Ik heb het voor de eerste keer nog redelijk makkelijk gehoudenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar ik ben hier echt slecht in
Leuk topic. Ben wel beniewd
Als je reclame maakt, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, leuk idee. Wordt wel erg moeilijk voor mij. Alleen weer dat zoeken, dat ging me bij de Beschouw-quiz ook tegenstaan.
quote:Alleen dat opzoeken, dat was bij Beschouw ook al zo.
Mensen prikken daar wel doorheen, als je van een uitdaging houdt is dit en de Google quiz erg leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef Beschouw het volgende:
Als je reclame maakt, doe het dan goed.![]()
Da's beter!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mensen prikken daar wel doorheen, als je van een uitdaging houdt is dit en de Google quiz erg leuk.
quote:
Vergeet Birmingha (en een wegvallende letter) nietquote:Op maandag 3 maart 2008 16:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
entus, rsenal zijn toch wel de moeilijkste lijkt me
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Arsenal Real Federación Española de Fútbol Bolton Wanderers Barcelona Wigan Athletic Hamburger SV Valencia Celtic Real Madrid Lazio Newcastle United Udinese Eintracht Frankfurt Boca Juniors Betis Sevilla AS Roma Manchester City Fiorentina Hannover 96 Rangers Napoli Birmingham City Inter Liverpool |
Dat wist ik ook wel. Kan dat ding alleen niet thuisbrengen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:17 schreef RayMania het volgende:
De rest is goed en degene die je mist zit tussen Lazio en Liverpool.
Bijnaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij mis je een Portugese club, die denk ik achter Lazio zit
Dat is Betis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |