abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54334296
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:31 schreef denthemen het volgende:
Maar het erge is dat er mensen zijn die kopen en dan met winst gaan verkopen, hier op Fok! zat ook zo'n kneus
Idd erg matig, maar zal voor deze wedstrijd wel weer meevallen denk ik, en goed dat ze streng controleren
pi_54334301
Kaartjes kopen?
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:43:29 #178
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54334390
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:34 schreef sjimz het volgende:
Kaartjes kopen?
Je kon dr op wachten he
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:45:08 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54334410
Ik heb ook een kaart voor Rotterdam-uit Kopen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54334454
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:31 schreef Noshiba het volgende:

[..]

heb jij kaart?
Nee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54334675
Een kaartje voor Sparta Praag-uit was een stuk makkelijker te krijgen. Maar ja, als je de grootste derby van Tsjechie op maandag om 17:00 plant is dat niet zo moeilijk.

Gelukkig heb ik al een kaartje voor Ajax-010 in februari, hehe. Echt zin in volgende week. Ik ga me goed bezatten!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:13:28 #182
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54334787
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:17 schreef Noshiba het volgende:
HOERENKANKERKOTS, TYFUSTICKETBOX zat bij die eerste 9, 9:58 begon die gozer en gewoon rossen en het lukt gewoon niet, zeker dat het fout is gegaan bij ticketbox! KANKER
Kan er geen knoop aan vast maken met wat je nu zegt
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54334980
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen!
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_54334990
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat hij geen kaart heeft kunnen bemachtigen.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:41:04 #185
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54335241
quote:
Ajax-supporters roepen op tot positieve steun

De supportersvereniging van Ajax heeft de achterban gevraagd zich voortaan positief achter de ploeg op te stellen. De harde kern is het zat dat fans naar het stadion komen 'om te controleren of Ajax wint'.
De 80.000 leden tellende supportersvereniging wil daarom binnenkort grootscheepse campagnes opzetten. "Doel van de campagne is om alle Ajacieden bewust te maken van het feit dat we er met z'n allen iets aan moeten doen om een optimale sfeer in het stadion te krijgen", zo luidt de verklaring.

"Een sfeer waarin spelers graag thuis in eigen stadion spelen en we daadwerkelijk weer thuisvoordeel hebben", vervolgt de vereniging. "Het uitfluiten van eigen spelers moet uit het stadion worden verbannen. Wij hebben alle Ajax-supporters hierbij nodig; samen moeten we het doen. Veranderen begint bij jezelf!"

Eén van de acties is een videoboodschap van John Heitinga (foto), die de fans tijdens wedstrijden zal toespreken over de steun die Ajax op het veld nodig heeft.
Bron
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_54335355
quote:
Roemeens duo moet steunpilaren Ajax opvolgen
Ajax heeft twee Roemenen op het oog om Jaap Stam en Wesley Sneijder te doen vergeten. Voor de openstaande vacature in de verdediging volgen de Amsterdammers Dorin Goian (foto), terwijl Nicolae Dica de '10-positie' in moet nemen, melden Roemeense media.

Goian, net zoals Dica onder contract bij Steau Boekarest, is 26 jaar en onvervalst leider in de defensie van de Roemeense club. Dica, ook bekend van het nationale elftal, is een jaartje ouder en een ware spelmaker achter de spitsen.

Ajax is na het vertrek van Wesley Sneijder en het plotselinge afscheid van Jaap Stam druk op zoek naar waardige vervangers. Martin van Geel kwam daarbij uit in Brazilië, maar heeft zijn ogen ook gericht op de twee uitblinkers van Steaua Boekarest.
Voetbal Primeur
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:47:54 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54335359
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:25 schreef Seress het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen!
Mijn eigen gezegde wijsneus
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54335366
Dica werd toch al eerder genoemd?
pi_54335377
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Voetbal Primeur
Als Mitea terug is, en we halen Lobont ook weer hebben we het Roemeense nationale elftal
pi_54335408
Jeuhj, een kaart.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54335520
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Voetbal Primeur
Goian, goede verdediger die zeer regelmatig scoort!
Halen dus, als ze hem willen laten gaan
pi_54335803
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef w00h00 het volgende:

[..]
Verhaal over zielenknijper.
Nou, dan kan het nooit meer mis gaan hoor. Geen angst meer voor de Arena of de supporters!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:12:45 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54335804
Kaart is binnen, 9.58 uur al ofzo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54335847
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
Hehe wtf
pi_54336075
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
Lol, hoe doe je dat?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54336191
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:43 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Lol, hoe doe je dat?
Hij is Tony toch
AFC AJAX
pi_54336204
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54336358
Als je kaarten koopt om door te verkopen, dan ben je geen echte Ajacied maar een echte Jood.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54336599
Niet Mitchell Donald, maar Kennedy Bakircioglu is zondag waarschijnlijk de vervanger van Gabri in de thuiswedstrijd tegen Roda JC. Dat meldt AD Sportwereld. Gabri is geschorst voor het duel met de Limburgers, omdat hij vorige week tegen FC Utrecht (0-1 winst) een vierde gele kaart kreeg. Wie hem op het middenveld vervangt, wilde trainer Adrie Koster niet zeggen.

De weer fitte Kenny Bakircioglu is volgens het AD de meest aangewezen persoon, omdat Koster zijn elftal niet graag door elkaar husselt. De andere middenvelders blijven in dat geval Hedwiges Maduro en Siem de Jong. Een andere optie zou Mitchell Donald zijn, die in de Eredivisie nog niet speelde in de hoofdmacht van Ajax.

Koster kent hem goed uit zijn periode als coach van Jong Ajax, waar hij de boomlange Amsterdammer vaak als spits inzette. Dat was op verzoek van Henk ten Cate, toen nog hoofdtrainer bij Ajax. Koster ziet in Donald meer een middenvelder. "En ik zal niet schromen hem in te brengen als de situatie daar om vraagt", aldus de oefenmeester.

http://www.ajaxclub.nl/news.php?extend.280.1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')