quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon werken op het werk dan!?
Channelmixen is soms net even beter vooropgesteld dat het onder "kleurcorrecties valt wat volgens de regels mag. En anders mag greyscale ws ook niet en moet je 'desaturate' gebruikenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:43 schreef Noli. het volgende:
[Beginners-muts-modus]
![]()
Maar een foto omzetten naar grijswaarden mag dus weer niet? Of toch wel?
al mocht het niet, je kan het toch niet controlerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:16 schreef Yoni het volgende:
Channelmixer is toegestaan voor het omzetten naar z/w
Dat weet ik ook wel. Maar alles moet nou eenmaal helemaal zwart op wit gezet worden hier in FOTquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:37 schreef PankPinther het volgende:
[..]
al mocht het niet, je kan het toch niet controleren
eindresultaat zijn grijswaarden
nou maak het dan simpelquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar alles moet nou eenmaal helemaal zwart op wit gezet worden hier in FOT![]()
![]()
da's al jaren zo bij de fotowedstrijden, ben je er nou nog niet aan gewend?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:18 schreef Chanty het volgende:
Jemig het moet wel leuk blijven zeg
Hoe ik van een mug een olifant maak...
zwart/wit is van zwart tot wit en alle grijstinten ertusseninquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:26 schreef Ireth het volgende:
Valt dit nu onder z/w of is dit teveel greyscale achtig?
[ afbeelding ]
Nee want ik doe nog geen jaren meequote:Op zaterdag 3 november 2007 15:26 schreef PankPinther het volgende:
[..]
da's al jaren zo bij de fotowedstrijden, ben je er nou nog niet aan gewend?
was het niet k_man of american nightmare die ermee begon?
misschien heeft er nog iemand een linkje naar het allereerste fotowedstrijd discussie topic?
Je mag zoveel greyscale als je maar wilt. het gaat om het wel of niet toelaten van kleur.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:26 schreef Ireth het volgende:
Valt dit nu onder z/w of is dit teveel greyscale achtig?
[ afbeelding ]
is niet zwart wit hequote:Op zaterdag 3 november 2007 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
die foto van buzzer, met een klein beetje rood erin, mag dat wel?
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
die foto van buzzer, met een klein beetje rood erin, mag dat wel?
daarom had ik hem er ook even neergezet, dan is het gelijk duidelijk dat dat niet magquote:
Ik vind hem liefquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:08 schreef D.W het volgende:
is deze betre dan de eerste?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |