt me ook wel erg leuk om te bezoeken overigens, leuker dan de Librije lijt mij persoonlijk (ik ken ze geen van beide persoonlijk).
Sergio Hermans schijnt zich half dood te werken, en het succes is hem gegund, behalve door Van Dam die zoals gebruikelijk chagerijnig commentaar had.
Hmm, gemist, vannacht maar ff de herhaling kijken (of On Demand morgen). Zal wel over de Lekker gaan, Oud Sluis staat in de nieuwe lekker op de 2e plaats, onder Beluga. De Librije is 3e geworden.quote:Op maandag 12 november 2007 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Herman van Oud Sluis nu in de wereld draait door....
Ging inderdaad over die Lekker top-100.quote:Op maandag 12 november 2007 20:27 schreef Euc- het volgende:
Hmm, gemist, vannacht maar ff de herhaling kijken (of On Demand morgen). Zal wel over de Lekker gaan, Oud Sluis staat in de nieuwe lekker op de 2e plaats, onder Beluga. De Librije is 3e geworden.
Daar hebben ze over gehad, het is geen hardloopwedstrijd waarbij je de tijd kan opnemen maar dat je over smaak niet kan twisten.quote:Op maandag 12 november 2007 20:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dan heb ik bijna de hele top 10 gehad, en vind het niveau echt zo dicht bij elkaar liggen, dat het haast onmogelijk is om daar een keuze uit te maken.
Moet wel zeggen dat mijn persoonlijke beste in Nederland De Zwetheul is, hoewel Parkheuvel enkele jaren terug ook in de buurt kwam, blijft een moeilijk iets
Oh ja, daar moeten we ook nog heen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |