31 maart als het tenminste klopt wat bij myepisodes.com staat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
Wanneer is er weer een nieuwe aflevering??
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Met de verkiezingen in het vooruitzicht : in de afleveringen van de laatste weken zitten alvast schitterende stukjes en dat zal er niet minder op worden ...
Het is bijna jammer dat TDS nu als "serieuze" nieuws-show wordt erkendquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zozo goed bezig daar. Van de week hadden ze ook al Tony Blair.
4 jaar geleden was daar bij de verkiezingen ook al discussie over, dat vooral jonge mensen hun politiek nieuws alleen via TDS zouden krijgen en dat TDS invloed op de verkiezingen zou hebben. Zoek maar eens wat interviews uit 2004 met Jon Stewart, ik dach bijv. met Larry King en met Bill O'Reilly. Jon beweerde echter, en daar was blijkbaar ook wat onderzoek naar gedaan, dat zijn kijkers juist tot de goed geinformeerde groep tv-kijkers behoren en dat TDS juist leuk is voor mensen die al goed geinformeerd zijn over het echte nieuws.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Het is bijna jammer dat TDS nu als "serieuze" nieuws-show wordt erkend
Dat weet ik ja, daar gaat ook het beruchte Crossfire-interview over. Maar dit is het eerste jaar met bijv. Musharraf & Blair als gastenquote:Op maandag 22 september 2008 15:19 schreef Fanaticjk het volgende:
[..]
4 jaar geleden was daar bij de verkiezingen ook al discussie over, dat vooral jonge mensen hun politiek nieuws alleen via TDS zouden krijgen en dat TDS invloed op de verkiezingen zou hebben. Zoek maar eens wat interviews uit 2004 met Jon Stewart, ik dach bijv. met Larry King en met Bill O'Reilly. Jon beweerde echter, en daar was blijkbaar ook wat onderzoek naar gedaan, dat zijn kijkers juist tot de goed geinformeerde groep tv-kijkers behoren en dat TDS juist leuk is voor mensen die al goed geinformeerd zijn over het echte nieuws.
Hey Kirsten,quote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef darktower het volgende:
Zowel the Daily Show als the Colbert Report hebben dit weekend een Emmy gewonnen overigens.
Tijdens de Democratische conventie in Denver was The Daily Show daar ook. En in St. Paul bij de Republikeinen. In Denver ging ik op de foto met de crew, in St. Paul ben ik naar een van de uitzendingen geweest. Altijd leuk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |