quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef LXIV het volgende:
Vandaag pas ik op Prulleke. Het begon heel goed, want ze bleef tot half negen slapen, dat is een unicum. We hebben de koeien en de schapen naar de veemarkt gebracht en weer terug naar de boerderij, ik heb haar naar jazz laten luisteren en een peertje voor haar geschild. So far so good.
Opeens zei ze "potje". Dan wil ze op het potje gezet worden. Maar goed, ik trek haar luier dus uit, valt er een grote, dikke klodder stront langs haar benen en broek op de vloerbedekking, waar ze vervolgens midden in gaat staan. Zit ik dus met een kind dat vanaf haar navel tot haar voetjes onder de stront zit en ieder moment kan gaan plassen, geen doekjes of luiers binnen handbereik en moet ik zelf ook nog oppassen niet beschmützt te raken.
Enfin, uiteindelijk kwam alles toch wel weer goed en het Prul had er allemaal wel lol in. Gaan we straks weer bij de kinderboerderij naar de schaapjes kijken en papa rookt een sigaretje.
Je maakt mij niet wijs dat iemand zich zo bezig houdt met gebruikersexegese. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:21 schreef mane het volgende:
[..]
Dat 'Dáág' is ook wel een hint, zou je kunnen zeggen.
Je zou eens iets onder ogen komen, nietwaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Als die gevoelens nogal negatief zijn, dan ga ik dat niet opzoeken.
Kalm blijven, LXIV. Ik vermoed dat dat de truc is. Anders word je voordat je het weet zo'n vadsige chagrijnige kindermeppende werkende huisvrouw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef LXIV het volgende:
Vandaag pas ik op Prulleke. Het begon heel goed, want ze bleef tot half negen slapen, dat is een unicum. We hebben de koeien en de schapen naar de veemarkt gebracht en weer terug naar de boerderij, ik heb haar naar jazz laten luisteren en een peertje voor haar geschild. So far so good.
Opeens zei ze "potje". Dan wil ze op het potje gezet worden. Maar goed, ik trek haar luier dus uit, valt er een grote, dikke klodder stront langs haar benen en broek op de vloerbedekking, waar ze vervolgens midden in gaat staan. Zit ik dus met een kind dat vanaf haar navel tot haar voetjes onder de stront zit en ieder moment kan gaan plassen, geen doekjes of luiers binnen handbereik en moet ik zelf ook nog oppassen niet beschmützt te raken.
Enfin, uiteindelijk kwam alles toch wel weer goed en het Prul had er allemaal wel lol in. Gaan we straks weer bij de kinderboerderij naar de schaapjes kijken en papa rookt een sigaretje.
Ik loop inderdaad echt overal voor weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je zou eens iets onder ogen komen, nietwaar.
Kalmte en koelbloedig handelen is inderdaad de enige manier om met dit soort situaties om te gaan. Gelukkig ben ik, net zoals de meeste ouders, genetisch geprogrammeerd om gedurende de hele handeling niets anders dan zuivere, onbaatzuchtige liefde te blijven voelen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kalm blijven, LXIV. Ik vermoed dat dat de truc is. Anders word je voordat je het weet zo'n vadsige chagrijnige kindermeppende werkende huisvrouw.
De wereld draait niet om jou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad echt overal voor weg.![]()
Ik zie in de publieke ruimte regelmatig ouders die absoluut niet zuivere liefde uitstralen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kalmte en koelbloedig handelen is inderdaad de enige manier om met dit soort situaties om te gaan. Gelukkig ben ik, net zoals de meeste ouders, genetisch geprogrammeerd om gedurende de hele handeling niets anders dan zuivere, onbaatzuchtige liefde te blijven voelen. Dat scheelt.
Nee, en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou.
Dankje schat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:06 schreef mane het volgende:
Pope, je bent lekker op dreef.
Gebruik je cryptische vaardigheden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, en wat wil je daar mee zeggen?
Okee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Gebruik je cryptische vaardigheden.
Vooral die zakdoek die je strategisch om je hoofd hebt geknoopt om je haar netjes te houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef Frollo het volgende:
Ik schijn er inderdaad stoer uit te zien als ik in de huishouding bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |