Oftewel: dank u wannabe nerd.
ik heb gisteren opera geinstalleerd, omdat ik van IE nogal ziek was en ik eens wat anders wilde uitproberen dan FF. En ik hoor veel goede dingen over Opera. Anyways, so far so good.
Nou werd mij altijd gezegd dat je IE niet van je computer ka verwijderen. Nou dacht een kennis van mij, dat kan ik wel! Lang verhaal kort hij heeft dat inderdaad voor elkaar gekregen, maar daarmee ook wat andere bestanden gedelete, waaronder iertutil.dll
Als ik mijn laptop nu opstart, krijg ik de foutmelding:
"Explorer.exe kan niet worden gestart omdat iertutil.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren va deze toepassing kan dit probleem oplossen"
Alleen: hoe doe ik dat

Ik kan geen systeemherstel draaien, dan zegt 'ie dat dat niet kan omdat hij "rstri" niet kan vinden.
Een opstartCd heb ik niet (het is een dell laptop, en dell geef niet de originele xp cd mee. En de laptop is een gekregen laptop, dus ga niet bashen dat ik zo dom was om hem zelf te kopen, thanks)
In other words: i'm fucked!!!!! Weet iemand raad??
systeem: Windows XP SP2 dual core
Alvast onwijs bedankt voor uw wijze raad!!!!
oh., NB: ik kan via taakbeheer dus wel bijv msconfig opstarten e.d. en ik heb nog een oudere versie van windows xp liggen van mijn desktop. Is het een ramp als ik die erover heen installeer?