abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54336614
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je kaarten koopt om door te verkopen, dan ben je geen echte Ajacied maar een echte Jood.
En zo is het maar
pi_54337011
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Liv3 het volgende:

[..]

Goian, goede verdediger die zeer regelmatig scoort!
Halen dus, als ze hem willen laten gaan
lol, laten we hopen van niet. Dat is echt geen voetballer die wat gaat toevoegen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54337285
quote:
'Fiorentina heeft vizier op Suarez'

zaterdag 03 november, door SV, Amsterdam, 12:23u, La Nazione

Volgens de Italiaanse krant La Nazione heeft Fiorentina-boss Corvino een oogje op Luis Suarez. Hij zou de aanvaller van Ajax graag over willen nemen.

Het gerucht gaat niet over concrete interesse. Volgens het medium volgen Real Madrid en Manchester United ook de verrichtingen van Suarez.
pi_54337431
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Op die manier kan Ajax toch een mooi handeltje kopen, koop een voetballer met potentie laat hem 3 wedstrijden presteren en de rest van de wedstrijden geen fuck en verkoop hem door aan ManU of Liverpool of welke hersenloze club met veel te grote portomonnee en Ajax loopt binnen!
pi_54338162
quote:

[..]

So what, suarez is ook niet alles.
  zaterdag 3 november 2007 @ 15:33:14 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54338754
Kaartje Feyenoord-uit ook binnen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_54338957
PSV wil contract prijs van Ismaïl Aissati verlengen verhogen
Gepubliceerd op 03-11-07 om 14:56 door Stefan Ashouwer

PSV Eindhoven wil op korte termijn weer een poging gaan ondernemen om Ismaïl Aissati langer aan de club te binden. Momenteel is de creatieve middenvelder in het bezit van een contract tot 2009, PSV wil deze verbintenis graag met twee seizoenen verlengen.

Eerdere onderhandelingen tussen beide partijen liepen stuk. Aissati heeft namelijk aangegeven uitzicht te willen hebben op een basisplaats, en pas dan zijn contract bij PSV te willen verlengen. Tijdens die onderhandelingen kon PSV geen toezeggingen doen over een basisplaats, waardoor de onderhandelingen stil vielen.
pi_54339219
Zo te zien heeft iedereen behalve Noshiba prijs
pi_54339717
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef patrickt37 het volgende:
PSV wil contract prijs van Ismaïl Aissati verlengen verhogen
Gepubliceerd op 03-11-07 om 14:56 door Stefan Ashouwer

PSV Eindhoven wil op korte termijn weer een poging gaan ondernemen om Ismaïl Aissati langer aan de club te binden. Momenteel is de creatieve middenvelder in het bezit van een contract tot 2009, PSV wil deze verbintenis graag met twee seizoenen verlengen.

Eerdere onderhandelingen tussen beide partijen liepen stuk. Aissati heeft namelijk aangegeven uitzicht te willen hebben op een basisplaats, en pas dan zijn contract bij PSV te willen verlengen. Tijdens die onderhandelingen kon PSV geen toezeggingen doen over een basisplaats, waardoor de onderhandelingen stil vielen.
laat hem maar snel naar Ajax komen.
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:49:42 #211
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54339749
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:47 schreef toma het volgende:

[..]

laat hem maar snel naar Ajax komen.
Als Koeman er nog zat had Ajax volgens mij een grote kans gemaakt deze winter
Jawel, je keek.
pi_54340050
quote:
Emanuelson: "Geen tussentijds vertrek"
Urby Emanuelson zal het seizoen hoe dan ook afmaken in het shirt van Ajax. De verdediger van de Amsterdammers heeft aangegeven geen tussentijds vertrek mee te willen maken. AS Roma ligt echter nog steeds op de loer.

De Italiaanse club had een bod van acht miljoen euro op Emanuelson klaar liggen, maar tot een akkoord kwam het niet. "Ik heb destijds aangegeven niet weg te willen", aldus de 21-jarige vleugelverdediger tegenover Sportweek. "En Ajax liet ook weten dat ze na het vertrek van Ryan Babel en Wesley Sneijder niemand weer wilden laten gaan."

Emanuelson liet onlangs doorschemeren dat hij een vertrek in januari naar AS Roma niet uitsluit. Achteraf tot grote spijt, aangezien zijn woorden flink uitvergroot werden. "Ik heb eerlijk antwoord gegeven op een vraag daarover, op een moment dat mij niks bekend was over nieuwe belangstelling van Roma. Het is een beetje een eigen leven gaan leiden. Er is helemaal geen sprake van een tussentijds vertrek. Er spreekt vertrouwen uit het feit dat ik nog steeds in beeld schijn te zijn bij Roma, veel meer kan ik er niet over zeggen. Ik richt me volledig op Ajax en dan zien we wel wat er gebeurt."
Voetbalprimeur

Eerst zien, dan geloven
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54340088
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Voetbalprimeur

Eerst zien, dan geloven
Ik richt me volledig op Ajax en dan zien we wel wat er gebeurt.
pi_54340370
quote:
Sorry, uitverkocht

"Sorry, uitverkocht" dat was hetgeen wat heel veel Ajacieden vanmorgen bij de sigarenboer te horen kregen. De wedstrijd tegen feyenoord van volgende week zondag was binnen een flits uitverkocht voor Ajacieden. In veel sigarenzaken heeft dan ook flink gemopper geklonken. Frustraties waren er vooral vanwege winkeliers die nog steeds niet weten hoe ze met Ticketbox om moeten gaan en dat het belangrijk is dat de kaarten er precies om tien uur of liefst daarvoor door de lezer worden gehaald. Daarnaast waren heel veel kaarten al vantevoren neergelegd, erg zuur als jij vroeg bent opgestaan en geen kaart hebt. Misschien wordt het toch eens tijd om na te gaan denken over een ander en eerlijker verkoopsysteem of meer categorien binnen de uitkaart?!

Hoe dan ook, Ajax zal volgende week gesteund worden door 1600 Ajacieden en op fora e.d. wordt naarstig naar kaarten gezocht door sommigen. Prijzen van 200 euro en meer die geboden en gevraagd worden zijn eerder regel dan uitzondering. Dit ondanks het feit dat Ajax heeft toegezegd stren te gaan controleren op het doorverkopen van kaartjes voor uitwedstrijden met winstbejag.

Bron: AFCA Supportersclub
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:24:39 #215
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54340377
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:10 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik richt me volledig op Ajax en dan zien we wel wat er gebeurt.
Inderdaad

Ik richt me volledig op Ajax totdat roma aan komt zetten, dat kan Ajax de tyfus krijgen
Jawel, je keek.
pi_54340412
Anders moet Emanuelson even een contract daarover tekenen...

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54341776
VAnavond hopen dat Alves goed zijn werk doet, en wij morgen winnen.
AFC AJAX
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:36:18 #218
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54343131
Wij hebben een discussie hier,, wat is de snelste/goedkoopste/beste manier om met het OV van Purmerend naar de Arena te gaan ?
><(({°>
pi_54343216
9292ov.nl
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54343417
zou t niet erg vinden als Urby vertrekt, hij is dit seizoen bijna iedere wedstrijd de zwakste schakel. Ookal speelt ie behoorlijk dan maakt ie altijd een cruciale fout waardoor we een belangrijke goal tegen krijgen. Ik heb veel liever Vertonghen op de linksback positie.
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:50:04 #221
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54343470
9.00 wekker...geen kaart...

KANKER
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54343495
quote:

[..]

Als Suarez wil krijg je Groningen praktijken...
Als Ajax CL haalt zal hij nog wel een jaartje blijven.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54345425
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Sethje het volgende:
9.00 wekker...geen kaart...

KANKER
8.00 wekker 8.15 daar, geen kaart?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54345657
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef Noshiba het volgende:

[..]

8.00 wekker 8.15 daar, geen kaart?
Om 8.15 al bij je sigarenboer, gek.
pi_54345680
PSV gaat verliezen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')