Dit is een open forumquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, op zich...
Er zijn tig topics waar je kan jubelen en juichen over kerst. Laat de mensen die het níet leuk vinden nou lekker hun ene topicje hebben. Toch?
Maar je post offtopicquote:
Ja, een duistere kerst. Zonder kutengeltjes, pleurissneeuw, kattengejank van koortjes en weet ik wat nog meer voor ellendequote:
Uhum.....I'm driving home for christmasquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, een duistere kerst. Zonder kutengeltjes, pleurissneeuw, kattengejank van koortjes en weet ik wat nog meer voor ellende![]()
Heb jij die verleden jaar ook niet gepost? Of word ik dement?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:37 schreef Arcee het volgende:
Stick your Christmas up your arse, ho ho fucking ho!![]()
![]()
Nooit!quote:Op zondag 4 november 2007 12:06 schreef Sanne het volgende:
En een boom komt er ook dit jaar weer niet in.![]()
Oh geheid.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:04 schreef Sanne het volgende:
Heb jij die verleden jaar ook niet gepost? Of word ik dement?
Wicky.quote:
quote:
Nee meer dat ik dacht, dat lijkt zo kort geleden, maar zal dus wel een jaar zijn.quote:
Je bent wéér wat ouder geworden Sannequote:Op zondag 25 november 2007 18:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee meer dat ik dacht, dat lijkt zo kort geleden, maar zal dus wel een jaar zijn.
De tijd vliegt echt.
Je moet ook niet zo fanatiek coma-zuipen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:57 schreef Sanne het volgende:
Ik knipper tegenwoordig 2 x met mijn ogen en er is weer een jaar voorbij.
Ja, daar moet ik eens mee stoppen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo fanatiek coma-zuipen.
loop jij hier ook nog rond?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
Morgen lekker ouderwets Sinterklaas vieren
Hier kan ik mij in vinden.quote:
Helemaal mee eens!quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk een schijthekel aan die dagen... Ik ben die dagen altijd heel erg prikkelbaar, terwijl ik dat zo door het jaar helemaal niet ben. Iedereen moet alles maar "gezellig" vinden, maar ik ken weinig mensen die het ook écht gezellig vinden, dat hoor je voornamelijk aan de frustraties die er in de kroeg op 2e kerstdag allemaal uitkomen... Maar wel blijven ze nog allemaal beweren dat het zo "gezellig" is... Schijnheilige onzin... Driekwart van de kerstmaaltijden lust ik niet eens, ik hou niet van lang aan een tafel zitten en het verspreiden van het eten over een lange tijd, ik hou niet van familiebezoeken (heb niets tégen mijn familie hoor, maar heb er verder ook niet echt iets mee...), kerstliedjes komen me al jaren de strot uit en als ik nog één keer Ernest Saves Christmas op TV tegenkom sta ik niet meer voor mezelf in... Daarbij heb ik een hekel aan de hypocriete mensen die met kerstmis ineens naar de kerk menen te moeten gaan alsof ze iets goed te maken hebben voor het feit dat ze voor de rest nooit daar komen... Waarom moet iedereen dat allemaal ineens maar leuk gaan vinden??
Heerlijk, dat geklaag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |