Dat gebeurde tijdens de streamlock, begreep ik. Dus is nooit gebeurd...quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Iemand het filmpje van hetgeen wat er tussen Brian en Amanda is gebeurd waar Brian zo van moest janken![]()
Ja, wacht eens even. Dat is geen stelling! Wie of wat is de doelgroep?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
De eerste zin van N: Hoe is het om als jonge modieuze vrouw geen zeggenschap te hebben over je eigen kleding.![]()
Geen idee, ik behoor er in ieder geval niet toe. Misschien de snolletjes in spé die Amanda schrijven.....gokje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wacht eens even. Dat is geen stelling! Wie of wat is de doelgroep?
Lijkt me juist iets van een compliment, dat van Amanda is misschien wel niets van te maken, feedback krijgen is juist wel fijn dacht ik, misschien dat zij dat niet zo ziet maar dat lijkt me dichter bij de waarheid dan dat het stukje van Amanda beter zou zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Nadia lacht als een boerin met kiespijn want de 'juf' heeft meer opmerkingen over haar stukje dan over dat van Amanda![]()
Ik moet zeggen dat ze er daar echt 10x beter uit ziet dan nu.. maar dat zullen jullie ook wel gezien hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is de site, zeg maar welke je wilt zien.
![]()
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
BQ dat zijn geen snolletjes,quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik behoor er in ieder geval niet toe. Misschien de snolletjes in spé die Amanda schrijven.....gokje.
en daar is heel wat van te leren!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:10 schreef 2live het volgende:
[..]
BQ dat zijn geen snolletjes,dat zijn meisjes die Amanda en Brian bewonderen en
willen leren van hun relaasie.![]()
Wat dacht je als taalles voor groep 4; kinderen haal de spelfouten eruit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef riri het volgende:
die kinderen kunnen niet eens schrijven.....wie zou die onzin van die 2 lezen?
Owkeeeeej, wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Hopelijk krijgen ze vanavond stapels post over het douche incident en dat Brian haar zo goed beschermd heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:10 schreef 2live het volgende:
[..]
BQ dat zijn geen snolletjes,dat zijn meisjes die Amanda en Brian bewonderen en
willen leren van hun relaasie.![]()
Hier heeft ze tenminste normaal haar:quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze er daar echt 10x beter uit ziet dan nu.. maar dat zullen jullie ook wel gezien hebben
Zou Brain dit ook weten ????quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is de site, zeg maar welke je wilt zien.
![]()
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Zijn er niet eens sancties geweest voor Brian en Amanda?
Als dat niet zo is is die leiding straks zelf verantwoordelijk als er echte ongelukken gebeuren
Tuurlijk niet, RTL is een echte familiezender dus dat is allemaal geoorloofd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Zijn er niet eens sancties geweest voor Brian en Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |