Wouters undercover.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
Het Wouters effect
Rkc uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
Let maar op, door deze opmerking verliezen we morgen van Roda.
Vorig jaar hebben we ook een aantal keer ge-op vrijdag of zaterdagavond om vervolgens zondag zelf ook punten te verspelen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom over RKC beginnen als we EL TANQUE hebben!
[ afbeelding ]Leg uit... Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste plaatje wat je krijgt met google als je zoekt op el tanque....quote:
ik wil het daar niet eens meer over hebben. Na Man. City.... jesus christ.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef toma het volgende:
Trabelsi naar Saoedi-Arabië,
Incasseren .. een andere optie had ie niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef toma het volgende:
Trabelsi naar Saoedi-Arabië,
omdat ik wanneer ik dat type ook echt aardig lam ben, anders begin ik er niet over.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef denthemen het volgende:
@Aanvoerder: Waarom moet jij het er altijd over hebben hoeveel je drinkt etc?![]()
No offence verder
Dan móet jij een slechte lever hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
omdat ik wanneer ik dat type ook echt aardig lam ben, anders begin ik er niet over.
wat andre hazes kan, dat kan ik ook! hoewel hij wel een echte koning was.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan móet jij een slechte lever hebben
hehe...quote:
Gelukt! We gaan Feyenoord - Ajax zien!quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:08 schreef Riro het volgende:
[..]
Sydney ben ik al voorbij.. Zit in Brisbane dan en er is een sportkanaal dat het uitzendt. Hopelijk lukt het Pfaf om er 1 te vinden waar ze het willen opzetten.
[..]
Hehe
Ik duim
pas maar opquote:
quote:Opnieuw jeugdspeler bij selectie Ajax
Jan Arie van der Heijden is door Ajax-trainer Adrie Koster bij de wedstrijdselectie gehaald voor het duel tegen Roda JC. De krappe spoeling aan middenvelders dwongen de coach tot een oplossing, die intern werd gevonden in de jeugdspeler.
Gabri is, nu hij vijf gele kaarten heeft gepakt dit seizoen, geschorst voor de confrontatie met Roda JC. Daarbij is John Heitinga een linie naar achteren geschoven na het wegvallen van de gestopte Jaap Stam en de geblesseerde Thomas Vermaelen. En ook Urby Emanuelson kan niet spelen vanwege een knieblessure.
Voor Van der Heijden (19) is het de eerste keer dat hij tot de wedstrijdselectie van Ajax behoort. "Het is een controlerende middenvelder, die zowel op links als centraal goed uit de voeten kan," liet Koster weten. Het is alweer de tweede middenvelder die Ajax uit het Beloftenteam plukt, nadat eerder Siem de Jong naar de selectie werd gehaald.
hockeyquote:Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef thloreg het volgende:
Ik heb gisteren lekker gecashed bij het verlies van PSVVandaag een probleem. Kijk in Ajax of fap ik op de westrijd van Dames hockey op de andere zender
Denk dat ik sam sam doe. Eerste helft Dames hockey en 2de helft gewoon Ajax kijken.
quote:Borst: "Stam wilde al eerder stoppen"
Jaap Stam zette maandag per direct een punt achter zijn carrière. Hij overwoog dit echter al eerder te doen, na de wedstrijd tegen sc Heerenveen in de play-offs op 9 mei van dit jaar.
Hugo Borst weet waarom. De AD-columnist laat dit weten in zijn column. "Op 9 mei, in de rust van Heerenveen - Ajax (1-0, red.), was er een directe aanleiding", weet de doorgaans goedingelichte Borst. "Het elftal van Henk ten Cate verzaakte en de trainer schold zijn ploeg halverwege verrot. Tot het Stam te veel werd en schreeuwde dat Ten Cate zijn bek moest houden. Die dag wilde hij stoppen. Maar hij ging door, want dat stond zo in zijn contract."
De 35-jarige Kampenaar besloot zijn loopbaan in de Amsterdam ArenA als aanvoerder van Ajax. Zijn laatste minuten maakte hij in het duel met NEC, voor rust.
Hij heeft wel een goede instellingquote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Colin: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=30630
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |