vanavbond rond een uur of 6-7 geloof ik. huub laat gewoon aan jaap zien dat hij weet dat brain de hele dag bij de febo samen met snollie heeft zitten janken. das alles.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Van hoe laat is dat filmpje?![]()
Deze smiley is mede mogelijk gemaakt door Disana.
quote:En wéér zo'n snode actie van Huub. Elke keer dat hij ergens gaat zitten dan zegt Lieke haar buik dat ze haar hand daar neer moet leggen. Huub kan toch wel in de stal tv gaan kijken??
Huub
Wordt hij er uitgetrapt vraagt Jaap en morgen wordt mooi zegt Huub.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vanavbond rond een uur of 6-7 geloof ik. huub laat gewoon aan jaap zien dat hij weet dat brain de hele dag bij de febo samen met snollie heeft zitten janken. das alles.
morgen gebeurd niks, het enige wat gaat gebeuren is dat huub tegen brain gaat vertellen dat ie weet dat brain de hele dag heeft zitten janken. dus huub weet niks van een exit of een boete.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Van wanneer was dat clipser filmpje? Dan zou het nl morgen moeten gebeuren.
Op de zegen van onze Vader ?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Ik word hier niet goed van. Waar wacht de redactie nou eigenlijk op?
Ik hou van jou dode musje.....quote:Op donderdag 1 november 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wordt hij er uitgetrapt vraagt Jaap en morgen wordt mooi zegt Huub.
Dat is toch wat anders dan alleen janken bij de febo.
Ik word blij van een dode mus, ik weet het...
Ik zou zeggen, zet het maar online Tech-cam. Schaar je niet achter het kluitje fraudeurs.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
-----------------------------------------------------------------------------
posterror_beepcode erase
Marc_talpared: prima zo. Morgen verder. Twee inhalen en door zoals omschreven. Gaat goed
Deb_def: Hou je aan instructies, maandag evaluatie. Pas op voor SE, vertrouw het niet. En die stasie moet weg.
Deb_def: minder op H en KJ. Pak tokkie of lost maar weer. Desnoods via kingjaap.nl. Niet doodknuffelen. Aan het touwtje houden jongens.
Tech-cam: Alcoholi SL?
Deb_def: naar eigen inzicht, moet nu weg
Tech_cam: regel iemand anders, dt is ongeloofwaardig
Deb_def: als ik dat regel heb jij geen baan meer, amigo.........
Tech_cam: kappen nou, anders zet ik het online
Deb_def: succes brother, mega fired assholoooooooo. I call your bluf. Feest in het kalfje kom je ook?
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik word hier heel paranoia van..
De redactie leest mee en weet dat alle fora op instorten staan, zoniet al ingestort zijn. Ze wachten gewoon tot alles plat is, daarna komt het goede nieuws, zonder getuigen!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Van mij of van mijn dode musje?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hou van jou dode musje.....
En ik met jou, dit riekt.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
Totdat Netty en Kenneth bij de poort staan voor de eerste opvang.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Ehm, we zijn in NL, hetzelfde NL waarin Donner de versoepelde ontslagregeling nog lang niet langs de linkse regering heeft gekregen, dus wat denk je zelf?? Dat iemand per MSN ontslagen kan worden??quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
posterror_beepcode erase
Marc_talpared: prima zo. Morgen verder. Twee inhalen en door zoals omschreven. Gaat goed
Deb_def: Hou je aan instructies, maandag evaluatie. Pas op voor SE, vertrouw het niet. En die stasie moet weg.
Deb_def: minder op H en KJ. Pak tokkie of lost maar weer. Desnoods via kingjaap.nl. Niet doodknuffelen. Aan het touwtje houden jongens.
Deb_def: succes brother, mega fired assholoooooooo. I call your bluf. Feest in het kalfje kom je ook?
---------------------------------------------------------------------------------------
Is Ikweetsomsbestweliets hier nog?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
posterror_beepcode erase
Ja weird he!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Dat bericht op de site van Huub blijf ik toch erg vreemd vinden. Het gaat over Huub, Jaap en SE, dus Sil en Eric.
Er staat ook heel duidelijk Mark _talpared (actie). Hiet klopt dus duidelijk iets niet.
Ik denk dat Brian er vanavond niet mee gepest mag worden.... orders FEBO.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wordt hij er uitgetrapt vraagt Jaap en morgen wordt mooi zegt Huub.
Dat is toch wat anders dan alleen janken bij de febo.
Ik word blij van een dode mus, ik weet het...
Deb_def - aka Deborah Flens?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
posterror_beepcode erase
De redactie wacht op contact met mamanda, anders blijven ze nog met die snol zitten.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Verdomme.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:15 schreef tutjehola het volgende:
[..]
De redactie leest mee en weet dat alle fora op instorten staan, zoniet al ingestort zijn. Ze wachten gewoon tot alles plat is, daarna komt het goede nieuws, zonder getuigen!
Of de jostiband. Misschien dat ze die zo gek kunnen krijgen om een plaatje met hem op te nemen en dan gaat Brian zo mee. Dan heeft hij opeens weer een toekomst.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Als Brian weg moet mogen ze de ME wel paraat laten staan
ah.. en kinderopvang dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef tutjehola het volgende:
[..]
De redactie wacht op contact met mamanda, anders blijven ze nog met die snol zitten.
KJ=KingJaap - Stasie=Brian, verder denk ik dat je goed zit.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Deb_def - aka Deborah Flens?
Marc_talpared - aka Polo?
Tech_cam - iemand met z'n vingers op de SLknop?
Tokkie - Amanda?
Lost - Dennis?
Kingjaap - Jaap?
H - Huub
stasie - ?
KJ - ?
Je zit een heel eind in de goede richting volgens mijquote:Op donderdag 1 november 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Tokkie - Amanda?
Lost - Dennis?
Kingjaap - Jaap?
H - Huub
stasie - ?
KJ - ?
We niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
Sjezus... Gaan we nou zo'n blogje serieus lopen nemen??
Weten we niet wat "Het Kalfje" is???
De toko waar Bram Zeegers de avond voor zijn dood een leuke avond had....
Ik zou zeggen, met zijn allen naar het Kalfje dan maar, Kom op, Nowlive, VOL, verzamelen en gaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
Sjezus... Gaan we nou zo'n blogje serieus lopen nemen??
Weten we niet wat "Het Kalfje" is???
De toko waar Bram Zeegers de avond voor zijn dood een leuke avond had....
En een aantal mensen zit inmiddels blauw van het lachen op FOK! mee te lezenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zit een heel eind in de goede richting volgens mij
Ik zag t laterquote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
[..]
We niet.
Jij had zo'n gelijk he. Heb je het gisteren nog gelezen? Ik riep je nog.
stasie: Natasiaquote:Op donderdag 1 november 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Tokkie - Amanda?
Lost - Dennis?
Kingjaap - Jaap?
H - Huub
stasie - ?
KJ - ?
Zo echt als de goedheid van Brian en de tieten van Amanda.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef jassy het volgende:
Hoe echt is dit stukje chatlog ?
Dat mag wat mij betreft, beetje humor kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een aantal mensen zit inmiddels blauw van het lachen op FOK! mee te lezen
Nope, dit is Huub's eigen site vandaar dat ik het zo vreemd vind.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ik weet niet weer bezig geweest.Van hem is toch die site.
Die beheerd hij toch ook.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dit is Huub's eigen site vandaar dat ik het zo vreemd vind.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van jou ook.![]()
( moet steeds zo zoeken naar smileys
)
Thats all we havequote:Op donderdag 1 november 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag wat mij betreft, beetje humor kan nooit kwaad.
En wel binnen de tijd van FOK, kijkt net iets leukerquote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
Over tot de orde van de dag.....die klotefilm is afgelopen dus tijd voor actie!
Bank, brief, exit.
In die volgorde graag.
en we hebben elkaar! Grouphug!!quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
posterror_beepcode erase
Ik doe even mee "Twee inhalen" houdt in dat S en E binnen kunnen komen....door de poortquote:Op donderdag 1 november 2007 22:26 schreef agter het volgende:
Ach, de streams zijn toch ook niet echt interessant. Dan maar een stukje weblog ontcijferen.
Twee inhalen...
Ik ook. Maar Hoezo Fok! ?? Vanavond de grote en allesoplossende renovatie?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Film is afgelopen en Fok! houdt er zo mee op.
Kijk, hier hebben we wat aan....ene Marc dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Om nog maar wat te voeren (lig hier zelf ook dubbel. Als het niets is hebben we toch wat te doen gehad tijdens deze saaie streams
Marc_Red misschien dit:
Maandag gaf de Nederlandse Mededingsautoriteit (NMa) het groene licht voor de overname van Tien door RTL. Wat de gevolgen daarvan zijn voor de sites van Tien is nog niet helemaal duidelijk, zegt Marc van Hal, manager communicatie bij Talpa. "Die beslissing is nog niet genomen. Duidelijk is wel dat de site Gouden Kooi in ieder geval doorgaat tot 31 december."
Linkje:http://kleinefrankie.web-log.nl/mijn_weblog/2007/08/berichtje.html
Neen, dit is een kleine beurt die gaat plaatsvinden om 23.00 uur.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Hoezo Fok! ?? Vanavond de grote en allesoplossende renovatie?
of weer eruit moeten...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe even mee "Twee inhalen" houdt in dat S en E binnen kunnen komen....door de poort
Zag je dat gezicht van Huub, die baalde echt van haar opmerking, en terecht.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef Dark het volgende:
Auw, dat toontje van lieke...........maken jullie je maar geen zorgen, openheid en eerlijkheid heb je meer aan dan achterdocht. Helemaal waar, maar die tooooooooooon - zo'n smiley met een pleister op de mond!
Script/soap/toneelhaakquote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eric en Huub zijn nu best friends, maar wat was eigenlijk de reden dat Huub hem destijds de kooi uit werkte en hem zoveel terror heeft gegeven?
*knip*quote:Op donderdag 1 november 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we wat aan....ene Marc dus.
Mogen ze alcohol meenemen naar binnen en dat mocht dus....Ze hadden het bij zich.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
of weer eruit moeten...
er staat namelijk ook:
Tech-cam: Alcoholi SL? (mogen Syl en Lieke alkohol?)
Deb_def: naar eigen inzicht, moet nu weg (zie zelf maar, ik naai eruit)
Alcoholi Sletten? Nadia en Amandaquote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
of weer eruit moeten...
er staat namelijk ook:
Zum kotzen! KOTSSMILIEquote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef Dark het volgende:
Auw, dat toontje van lieke...........maken jullie je maar geen zorgen, openheid en eerlijkheid heb je meer aan dan achterdocht. Helemaal waar, maar die tooooooooooon - zo'n smiley met een pleister op de mond!
Lieke was niet blij ze begon gelijk een beetje raar te doen zeg.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Huub meldt aan Lieke en Jaap dat hem is verteld dat hij op moet blijven passen.
Dit gaat natuurlijk over het bonden tussen Lieke en Jaap.
Bij teveel alcohol gelijk streamlockquote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
of weer eruit moeten...
er staat namelijk ook:
Bummerquote:Op donderdag 1 november 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas....Marc werkt al lang niet meer bij Talpa....
Wie de kleine beurtjes niet eert is de grote beurt niet weerd, (hoop dat het iets vebeterd.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, dit is een kleine beurt die gaat plaatsvinden om 23.00 uur.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:36 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij teveel alcohol gelijk streamlock
Uitgerekend zij die zoiets zegt. Walgelijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef Dark het volgende:
dat zou dan de eerste SL zijn door alcohol gebruik ALLER TIJDEN in de kooiquote:Op donderdag 1 november 2007 22:36 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij teveel alcohol gelijk streamlock
waarom moest eric in vredesnaam getoneelhaakt worden? maar er was dus echt serieus geen aanleiding voor de terror tegen eric?quote:
Alcoholi Stream Lock?............naar eigen inzichtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Alcoholi Sletten? Nadia en Amanda
kut,waar zijn de smileys??
Eric heeft Huub alleen maar op zitten stoken.Dat bonden van Jaap en Lieke valt toch reuze mee en Huub is slim genoeg om dat zelf te bedenken.Doordat Eric dat zo zit te vertellen zorgt hij alleen maar voor meer onrust en wantrouwen terwijl dat nu helemaal niet van toepassing is.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eric en Huub zijn nu best friends, maar wat was eigenlijk de reden dat Huub hem destijds de kooi uit werkte en hem zoveel terror heeft gegeven?
een belgische hummerquote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Na een etentje bij Het Kalfje is hij spoorloos verdwenen....
wat is een Bummer?
Ik aan Nadia.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:38 schreef HoneyBunny het volgende:
Zit er iemand naar Jensen te kijken?
Moest gelijk aan Lieke denken _0-
De reden kwam van achter. Eric voegde op het laatst ook niet zoveel meer toe. Hij koos de kant van Natasia dus de groep tegen Huub werd te groot. Ik ben nooit een Eric fan geweest dus ik vond dat er genoeg reden was om hem eruit te werken. Alleen al om zijn kaak bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
waarom moest eric in vredesnaam getoneelhaakt worden? maar er was dus echt serieus geen aanleiding voor de terror tegen eric?
hij wilde te veel tijd aan zijn studie besteden en dat kon niet in de kooi, dus moest hij eruit.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
waarom moest eric in vredesnaam getoneelhaakt worden? maar er was dus echt serieus geen aanleiding voor de terror tegen eric?
Dat zou ik niet willen zeggen die gast was al een tijdje enorm aan het backstabben en was Lieke al een tijd zelf aan het terroriserenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
Ik ookquote:
waar staat dat bericht van die echte dame?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
We hebben zo'n soort actie toch ook gehad met de moeder van Amanda, waarvan werd gedacht dat ze een of andere mafiakoningin was (of die dr dochter, dr zus, buurvrouw, weet ik veel). Uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn maar de echte dame heeft toen gepost op Fok met haar reactie. Dus als we nu lang genoeg doorgaan dan meld de echte Marc zich vanzelf wel!
Huh, hoezo?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Film is afgelopen en Fok! houdt er zo mee op.
Ik vind Eric echt een veel boeiender personage dan Dennix en Nadia. Van mij zouden Sylvia en Eric wel weer mogen komen in de Gouden Kooi, als gastspelers. Sylvia zorgt voor een stabiliteit en Eric voor relletjes met Dennix.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen zeggen die gast was al een tijdje enorm aan het backstabben en was Lieke al een tijd zelf aan het terroriseren
dat ligt niet aan de kleren maar aan het figuur van nada. haar staat gewoon niks, het enige wat er echt goed staat is een zak over de kop en een touw rond dr nekquote:Op donderdag 1 november 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
N heeft weer nieuwe kleding gekregen, ze vindt alleen de rokjes mooi, de rest is weer bagger volgens Mata Hoeri.
Oh jee, ik ben de slecht nieuwsbrenger. Fok! gaat even uit de lucht voor een kort onderhoud.quote:
Strak plan, ik stem voor.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de kleren maar aan het figuur van nada. haar staat gewoon niks, het enige wat er echt goed staat is een zak over de kop en een touw rond dr nek![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
Dus Sylvia en Eric hebben zich weer van hun valste kant laten zien?
Blij dat ik het niet heb hoeven aanschouwen
Ik ga strakkies naar VOL, trouwens.
Amanda ligt te slapen en Brian zit naast d'r een boek te lezen (of doet alsof en slaapt inmiddels ook)quote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Waar zijn de kinderen uit Nazareth?
waarschijnlijk weer in gesprek met God.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Is 'even' een half uur of een hele nacht?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh jee, ik ben de slecht nieuwsbrenger. Fok! gaat even uit de lucht voor een kort onderhoud.
Ik gok op het hokje dus God.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Oh jee, daar ging je alweer...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de kleren maar aan het figuur van nada. haar staat gewoon niks, het enige wat er echt goed staat is een zak over de kop en een touw rond dr nek![]()
![]()
Iedereen vond het zo leuk om SHE te zien maar ik vond het raar dat vrienden die zeggen dat ze achter Huub staan er weer zoveel wantrouwen ingooien.Huub is zeer kortaf tegen Lieke.Ik ben ervan overtuigd dat Jaap eerder dan Lieke Huub een mes in de rug steekt.Lieke zal pas in een eventuele finale tegen Huub gaan spelen.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
Dus Sylvia en Eric hebben zich weer van hun valste kant laten zien?
Blij dat ik het niet heb hoeven aanschouwen
Ik ga strakkies naar VOL, trouwens.
Ik ook! We zijn een groepje. Groepjes...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Ik begin een soort van aversie te ontwikkelen tegen Lieke
Ha fijn, een warme groep!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook! We zijn een groepje. Groepjes...![]()
Brian
Mooi dat het straks (misschien) beter gaat. De aanpak is enorm kneus en veel te laat. Hoop stress voor de techneuten vannacht........sterkte gewenst!!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Aansluitend hierop gaan we vanavond wat database-onderhoud plegen. We zullen overbodige data uit veelgebruikte tabellen in de database weggooien. Dit is een actie die een paar uur kan duren (we maken selecties uit de data omdat we niet alles weggooien), wat betekent dat we de sites een tijdje geheel of gedeeltelijk dicht moeten zetten.
We beginnen niet eerder dan elf uur vanavond en gaan ervan uit klaar te zijn voordat in de ochtend het grote verkeer weer op gang komt. Je hebt dus nog een paar uur om even een film te huren of een fijne serie te dow.. kopen.
Het resultaat van deze actie is dat acties op deze centrale tabellen minder overhead innemen voor MySQL. Het resultaat daarvan is, zo hopen we, snelheidswinst in de gemiddelde pageview.
Dit onderhoud is overigens een voorbereiding voor de database-upgrade die we binnen enkele weken willen laten plaatsvinden.
Nu pasquote:Op donderdag 1 november 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Ik begin een soort van aversie te ontwikkelen tegen Lieke
Guuske je hebt een PM.. hahaahha en dat is een goede, wel een strak touw en een kort touw..quote:Op donderdag 1 november 2007 22:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
Oww....dat wordt op zijn minst een hele nacht zonder fok.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Aansluitend hierop gaan we vanavond wat database-onderhoud plegen. We zullen overbodige data uit veelgebruikte tabellen in de database weggooien. Dit is een actie die een paar uur kan duren (we maken selecties uit de data omdat we niet alles weggooien), wat betekent dat we de sites een tijdje geheel of gedeeltelijk dicht moeten zetten.
We beginnen niet eerder dan elf uur vanavond en gaan ervan uit klaar te zijn voordat in de ochtend het grote verkeer weer op gang komt. Je hebt dus nog een paar uur om even een film te huren of een fijne serie te dow.. kopen.
Het resultaat van deze actie is dat acties op deze centrale tabellen minder overhead innemen voor MySQL. Het resultaat daarvan is, zo hopen we, snelheidswinst in de gemiddelde pageview.
Dit onderhoud is overigens een voorbereiding voor de database-upgrade die we binnen enkele weken willen laten plaatsvinden.
Tjaquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hou het even voor gezien.
Geen exit (zat er sowieso 100% seker weten toch niet in)
Geen nieuwe bewoner,
Geen brief,
Geen waarschuwing,
Geen boete
Geen Fok! meer na 23.00 uur
en geen voldoening mijnerzijds...
Nog even nalurken dan, hier, en op VOL.?
Tis triest iddquote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
TjaJe doet er geen fuck aan...
Ik zie die Febo er nog voor aan, als ze boetes uitdelen, er ook een aan Huub en Lieke geven
Nou dat is ook wel heel erg precies...... Waarschijnlijk zijn ze er nog niet eensquote:Op donderdag 1 november 2007 22:59 schreef Prospera het volgende:
Over 2 minuten gaat Fok! down en als het er weer is zal het geen moer veranderd zijn
Sinds de Febo een dreigbrief heeft binnengebracht over het vernielen van glas en waarin ze ook appelleren aan, tegen, voor..............de omgang met glas, zijn Dennis en Naad supervoorzichtig, als ze uit glas drinkenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef Prospera het volgende:
Zowel Naad als Dennis kunnen niet meer drinken zonder het glas met 2 handen vast te houden...
[ afbeelding ]
Zeg eens dankjewelquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zelfs al een ban gehad en overleefd op Vol
(modje daar snaptnix)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef avonne het volgende:
Nou, die ene eerste post van mij was denk ik wel net op tijd om je ass te saven.
(plus dat Morwen en Snaptnix cool zijn)
Als het goed is krijg je nog een mail van Snapnix om de vorige ban voor deze ban ook ongedaan te maken.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Thanx. Gelukkig was er niks op de streams.
Ik wist niet eens dat ze gedelete waren. Op Fok heb ik het record gedelete berichten op een dag geloof ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:20 schreef avonne het volgende:
Ik snap mezelf niet.
Ik zag alleen maar gedelete posts en ik denk "IkWeetNiets zeker"
ja, dat was echt grappig. Heb zo gelachen om al die reacties en speculaassiesquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:20 schreef avonne het volgende:
Trouwens, hij had iedereen wel goed tuk vanavond, he, met die code-berichten van de redactie?
Het is dan ook immers bijna Sinterklaasquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
ja, dat was echt grappig. Heb zo gelachen om al die reacties en speculaassies
op vol.nlquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:41 schreef avotar het volgende:
Is er ergens een samenvatting van vannacht?
Want andersj schla ik je met je schmoel tegen de douchewand aan! Weesch een echte vent en seur niet. Ik sei toch sorry? Ik moest toch huilen van berouw?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:51 schreef FSR het volgende:
Ik geloof nooit dat Bwian en / of AmanDel een sanctie / exit krijgen...
Hun zijn net als Nastasia zo enorm beschermt...
Daarbij hebben Bwian en Amandel gisteren alles al schoon gepraat...
Dusj moet iedereen zijn Schmoel houden...
Ja nou... Ik heb nou eenmaal sjechte ervaringen met hardhandig met me kop tegen de muren aangeslaagt te worden...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want andersj schla ik je met je schmoel tegen de douchewand aan! Weesch een echte vent en seur niet. Ik sei toch sorry? Ik moest toch huilen van berouw?
Nou dan!
wedden van wel??quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:12 schreef SIRA het volgende:
...Kan toch gewoon niet dat dit alles ook weer in de doofpot wordt gestopt..
Vooral de kop maakt mijn vermoeden dat eergisteren nooit is gebeurd, sterker en sterker.quote:08:37 - Een dag om snel te vergeten!
Gister was een sombere dag voor de meeste Miljonairs. En dat komt niet alleen door het vertrek van Luc. De ruzies de afgelopen dagen zijn er bij iedereen hard ingeslagen. Het was daardoor ook een saaie avond geworden zonder al te veel spektakel. Hopelijk komt er snel een gastspeler, misschien dat die de boel wat kan opvrolijken!
Mag eens tijd worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Gooi die exit-brief er maar in, hoor!![]()
Wrs mag ze vandaag wel weer naar de tandarts, dat is tegenwoordig schering en inslag daar. Ziekenhuis, dokter, tandarts, er gaat geen dag voorbij of iemand heeft wel iets .quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:44 schreef avonne het volgende:
Goodmorning,
Lag Fok er al uit toen het losse-tand-drama begon?
.
en de term 'hard ingeslagen' is ook wel leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
We're back
Grote kans dat Breuls en Iteejer het daar wél lezen.
Goeiemorgen!
En wat lees ik op VV:
[..]
Vooral de kop maakt mijn vermoeden dat eergisteren nooit is gebeurd, sterker en sterker.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
We're back
Ik denk dat er nu steeds meer een ergenis van de spelers komt richting de redaktie...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:11 schreef avonne het volgende:
Ik heb er de volste vertrouwen in dat Brian zichzelf en anderen nog wel tegenkomt.
Die ruzies met Amanda worden steeds frequenter en de woede van Huub en Lieke steeds groter. Ik geef het 48 uur. Maximaal.
Je kunt een boel onder het tapijt schuiven, maar niet de emoties van mensen.
Gastspeler?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
We're back
Goeiemorgen!
En wat lees ik op VV:
[..]
Vooral de kop maakt mijn vermoeden dat eergisteren nooit is gebeurd, sterker en sterker.
Ik zal hem wel uitleggen wie jullie zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.![]()
En het vloerkleed wordt hoger en hoger.
ben ik met je eens, het is weer zo'n 'kijk is wat ben ik een haantje' actie van huub, en nadia kickt op alle aandacht dus inderdaad, doe maar niet huub, totaal negeren heeft veel meer effect.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch zo dat Huub van zijn plan afziet N te versieren, ik word niet goed bij de gedachte.
Laat die aandachtshoer maar gewoon links liggen en spelen met haar schoothondje D.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ben ik met je eens, het is weer zo'n 'kijk is wat ben ik een haantje' actie van huub, en nadia kickt op alle aandacht dus inderdaad, doe maar niet huub, totaal negeren heeft veel meer effect.
Tinypic?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Wat schattig dat eekhoorntje in de tuin. Ik kan hem wel cappen maar niet plaatsen, Photobucket ligt eruit, caps volgen later.
De redaktie zal wel weer ingrijpen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:23 schreef Darklight het volgende:
Huub had het gister toch over vandaag? Gaat die Brain confronteren?
Edit al gevondenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:38 schreef Lady-night het volgende:
Ik ben ingelogd en de nieuwe layout is weg, moet ik iets wijzigen...Vond hem mooi
Ik ben vandaag in een zeer behulpzame bui, geloof ik. Doet ze normaal nooitquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanx Cc.
Zijn idd nieuwe extensions.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
Dat haar!
Heeft DOB daar gisteren geen eerste hulp aan verleend?
OMG, ik dacht dat het niet erger kon.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
Dat haar!
Wat erg! Dat is toch geen reclame voor je bedrijf? Nu is die Bianca dat zelf ook niet echt, dus dit ligt dan weer wel in de lijn der verwachtingen.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
Dat haar!
Die korte plukken zijn haar eigen haren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat erg! Dat is toch geen reclame voor je bedrijf? Nu is die Bianca dat zelf ook niet echt, dus dit ligt dan weer wel in de lijn der verwachtingen.
Maar ligt het nu aan mij of zitten 'daar' bovenop enkel korte plukken?
Dit jurkje had ze van de week als rokje aan!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirtje.
Jetsers vallen d'r bijna uit.. vooral ook geen bh aan doen.
Ja, leuk he, en net zag ik ze achter in haar nek ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat erg! Dat is toch geen reclame voor je bedrijf? Nu is die Bianca dat zelf ook niet echt, dus dit ligt dan weer wel in de lijn der verwachtingen.
Maar ligt het nu aan mij of zitten 'daar' bovenop enkel korte plukken?
En daar hebben ze geen extensions aan vastgemaakt, omdat?quote:
Oh, is het dat onderjurkje ??quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit jurkje had ze van de week als rokje aan!
Is niet zo raar, met zoveel eikels daarbinnenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heeee de eekhoorn is de villa binnen geslopen..
Geen idee, normaal zet ze dat plukje vast met een schuifspeldje, dan valt het niet zo op.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen extensions aan vastgemaakt, omdat?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, normaal zet ze dat plukje vast met een schuifspeldje, dan valt het niet zo op.
Dat haar is al overleden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen extensions aan vastgemaakt, omdat?
.
Vanavond komt er een brief dat hij wegens goed gedrag een weekendje samen met Amandel naar een luxe resort mag vertrekken. Vervolgens wordt in de TV uitzending een compilatie van alle "goede" acties van hem getoond (3 minuten beeldmateriaal afkomstig uit 13 maanden DGK) om de schijn bij de tv kijkers op te houden...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!! Of mag The Messias blijven?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:49 schreef FSR het volgende:
[..]
Is niet zo raar, met zoveel eikels daarbinnen
Nu moet ik even een potje janken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:55 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen!
Brian vond het gisteren prettig om te huilen, het deed hem goed
Tuurlijk. Met zijn tranen heeft hij al zijn zonden weggewassen en kan hij weer met een schone lei verder. Tot de volgende agressieve uitbarsting en de volgende krokodillentranen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:55 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen!
Brian vond het gisteren prettig om te huilen, het deed hem goed
Erger nog...wanneer Wifebeater het programma gaat winnen, waar ik nog steeds vanuit gaat, beloon je dus zulk aggressief gedrag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Copycat het volgende:
Een dikke big-down voor RTL als dit inderdaad weg wordt gemoffeld. Impliciet geven ze daarmee aan geweld binnen een relatie aanvaardbaar en niet de moeite van represailles te vinden.
Hij heeft zijn "geuzennaam" - wifebeater - weer volop in ere hersteld!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Met zijn tranen heeft hij al zijn zonden weggewassen en kan hij weer met een schone lei verder. Tot de volgende agressieve uitbarsting en de volgende krokodillentranen.
Een dikke big-down voor RTL als dit inderdaad weg wordt gemoffeld. Impliciet geven ze daarmee aan geweld binnen een relatie aanvaardbaar en niet de moeite van represailles te vinden.
Maar ze was dronken! Dan is dat anders, als je drank op hebt weet je niet altijd wat je doet en dat telt niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Copycat het volgende:
Hahahahahquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
Febo.. please!!! Wijs Dennis er op dat hij zijn zender af moet doen!!!
kolerequote:Op vrijdag 2 november 2007 10:02 schreef SIRA het volgende:
Herma meld ff dat er maden in het koffiezetapparaat zaten..
Gatverdamme.
Wel apart dat RTL het psychisch manipuleren en het slaan en ongewenst dwingen van de partner in een relatie goedkeurd...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Erger nog...wanneer Wifebeater het programma gaat winnen, waar ik nog steeds vanuit gaat, beloon je dus zulk aggressief gedrag.
Hè jakkes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:02 schreef SIRA het volgende:
Herma meld ff dat er maden in het koffiezetapparaat zaten..
Gatverdamme.
Ik denk dat ze materiaal aan het verzamelen zijn voor een in eigen beheer te produceren Ware Woensdagavondfilm.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:08 schreef FSR het volgende:
Wel apart dat RTL het psychisch manipuleren en het slaan en ongewenst dwingen van de partner in een relatie goedkeurd...
Ik dacht juist dat ze zo "familie gezind" waren...Dat valt me knap tegen...
Hoe erg ook, diezelfde vriendin vergeeft het hem dezelfde dag nog.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:09 schreef noekje het volgende:
Hoe erg ook, de beveiliging moet ingrijpen omdat je je vriendin aan het beuken bent.
Je vergeet wat...hij heeft haar ook bij de keel gepakt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:06 schreef noekje het volgende:
Even een opsomming:
Brian heeft Amanda 3x met haar kop tegen de douchewand geslagen.
Zette een koude straal op haar waarbij hij haar tegen de muur bleef duwen.
Amanda miste nogal wat extensions.
Brian heeft een hoek gehad waarbij hij een snee in zijn lip had en een bloedneus.
Brian is achterna gezeten door een plantenbak.
Gisteren was op televisie te zien dat Amanda Dennis wegstemde met als voornaamste reden zijn agressieve gedrag tegenover Nadia. Met de wetenschap dat ze door haar vriend veel en veel harder is aangepakt en vervolgens hem troost, was dat enorm triest om te zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Hoe erg ook, diezelfde vriendin vergeeft het hem dezelfde dag nog.
Ik heb het gezien ja, met het schaamrood op mijn kaken, plaatsvervangde schaamte dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren was op televisie te zien dat Amanda Dennis wegstemde met als voornaamste reden zijn agressieve gedrag tegenover Nadia. Met de wetenschap dat ze door haar vriend veel en veel harder is aangepakt en vervolgens hem troost, was dat enorm triest om te zien.
Is ook erg! Ze heeft iig wel even teruggehoekt, dat werkt nog een beetje troostend maar een domme hoer blijft het.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb mag hij vandaag Brian er wel op aanspreken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
IK denk dat Huub opdracht van de FEBO heeft om zich in te houden ....![]()
![]()
![]()
Ja maar.. begrijp het nou.. hij heeft haar uit liefde onder de douche gesmeten en met d'r kop tegen douchewand gebeukt!! Ze was dronken.. hij moest iets doen!! En Amanda weet dat te waarderenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat ze zo'n goeie relatie hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
en de redactie doet nog steeds niks. Die blijven het geweld verheerlijken. Zullen ze gelachen hebben toen ze Brian los zagen gaan op zijn vriendin? Lekker de post doorlaten dat zij tenminste wel een oprecht stelletje zijn.![]()
Volgende keer haalt ie zijn riem uit zijn broek...moet ze maar luisteren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef trettie het volgende:
Even een vraagje.
Doen jullie partners dat ook als jullie teveel gedronken hebben onder de koude douche zetten?
Ik snap niet waar die vent het lef vandaan haalt om zoiets bij iemand te doen.
Ik drink zelf bijna nooit maar word heel agressief bij de gedachte alleen al dat mijn partner dan gaat beslissen dat ik onder de koude douche moet.
Trouwens ik vind dat Amanda het recht heeft om hem de volgende keer ook onder de koude douche te zetten als hij Para dreigt te worden. Even flink de koude straat erop kijken hoe hij dat vindt.
Uit liefde en bescherming heeft Brian Amanda bij haar keel gegrepen en tegen de douchewand gebeukt en omdat ze dronken was, moest hij wel haar extensions eruit trekken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja maar.. begrijp het nou.. hij heeft haar uit liefde onder de douche gesmeten en met d'r kop tegen douchewand gebeukt!! Ze was dronken.. hij moest iets doen!! En Amanda weet dat te waarderen![]()
Amanda is al een paar keer onder de douche gezet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef trettie het volgende:
Even een vraagje.
Doen jullie partners dat ook als jullie teveel gedronken hebben onder de koude douche zetten?
Ik drink zelf bijna nooit maar word heel agressief bij de gedachte alleen al dat mijn partner dan gaat beslissen dat ik onder de koude douche moet.
Trouwens ik vind dat Amanda het recht heeft om hem de volgende keer ook onder de koude douche te zetten als hij Para dreigt te worden. Even flink de koude straat erop kijken hoe hij dat vindt.
Nou echt en vanmorgen heeft ie ook weer de grootste bek.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgende keer haalt ie zijn riem uit zijn broek...moet ze maar luisteren.![]()
Ik hoor nog steeds wel verhalen over ouders die hun kind laten afkoelen onder een koude douche. Dat vind ik not done omdat ik vind dat het vernederend is, ook voor een kind. Ik vind het een nare manier om je macht te laten zien. Meesleuren en onder de koude douche zetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef trettie het volgende:
Even een vraagje.
Die gozer mag zelf eerst naar een opvoedingskamp met een een heel strak regime..quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:27 schreef trettie het volgende:
[..]
Nou echt en vanmorgen heeft ie ook weer de grootste bek.
Amanda is gewoon zijn kind en hij moet haar opvoeden.
Ze heeft dat ook nodig maar niet van niet van die smerige klerelijer.
Precies dat laat je toch niet met je doen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds wel verhalen over ouders die hun kind laten afkoelen onder een koude douche. Dat vind ik not done omdat ik vind dat het vernederend is, ook voor een kind. Ik vind het een nare manier om je macht te laten zien. Meesleuren en onder de koude douche zetten.![]()
Dan doet hij het met een volwassene. De vernedering is levensgroot. Dan heb ik het nog niet eens over haar kop die tegen de douchewand is geslagen.
Dat heeft mijn moeder ook een keer gedaan en dat helpt echt wel hoor. Daarna laat je het nooit meer zo ver komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds wel verhalen over ouders die hun kind laten afkoelen onder een koude douche. Dat vind ik not done omdat ik vind dat het vernederend is, ook voor een kind. Ik vind het een nare manier om je macht te laten zien. Meesleuren en onder de koude douche zetten.![]()
Dan doet hij het met een volwassene. De vernedering is levensgroot. Dan heb ik het nog niet eens over haar kop die tegen de douchewand is geslagen.
Hopelijk doet ze het goed voordat ze dadelijk een club in haar nek heeft zitten of een golfbal moet doorslikken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:
Niet te geloven dit. Waar we nog steds wachtne. Ondertussen mogen Brian en Amanda nog even golfen?![]()
Maak er maar CONCENTRATIEkamp vanquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gozer mag zelf eerst naar een opvoedingskamp met een een heel strak regime..
Jeps, helaas ken ik die ouders ook, en ze blijven bij hoog en laag volhouden dat dat de enige manier is om hun kind, uit zijn negativiteit te halenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, hopelijk is Amanda net zo snel van begrip als jij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook een keer gedaan en dat helpt echt wel hoor. Daarna laat je het nooit meer zo ver komen![]()
De doofpot lekt behoorlijk aangezien fora het alleen maar over het incident hebben. Wat heel goed is overigens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:34 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Volgens mij krijgen messias Brian en Amanda niet eens een boete, en belandt dit voorval gewoon in de doofpot. Echt niet normaal meer. Brian moet eruit en wel vandaag!
Niks daarvan...Amanda moet er ook uit, en ook naar een opvoedingskamp, die griet is nog hardstikke jong, ze weet niet wat ze zichzelf aan doet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:34 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Volgens mij krijgen messias Brian en Amanda niet eens een boete, en belandt dit voorval gewoon in de doofpot. Echt niet normaal meer. Brian moet eruit en wel vandaag!
Het is ook leuk voor de verhaallijn, aangezien Amanda dan een pact kan sluiten met Nadia en ze zo Dennix eruit kunnen werken.
VVquote:De twee hartsvriendinnen Amanda en Nadia zitten heerlijk te ontbijten. Om 11 uur hebben zij een columncursus op het programa staan. Als zij deze cursus positief afsluiten mogen zij zelf columns schrijven voor onze website! Hou deze site dus goed in de gaten als je benieuwd bent naar de verhalen van Amanda en Nadia!
Ja, wordt tijd dat er weer eens een filmpje wordt gelekt ........quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
De doofpot lekt behoorlijk aangezien fora het alleen maar over het incident hebben. Wat heel goed is overigens.![]()
Helaas alleen trekt achter zich geen reet aan van wat de fora schrijven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
De doofpot lekt behoorlijk aangezien fora het alleen maar over het incident hebben. Wat heel goed is overigens.![]()
Hé, Brian doet altijd alles grappenderwijs, daarom zijn de buren ook zo blij met hemquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een humorvolle man die Brainless![]()
I kwou dat ik maar een beetje van jouw schrijfstijl had...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
VV
Ik ben momenteel ook bezig met het schrijven van een column en dat is écht een van de moeilijkste dingen om te schrijven. Maar zeker weten dat deze twee taalwondertjes binnen no time een puike column in elkaar hebben gezet. Die zo op de voorpagina van de Volkskrant kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |