Yep...... Maar vrolijker dan ooit....quote:Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef agter het volgende:
is Syl een beetje aangekomen of lijkt dat zo?
Jij zegt het, ik cap het.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef agter het volgende:
is Syl een beetje aangekomen of lijkt dat zo?
Dat is toch niet te geloven!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
Dit lees ik net in de SV van VOL:
[..]
En dan lees ik hier welk 'relaasioneel' geweld zich blijkbaar vannacht heeft voorgedaan en moet ik op zoek naar bretels.
Wat een mooie rolmodellen zet RTL met Brian en Amanda neer.
Absurdisme viert hoogtij daar.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:28 schreef Mika25 het volgende:
Je vriendin in elkaar meppen is blijkbaar heel gewoon bij een familie-zender zoals RTL...maar een oorbel gooien? Dat gaat toch echt te ver
Morgen zijn we het allemaal weer vergeten. En anders volgende week welquote:Op donderdag 1 november 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
Dat is toch niet te geloven!
Nee nee, ik ga hier elke dag wat over zeggen en ik ga het zeer waarderen als jij dat ook doet.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen zijn we het allemaal weer vergeten. En anders volgende week wel.
Zo langzamerhand worden we allemaal Dennixjes 100%.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen zijn we het allemaal weer vergeten. En anders volgende week wel.
Huub zei exit hievoor, oh dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:36 schreef akveor het volgende:
Hoelang blijven Sylvia en Erik of zijn ze gewoon een avondje opgetrommelt in de hoop dat de streamers vergeten DAT BRIAN IN 2 DAGEN 3 KEER de grens van FYSIEK GEWELD heeft overschreden?
No worry"s, ze blijven maar een half uurtje.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:36 schreef akveor het volgende:
Hoelang blijven Sylvia en Erik of zijn ze gewoon een avondje opgetrommelt in de hoop dat de streamers vergeten DAT BRIAN IN 2 DAGEN 3 KEER de grens van FYSIEK GEWELD heeft overschreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |