Dan koop ik hem!quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef YPPY het volgende:
Stop maar met posten, ik heb in feedback gevraagd of ze het topic kunnen verwijderen. Voor het geval de politie meeleest. Je weet maar nooit.
Welnee joh, die hebben wel wat beters te doen. Als ze in de berm staan hebben ze echt geen internetverbinding huhquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef YPPY het volgende:
Stop maar met posten, ik heb in feedback gevraagd of ze het topic kunnen verwijderen. Voor het geval de politie meeleest. Je weet maar nooit.
D'r zit een dooie baby in?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef YPPY het volgende:
Het stinkt niet.quote:
Als het adres van de buuren er op staat ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Als mijn adres erop zou staan zou ik het ook gewoon openmaken.
Wat is je adres dan? Dan kunnen we even kijken of dat er op staat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Als mijn adres erop zou staan zou ik het ook gewoon openmaken.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is je adres dan? Dan kunnen we even kijken of dat er op staat.
Nee, dan natuurlijk niet. Tenzij de naam van de buurman erboven staat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Als het adres van de buuren er op staat ook.![]()
Nou, liever wel. Ik heb het toch besteld, wat doe je?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:58 schreef Ericjuh het volgende:
hadden ze het maar niet naar mijn adres moeten sturen!
of heb je zojuist een heel paket met sm artikelen laten versturen waar je fok niet van op de hoogte wil brengenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, liever wel. Ik heb het toch besteld, wat doe je?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |