Hij liever als ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
Ook nu weer, inderdaad. Aan de buikspier, nota bene.
Hopen dat het lukt!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:56 schreef pfaf het volgende:
De tijd is juist geweldig!!!
Ik ga dit weekend een lijst met kroegen af en hopelijk laten ze het ergens live zien!
Alleen Birmingham - Villa staat er een kwartier tegenover. Hopelijk kan ik een kroegbaas zo ver krijgen om de klassieker er op te zetten...
Hoe is het in het verre Australië?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Hopen dat het lukt!!![]()
Wil het echt niet missen..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:40 schreef patrickt37 het volgende:
...
Dus dan toch maar v. Basten Rijkaard
quote:
quote:Henk ten Cate is nog maar enkele weken in dienst bij Chelsea. Toch zou er al enige kritiek op hem zijn vanuit de spelersgroep. Zijn werkwijze wordt niet door iedereen op prijs gesteld, volgens The Times. Er wordt veel geklaagd over zijn methodes en manier van aanpak.
Enkele spelers zouden hebben geklaagd over de arrogantie en de hardheid van de voormalige trainer van Ajax. Andere spelers zouden hem hebben bekritiseerd, omdat hij alsmaar totale controle zou willen.
De leiding van The Blues geeft aan nog altijd blij te zijn met de aanstelling van de Nederlander. Ze vinden hem een goede tegenpool van manager Avram Grant die soms wat te zachtaardig zou zijn.
Tnxquote:
De situatie bij PSV is natuurlijk anders. Ze spelen immers nog CL. En ze hebben nu Wouters aan het roer staan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef patrickt37 het volgende:
Zo zie je dat PSV gelijk een nieuwe trainer in huis wil hebben. Terwijl Ajax liever afwacht tot het einde van het seizoen.
Dit kan 2 dingen betekenen, of Ajax is al rond met een trainer die pas op het einde van het seizoen beschikbaar is(v. Gaal, Co), of Ajax is weer gewoon te gemakzuchtig.
Of Ajax wil niet overhaasten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef patrickt37 het volgende:
Zo zie je dat PSV gelijk een nieuwe trainer in huis wil hebben. Terwijl Ajax liever afwacht tot het einde van het seizoen.
Dit kan 2 dingen betekenen, of Ajax is al rond met een trainer die pas op het einde van het seizoen beschikbaar is(v. Gaal, Co), of Ajax is weer gewoon te gemakzuchtig.
Tja, toen Tom de Mul het riep werd hij niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
verbaast het iemand? Mij niet iig.
Ik heb geen wedstrijd van Ajax kunnen zien daar destijds, dus succes. Misschien in het Holland cafe in Sydney?quote:
quote:Davids voorziet carriere als coach
Edgar Davids denkt eraan om na zijn actieve voetbalcarriere door te gaan als trainer. In de Engelse media liet hij weten graag nog eens terug te keren in Engeland en indien mogelijk bij Tottenham Hotspur. 'Alles is mogelijk en als de mogelijkheid zich zou voordoen op het juiste moment zou ik graag teruggaan naar Engeland in een rol als coach. Wat mij betreft ook graag bij de Spurs. Het is een enorme club, dat weet iedereen.'
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef patrickt37 het volgende:
Dit kan 2 dingen betekenen, of Ajax is al rond met een trainer die pas op het einde van het seizoen beschikbaar is(v. Gaal, Co van Basten), of Ajax is weer gewoon te gemakzuchtig.
Scherp!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, toen Tom de Mul het riep werd hij niet serieus genomen.
Bedoelde u: De Steek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef De_Brandweer het volgende:
Stekelaar kan zondag weer spelen
In Amsterdam is nog een stoeltje vrijquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ga lachen als die binnenkort op straat staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |