Vorige week heb ik niet gekeken, maar ik bedoelde ongeveer een jaar terug.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Cramer was vorige week nog bij Colbert
Zelfquote:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik denk idd dat het een politiek correct spelletje gaat worden en dat Jon niet de vinger op de zere plek durft te leggen. Ik heb het nog niet gezien, maar dat ga ik zo doen.. eens kijken wat 't wordt
Je kon ook goed zien dat Stewart (en zijn team) goed voorbereid waren.. hij vroeg ook om het afspelen van bepaalde filmpjes die zijn argumenten konden ondersteunen of die van Jim onderuit konden halen. Dat was ook best wel genant, toen Jim een punt maakte en Jon met een filmpje zo ongeveer het tegenovergestelde liet zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef Tweek het volgende:
Zo het interview uncut maar eens kijken, heb wel al de aflevering gezien.
Ik vond het een erg goed interview, met zeer goede punten van Stewart en team. Het was vrij hard, Cramer hield zich goed, duidelijk nerveus. Stewart is goed in debatteren en dat is duidelijk niet het pakkie an van Cramer. Al moet ik wel zeggen dat Cramer niet het beste doelwit is, wat Stewart ook aangaf, het is meer een aanval op het geheel en het is jammer dat Cramer daar het gezicht is van geworden. Juist door de wijze waarop hij zijn programma presenteert en de doelgroep waar hij het voor maakt. Een presentator van een serieuzer programma was denk ik beter geweest voor het punt wat Stewart maakten. Alle lof ook voor Cramer dus, die mooi wel komt opdagen en ingaat op de aanvallen en zelfs zijn ongelijk aangeeft. Wat eigenlijk raar is, want dat zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn. Ben inderdaad benieuwd of Cramer zijn programma gaat aanpassen, het was ook wel duidelijk dat Stewart een idool van hem waar hij veel respect voor heeft, maakten het voor hem alleen maar moeilijker.
iig z'n show kan wel bijna opdoekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef Hendrik_ het volgende:
Jon heeft zojuist de carrière van die gozer helemaal kapot gemaakt
Ik ben ook een vaste kijken. Elke dag en anders kijk ik ze terug.Briljante show!quote:Op zondag 22 maart 2009 05:27 schreef popolon het volgende:
Raar? Er zijn maar weinig mensen die het elke dag zien.
Ik ben een vaste kijker. Elf uur , mooie tijd,
Amen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben ook een vaste kijken. Elke dag en anders kijk ik ze terug.Briljante show!
Ik kijk het altijd de dag erna, op internet. De NL'se versie schrapt vaak hele stukken en ondertitelt het irritant. Verkapte tvp tevens.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:27 schreef popolon het volgende:
Raar? Er zijn maar weinig mensen die het elke dag zien.
Ik ben een vaste kijker. Elf uur , mooie tijd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |