SB28's kunnen niet met CLS overweg;daarom lukt het jou alleen met ebay triggersquote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef limpix het volgende:
[..]
Yep, gaat erg leuk met e-bay triggers, hoewel de betrouwbaarheid (nog) te wensen overlaat, werkt beter als het nikon CLS systeem (geen line-of sight, radiowave trigger, wel alles manueel, zelf lichtmeten enzo), kost geen drol, heel veel meer mogelijkheden. nu nog vrije tijd...
testje;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaa, eindelijk! Na de uitbetaling van een opdracht gaan we het allemaal wat degelijker aanpakken![]()
(dat willen zeggen geen doeken meer met punaises in de muur steken)
[ afbeelding ]
plus drie rollen papier!
[ afbeelding ]
Laat het studiootje maar komen
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:53 schreef freud het volgende:
Het is geen 'Meld hier je bestellingen' topic![]()
Vlieg heeft een 300D en Puckzz en Pentax. Moet ik meer uitleggenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm mijn rf triger werkt nu al 3 jaar ofzo zonder problemen, wat doen jullie met die dingen dan?
dat ze bij het vuil belanden?
(heb alleen een net ander type)
Joh....quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
SB28's kunnen niet met CLS overweg;daarom lukt het jou alleen met ebay triggers
Laat ff weten hoe dit ding performt en zoquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:55 schreef Kamermans het volgende:
Ook wat spulletjes gekocht :
Canon Speedlite Transmitter ST-E2
[ afbeelding ]
gefeli. topaankoopquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Tamron 90/2.8
Heb jij een speciale set nodig om te kleppen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
Kleppenset met 4 filters en grid en shoot met 2 grids zijn vandaag binnengekomen
300D is een fijne cam, veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Canon 300D met 2 accu's, 2 CF kaartjes, Tas, en kitlens.
Hoop dat ik eindelijk van fotograferen een leuke hobby kan maken.
Behalve als je een maandag model hebtquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
300D is een fijne cam, veel plezier ermee.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Behalve als je een maandag model hebt
Vertel, wat moet ik weten als n00b?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Behalve als je een maandag model hebt
Stoer !quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Apple macbook+4GB RAM, om op locatie de foto's bij specifieke shoots te kunnen bekijken met lightroom e.d.
Ik zal er nog over moeten nadenken of ik hem als portable HD mee met vakantie zou nemen....
Nu nog windoos erop kwakken
Beetje off-topic, maar: het lijkt mij ook erg handig om op mn MacBookje op locatie meteen de foto's te kunnen zien (beetje zoals je soms bij shoots van bijvoorbeeld modefotografen ziet). Bestaat er iets van een draadloos apparaatje die je foto's meteen naar je Macje kan sturen oidquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Apple macbook+4GB RAM, om op locatie de foto's bij specifieke shoots te kunnen bekijken met lightroom e.d.
Ik zal er nog over moeten nadenken of ik hem als portable HD mee met vakantie zou nemen....
Nu nog windoos erop kwakken
Sneller dan wat? iig sneller dan zonderquote:Op zaterdag 8 december 2007 08:45 schreef limpix het volgende:
[..]
Stoer !
Gaat het met Apple beter/sneller? foto's bewerken/archiveren en andere handelingen ?Waarom Apple? Is het echt zoveel beter?
OT; sandisk 8 gig extreme 3 cf kaartje, B&W outdoorcase, ridicuul formaat....
Oeiquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef BrewskieB het volgende:
Ik had zeker geen maandagmodel van de 300D. Hij heeft dan ook 4 jaar dienst gedaan. En zo'n 30.000 afdrukken mee gemaakt. Ik kon 'm ook niet van de hand doen en heb 'm als back up gehouden.
De nieuwe aankopen:40D grip Canon 24-70 2.8 Lowepro Computrekker Plus AW Omnibounce CF 2Gb Ultra 3 CF 4Gb Ultra 2 Oplaadbare batterijen
Bestaat, niet voor elke camera natuurlijk en als je de prijzen ziet ga je braaf met je kabeltje verder werkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Beetje off-topic, maar: het lijkt mij ook erg handig om op mn MacBookje op locatie meteen de foto's te kunnen zien (beetje zoals je soms bij shoots van bijvoorbeeld modefotografen ziet). Bestaat er iets van een draadloos apparaatje die je foto's meteen naar je Macje kan sturen oid? En ondersteunt Lightroom zo'n direct input, waardoor de gemaakte foto meteen op het scherm verschijnt?
Als je camera SD-geheugenkaarten gebruikt lijkt zo'n Eye-Fi kaartje met ingebouwde Wifi-zender me de ideale oplossing. Ik heb ze hier nog niet in de winkels gezien, maar op Amazon kun je ze al krijgen voor net geen 100 dollar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
Bestaat er iets van een draadloos apparaatje die je foto's meteen naar je Macje kan sturen oid
Checkquote:Op zondag 9 december 2007 00:36 schreef Xilantof het volgende:
Laten we voor aankoop-adviezen 1 van de vele andere topics gebruiken oke? Of open een nieuwe. Het is leuk te zien dat men vanuit hier geinteresseerd raakt in de producten van andere, en een vraag is best welkom natuurlijk, maar er zijn ook andere topics voor
Dank je, An. Ik miste de laatste tijd wat inspiratie, vandaar dat ik me weer op het forum toon.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:58 schreef An24 het volgende:
[..]
OeiDas een lekker pakketje zo tesamen
Veel plezier ermee!
Hoi Brewquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef BrewskieB het volgende:
Ik had zeker geen maandagmodel van de 300D. Hij heeft dan ook 4 jaar dienst gedaan. En zo'n 30.000 afdrukken mee gemaakt. Ik kon 'm ook niet van de hand doen en heb 'm als back up gehouden.
De nieuwe aankopen:40D grip Canon 24-70 2.8 Lowepro Computrekker Plus AW Omnibounce CF 2Gb Ultra 3 CF 4Gb Ultra 2 Oplaadbare batterijen
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Laaaars het volgende:
Ik was al zolang niet op Fok! geweest en dacht van de week opeens laat ik eens een kijkje gaan nemen en weer eens wat actiever worden...
En natuurlijk ga je dan als eerste even melden dat er nu een D300 met een 10.5mm in de tas zit!
quote:
dubbel geilquote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Laaaars het volgende:
Ik was al zolang niet op Fok! geweest en dacht van de week opeens laat ik eens een kijkje gaan nemen en weer eens wat actiever worden...
En natuurlijk ga je dan als eerste even melden dat er nu een D300 met een 10.5mm in de tas zit!
Volgens mij hebben jullie allemaal goed betaalde baantjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:09 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Kreeg donderdag deze jongen binnen:
[ afbeelding ]
Canon 70-200 f4 L
gefeliquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:40 schreef RonaldV het volgende:![]()
Winstdelingen zijn OK!Ik heb alleen ietsje meer uitgegeven dan ik van plan was...
Een Cullmann D4500quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gefeli
Welk merk flitser dan?
Ow, tellen die ook mee? In dat geval moet er nog een 500GB USB drive bij mijn lijstje.quote:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb mijn piepjonge macboekje voorzien van een 250 GB harde schijf zodat ik mijn foto archief erop kan plempen
die 80 gieger zit nu in een usb kastje
Volgens mij verkocht V&D dat vroeger.. rond '80.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef kvdv het volgende:
Een voor mij onbekend merk, [..] Carena
(bijna) fulltime albert heijn, dus valt mee hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie allemaal goed betaalde baantjes
Al veel over gehoord van mijn oom, maar die is ook pro-sony, Kun je over een tijdje eens laten weten hoe hij bevalt? Mijn ouders overwegen hemquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:52 schreef Euc- het volgende:
Nieuw in dit topic, niet echt kwa hobbiefotografie, sinds gisteren mijn a100 geupgrade naar een a700 body met vertical grip, ben er erg blij mee!
Geleend fototje
[ afbeelding ]
Ik vind hem foei lelijk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:52 schreef Euc- het volgende:
Nieuw in dit topic, niet echt kwa hobbiefotografie, sinds gisteren mijn a100 geupgrade naar een a700 body met vertical grip, ben er erg blij mee!
Geleend fototje
[ afbeelding ]
Ga jij eens héél erg gauw je toetsenbord spoelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind hem foei lelijk!(die grip is echt raar bijv...)
Ze zijn niet voor mijn handen gebouwd, maar na een tijdje wennen werkt een Dynax of een Sony echt voortreffelijkquote:Maar hij schijnt echt heerlijk in de hand te liggen...
Toch eens zelf testen voordat ik een oordeel ga vellen
Die had dat inderdaad ook al... Zo'n vorm van de grip... Maar ik weet niet... 't staat me niet echt aan... "onnatuurlijk" ziet 't eruit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ga jij eens héél erg gauw je toetsenbord spoelen![]()
Het is nog net niet zo'n fraai gevaarte als de 7D, maar hij komt een heel end
Hoezo niet voor jou handen? Wat te klein?quote:[..]
Ze zijn niet voor mijn handen gebouwd, maar na een tijdje wennen werkt een Dynax of een Sony echt voortreffelijk
Nee, alle bedieningsorganen zitten net op de verkeerde plek(heb ik altijd met Minolta's al gehad). Is wel overkomelijk trouwens, na twintig minuten ben ik helemaal op de digitale Dynax omgeschakeld en is het ronduit genieten geblazen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:56 schreef Xilantof het volgende:
Hoezo niet voor jou handen? Wat te klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |