quote:gewoon ff eren vraag bedoel er niks mee...
Op zondag 03 maart 2002 19:10 schreef Creative1972 het volgende:[..]
Zo gaat dat bij ons dus ook. Soms laat ze die stimulatie van de clit ook aan mij over
Hoe? Dan liggen we gewoon beiden op onze zij.
wat is de leeftijd?
quote:eeh... misschien domme vraag
Op zaterdag 02 maart 2002 11:45 schreef NorthernStar het volgende:
Heb wel graag dat 'de dame' in kwestie van tevoren een klisma neemt.Dat is in meer zuidelijke landen heel gewoon voorafgaande aan een vrijpartij, maar hier weten de meesten niet eens wat je bedoeld.
Vind alles best, maar wel een beetje schoon graag
Het nadeel was alleen dat ik allebei de keren de volgende ochtend last kreeg van een blaasontsteking (toeval??? kan maar nog nooit eerder last van gehad) niet zo prettig dus.
Ook heb ik ergens gelezen dat je er incontinentieproblemen mee zou kunnen krijgen (maar of dat waar is???).
quote:Dat hoorde ik een actrice een keer vertellen in een educatief stukkie op TV (
Op zondag 03 maart 2002 21:25 schreef GoLLeM het volgende:[..]
eeh... misschien domme vraag
maar wat is een klisma?![]()
quote:Ajakkie
Op maandag 04 maart 2002 10:32 schreef matthijn99 het volgende:
´klys·ma (het ~)1 darmspoeling
quote:ooit een keer een klysma gehad... tering he dan staat je ass on fire...
Op maandag 04 maart 2002 10:32 schreef matthijn99 het volgende:
´klys·ma (het ~)1 darmspoeling
quote:je weet niet wat je mist ...
Op maandag 04 maart 2002 15:07 schreef Saskwatsj het volgende:
Aaaaarggggh...niks geen anaal voor mij. Ieoeeeew!
quote:als hij daarna zn lul meteen in je kut steekt en er zitten wat smerige dingen op zn lul.....tja dan is de kans gewoon groot dat je een blaasontsteking krijgt. Ervaring leert dat het gewoon beter is om eerst je lul even af te vegen, is wel zo vriendelijk voor je vriendin
Op zondag 03 maart 2002 23:39 schreef Lorelei het volgende:
2x gedaan,tweede keer behoorlijk wat prettiger dan 1e keer.Het nadeel was alleen dat ik allebei de keren de volgende ochtend last kreeg van een blaasontsteking (toeval??? kan maar nog nooit eerder last van gehad) niet zo prettig dus.
Ook heb ik ergens gelezen dat je er incontinentieproblemen mee zou kunnen krijgen (maar of dat waar is???).
Def
quote:Hadden we gedaan hoor
Op maandag 04 maart 2002 21:05 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
als hij daarna zn lul meteen in je kut steekt en er zitten wat smerige dingen op zn lul.....tja dan is de kans gewoon groot dat je een blaasontsteking krijgt. Ervaring leert dat het gewoon beter is om eerst je lul even af te vegen, is wel zo vriendelijk voor je vriendin
Def
Vind het kortweg gezegd ranzig!!!
No Bad Feelings voor de liefhebbers...
quote:
Op maandag 04 maart 2002 21:53 schreef Lorelei het volgende:[..]
Hadden we gedaan hoor
Maar goed, bacterien veeg je er blijkbaar niet zo makkelijk af...
quote:een condoom gebruiken zuigt in de eerste plaats sowieso al!
Op dinsdag 05 maart 2002 00:41 schreef Profesor het volgende:[..]
condoom?
Def
quote:Bij anale seks is een condoom niet geheel onverstandig, De schadelijke bacterien in je ontlasting zijn schadelijk voor de gezondheid, dit levert een extra risico op omdat de kans op (kleine) bloedingen bij anale seks vele malen hoger is als bij vaginale seks.
Op dinsdag 05 maart 2002 13:50 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
een condoom gebruiken zuigt in de eerste plaats sowieso al!
ten tweede voel je er bijna niets van, in elk geval, ik ben zonder gewend dus met voel je geen fuk!
ten 3e, die dingen scheuren zo makkelijk als je ook maar een beetje tekeer gaat!
ten 4e.......ehm......nou ja, zat redenen waarom het kut is, neem dan maar liever eerst een douche of zoiets! teiltje water erbij?Def
quote:oei! bedankt voor de biologieles! danzal ik de anale sex maar moeten laten varen........wacht, dacht het niet!!! maar ok, heb je dan ook nog andere suggesties?
Op dinsdag 05 maart 2002 14:20 schreef Profesor het volgende:[..]
Bij anale seks is een condoom niet geheel onverstandig, De schadelijke bacterien in je ontlasting zijn schadelijk voor de gezondheid, dit levert een extra risico op omdat de kans op (kleine) bloedingen bij anale seks vele malen hoger is als bij vaginale seks.
dus naast de gebruikelijke SOA kun je dus ook bloedvergifting oplopen
Def
quote:eigenlijk het gewoon niet doen... je vriendin komt er wel achter als ze op oudere leeftijd luiers gaat dragen....
Op dinsdag 05 maart 2002 14:22 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
oei! bedankt voor de biologieles! danzal ik de anale sex maar moeten laten varen........wacht, dacht het niet!!! maar ok, heb je dan ook nog andere suggesties?
Def
maar dat terzijde.. Zeker de eerste keren wel met een condoom, omdat dan de kans op bloedingen het hoogst is (daarna rekt de boel wel op (zie eerste opmerking)) en goed schoonhouden en zeker geen vaginaal contact na anaal contact!
maar het liefst zo ik gebruik van de condoom dringend willen adviseren
quote:gewoon de kont als laatste station gebruiken voor je lul, anders echt even met water en zeep goed wassen, verwijdert alle bacterien
Op dinsdag 05 maart 2002 14:31 schreef Profesor het volgende:[..]
eigenlijk het gewoon niet doen... je vriendin komt er wel achter als ze op oudere leeftijd luiers gaat dragen....
maar dat terzijde.. Zeker de eerste keren wel met een condoom, omdat dan de kans op bloedingen het hoogst is (daarna rekt de boel wel op (zie eerste opmerking)) en goed schoonhouden en zeker geen vaginaal contact na anaal contact!
maar het liefst zo ik gebruik van de condoom dringend willen adviseren
quote:precies, lekker douchen erna en knorren maar!
Op dinsdag 05 maart 2002 14:37 schreef youriw het volgende:[..]
gewoon de kont als laatste station gebruiken voor je lul, anders echt even met water en zeep goed wassen, verwijdert alle bacterien
Def
quote:Klopt. En verwacht niet dat je in de loop der dagen nog enigszins normaal kunt schijten
Op dinsdag 05 maart 2002 14:20 schreef Profesor het volgende:[..]
Bij anale seks is een condoom niet geheel onverstandig, De schadelijke bacterien in je ontlasting zijn schadelijk voor de gezondheid, dit levert een extra risico op omdat de kans op (kleine) bloedingen bij anale seks vele malen hoger is als bij vaginale seks.
dus naast de gebruikelijke SOA kun je dus ook bloedvergifting oplopen
quote:Precies! Altijd wassen na het uitmesten
Op dinsdag 05 maart 2002 14:37 schreef youriw het volgende:[..]
gewoon de kont als laatste station gebruiken voor je lul, anders echt even met water en zeep goed wassen, verwijdert alle bacterien
quote:Yep ! en het is lekker !
Op donderdag 21 februari 2002 16:30 schreef SEMTEX het volgende:Heeft iemand in dit topic trouwens wel 's geprobeerd anaal te beffen?
![]()
quote:Dat is juist het voordeel van een condoom IMHO.
een condoom gebruiken zuigt in de eerste plaats sowieso al!
ten tweede voel je er bijna niets van, in elk geval, ik ben zonder gewend dus met voel je geen fuk!
(ook lekker rustig als het eenmaal voorbij is, ze slaapt als een blok
)
P.S. Anaal nog nooit gedaan... ik moet er niet aan denken dat er shit aan mijn stokie komt ...eeeewww...
Hoe goed je ook schoonmaakt, mij maak je niet wijz dat het schoon is...
Er zijn niet voor niks TWEE gaten uitgevonden..
1 voor erin, andere voor eruit ![]()
-END-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |