IK BEN NIET VOOR AJAX IK MOET DIT KUTICOONquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
we zitten in betere tijden! Utrecht-uit gewonnen Heerenveen thuis met gemak gewonnen.
niet zo negatief
Belgisch bier is wel goed of niet?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
ik was naar genk brugge waren ze ze anti joodjes ajax ;iedjes aant zing,en
die van brugge he maar was toch opvallend
ik was bob dus spa rood voor mij maar ze hadden cristal bier vandaag ook cristalstadionquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Belgisch bier is wel goed of niet?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Hopen dat het lukt!!![]()
Wil het echt niet missen..
Sydney ben ik al voorbij.. Zit in Brisbane dan en er is een sportkanaal dat het uitzendt. Hopelijk lukt het Pfaf om er 1 te vinden waar ze het willen opzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik heb geen wedstrijd van Ajax kunnen zien daar destijds, dus succes. Misschien in het Holland cafe in Sydney?
Hehequote:Op zaterdag 3 november 2007 02:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb een route gemaakt langs alle pubs, ga er aan het begin van de avond langs... Eens een andere kroegentocht. in plaats van " mag ik 3 bier?' 'Zenden jullie Feyenoord - Ajax uit?'
Dan ben je zwaar genaait ja, die maat van me had 4 kaarten en er stond nog een vent met 4 kaarten daar, allemaal een kaartquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:17 schreef Noshiba het volgende:
HOERENKANKERKOTS, TYFUSTICKETBOX zat bij die eerste 9, 9:58 begon die gozer en gewoon rossen en het lukt gewoon niet, zeker dat het fout is gegaan bij ticketbox! KANKER
Krijg je in Hoorn hehequote:Op zaterdag 3 november 2007 10:20 schreef Noshiba het volgende:
Hele kutweekend verpest, wat zeg ik hele kutseizoen verpest!
Die kerel heeft altijd standaard 2x9 kaarten maakt niet uit welke wedstrijd. Nu heeft hij er gewoon 0 tyfuszooiquote:
Tsja dan ben je genaait door de loterijquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die kerel heeft altijd standaard 2x9 kaarten maakt niet uit welke wedstrijd. Nu heeft hij er gewoon 0 tyfuszooi
Moet je nagaan dat het volgend jaar alleen primera word dan word het helemaal kankeren voor een kaartje!quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja dan ben je genaait door de loterij![]()
heb jij kaart?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:31 schreef denthemen het volgende:
Maar het erge is dat er mensen zijn die kopen en dan met winst gaan verkopen, hier op Fok! zat ook zo'n kneus
Het slaat inderdaad nergens meer op, dan sta je met 50 man in die zaak daar straksquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat het volgend jaar alleen primera word dan word het helemaal kankeren voor een kaartje!
ga ook maar een vriendje in brabant zoeken denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het slaat inderdaad nergens meer op, dan sta je met 50 man in die zaak daar straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |