abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:33:15 #201
41127 Richardfun
Redemption
pi_68950701
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:41 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]

Wou het net posten!

"Classy"
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70310474
Schop, ik vind de stukjes over Iran wel erg interessant, toeval dat ze net Jason Jones daarheen hadden gestuurd in deze tijd.
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:11:23 #203
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_71239740
Jon Stewart komt uit een Tme-poll als meest betrouwbare 'newscaster'

http://www.timepolls.com/hppolls/archive/poll_results_417.html

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:31:32 #204
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_71246482
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:11 schreef Verbal het volgende:

V.
Op zich wel terecht, al zal hij de eerste zijn die erop wijst dat hij geen nieuwslezer is.
pi_71246550
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:11 schreef Verbal het volgende:

V.
Alaska en Katie Couric

Sowieso Alaska

Er is leven na de lach.
pi_71261546
Het is een online poll, dus er is geen enkele conclusie over Amerikanen als geheel aan te verbinden. Vreemd dus dat deze poll zoveel aandacht krijgt...
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:30:21 #207
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_71262066
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:12 schreef Richardfun het volgende:
Het is een online poll, dus er is geen enkele conclusie over Amerikanen als geheel aan te verbinden. Vreemd dus dat deze poll zoveel aandacht krijgt...
Omdat dit -zeker sinds Jim Cramer- het onderbuikgevoel is van veel Amerikanen.
FOX en MSNBC zijn gewoon de spreekbuizen van de Republikeinse en Democratische partij. De mailtjes die gestuurd werden aan Sanford voor een interview. De onzin met Michael Jackson. Irak.

En tussen alles heeft The Daily Show schijt aan alles en leggen ze ondanks hun linkse kijk op de samenleving alle partijen en de media op de pijnbank.

[ Bericht 1% gewijzigd door NJ op 23-07-2009 20:36:36 ]
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:33:45 #208
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_71262156
Vorige week toen Cronkite overleed:

Ten tijde van Jim Cramer:
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:22:33 #209
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_71272431
quote:
“People who watch The Daily Show are more interested in the presidential campaign,
more educated, younger, and more liberal than the average American or than Leno or
Letterman viewers,” said Dannagal Goldthwaite Young, a senior analyst at the
Annenberg Public Policy Center , who conducted the research for this report. “However,
these factors do not explain the difference in levels of campaign knowledge between
people who watch The Daily Show and people who do not. In fact, Daily Show viewers
have higher campaign knowledge than national news viewers and newspaper readers -
even when education, party identification, following politics, watching cable news,
receiving campaign information online, age, and gender are taken into consideration.”
Bron is de NAES
quote:
• On Annenberg's six-item political knowledge test, people who had not watched any late-night comedy programs in the past week answered 2.62 items correctly, while Letterman and Leno viewers got 2.91 and 2.95 right. The Daily Show's viewers answered 3.59 items correctly--a 16-point difference over those who did not watch late-night shows.
• Daily Show viewers (for the net's 11 p.m. premiere airing) have a median age of 35 and earn $67,000 a year, according to Nielsen. The O'Reilly audience (for the 8 p.m. premiere) is 63 with an income of $54,000.
• Viewers of the Daily Show are 78% more likely than the average adult to have four or more years of college; O'Reilly watchers are 24% more likely.
• Daily Show "stoners" are 42% more likely than the average adult to have a household income of $75,ooo+ vs. O'Reilly viewers' 6%.
• Those who tune into the Daily Show are 74% more likely than the average adult to be working as a "professional, owner or manager." O'Reilly viewers are 15% less likely.
Komt uit een persbericht van comedy central nadat o'reilly een opmerking over stoners maakten.

Al met al scoort The Daily Show dus een stuk beter dan regulier nieuws, wat denk ik komt omdat ze met meer weg kunnen komen. Zoals ze zelf zo vaak zeggen, we zijn een comedy programma je moet ons niet te serieus nemen. Tegelijkertijd doen ze wel aan goede research. Al zouden ze het ook wel moeilijk hebben zonder deze man.
pi_71278201
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef NJ het volgende:

[..]

Omdat dit -zeker sinds Jim Cramer- het onderbuikgevoel is van veel Amerikanen.
FOX en MSNBC zijn gewoon de spreekbuizen van de Republikeinse en Democratische partij. De mailtjes die gestuurd werden aan Sanford voor een interview. De onzin met Michael Jackson. Irak.

En tussen alles heeft The Daily Show schijt aan alles en leggen ze ondanks hun linkse kijk op de samenleving alle partijen en de media op de pijnbank.
Je kan wel zeggen 'dat is het gevoel van veel Amerikanen', en ik vermoed dat dat waar is, maar dat kun je simpelweg niet baseren op deze poll. Die is namelijk, statistisch gezien, niet uitgevoerd op een manier waardoor je er conclusies aan kunt verbinden voor de gehele bevolking.

Verder ben ik het geheel met je eens wat betreft de Daily Show
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:02:56 #211
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_71278771
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Je kan wel zeggen 'dat is het gevoel van veel Amerikanen', en ik vermoed dat dat waar is, maar dat kun je simpelweg niet baseren op deze poll. Die is namelijk, statistisch gezien, niet uitgevoerd op een manier waardoor je er conclusies aan kunt verbinden voor de gehele bevolking.
Dat weet ik. Dat onderbuikgevoel leid ik niet af uit de poll, maar dat is de reden dat zo'n niet-wetenschappelijke poll zoveel aandacht krijgt.
pi_71280419
Nou ja, ik ergerde me er een beetje aan. Huffingtonpost had het bijvoorbeeld als de opening van hun Media pagina, terwijl het dus eigenlijk helemaal geen nieuws is. Ik vind dat onderbuikgevoel dat er kennelijk is alleen geen reden om die poll serieus te nemen
pi_71281633
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:22 schreef Tweek het volgende:

[..]

Bron is de NAES
[..]

Komt uit een persbericht van comedy central nadat o'reilly een opmerking over stoners maakten.

Al met al scoort The Daily Show dus een stuk beter dan regulier nieuws, wat denk ik komt omdat ze met meer weg kunnen komen. Zoals ze zelf zo vaak zeggen, we zijn een comedy programma je moet ons niet te serieus nemen. Tegelijkertijd doen ze wel aan goede research. Al zouden ze het ook wel moeilijk hebben zonder deze man.
Eigenlijk verbaast dit mij helemaal niets.
quote:
“However,these factors do not explain the difference in levels of campaign knowledge between
people who watch The Daily Show and people who do not
Ik denk dat dit deels wel een verklaring is. Hogere opleiding en een meer liberale politieke voorkeur leidt tot meer politiek engagement. En dus meer kennis van campagnes.

Die tweede quote zegt eigenlijk bar weinig. Het is misschien wel grappig, maar het is natuurlijk appels met peren vergelijken.
pi_71281869
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:09:26 #215
17061 mvt
blame Canada
pi_71283048
CROSSFIRE
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:37:54 #216
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_71286643
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Eigenlijk verbaast dit mij helemaal niets.
[..]

Ik denk dat dit deels wel een verklaring is. Hogere opleiding en een meer liberale politieke voorkeur leidt tot meer politiek engagement. En dus meer kennis van campagnes.

Die tweede quote zegt eigenlijk bar weinig. Het is misschien wel grappig, maar het is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Even verderop staat in dezelfde quote dat als je dat allemaal in beschouwing neemt, dat The Daily Show kijkers dan alsnog meer op de hoogte zijn als mensen met een soort gelijke instelling.

Die tweede quote was toen O'reilly zei dat er alleen maar 20 jarige stoners naar The Daily Show keken in tegenstelling tot zijn show. Daarnaast is het een veel belangrijkere groep qua reclame die naar The Daily Show kijken.
pi_71811546
Kijkt er niemand meer ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:39:50 #218
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71813775
Elke dag nog.
pi_71823756
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Elke dag nog.
Waar dan Of moet ik dan echt een keer overgaan op digitaal?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:27:27 #220
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_71823910
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waar dan Of moet ik dan echt een keer overgaan op digitaal?
http://www.thedailyshow.com/
pi_71823955
Thanks!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_71840101
Of usenet o.i.d.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:18:03 #223
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_71853149
The Daily Show staat samen met The Colbert Report op mijn dagelijkse kijkmenu Via hun respectievelijke websites kijkt het prima!
pi_71854440
Die kittens
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_71893634
Die Glenn Beck toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')