abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54383342
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:36 schreef Dipkip het volgende:
Maakt het uit wat zn doel is? Hij houdt zich niet aan afspraken, jammer dan, weg met hem.
Goed punt. Nieuwe denkstof.
pi_54384223
tvp
pi_54385476
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:27 schreef Edwinuss het volgende:
tvp
Voor niets. De wijze Dipkip heeft gesproken en ze heeft gelijk. Bovendien, ik heb helemaal geen fuckbuddy nodig. Tel daar bij op dat ik op de seks met hem al wel een beetje uitgekeken ben.
pi_54390733
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef MLI het volgende:

[..]

Voor niets. De wijze Dipkip heeft gesproken en ze heeft gelijk. Bovendien, ik heb helemaal geen fuckbuddy nodig. Tel daar bij op dat ik op de seks met hem al wel een beetje uitgekeken ben.
waarom quote je mij dan ?
pi_54391613
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

waarom quote je mij dan ?
Dat je voor niks een tvp ( ) hebt geplaatst.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54391831
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Dat je voor niks een tvp ( ) hebt geplaatst.
ik zie het
  woensdag 7 november 2007 @ 10:39:04 #57
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54424069
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef MLI het volgende:

you crack me up. MLI...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54564354
ben gewoon eerlijk tegen mijn fuckbuddies.

* ik hoef geen relatie.
* we kunnen leuke dingen doen, mits je gezellig bent en het bovenstaande begrijpt.
* met eentje heb ik zeg maar een soort van open relatie, (lekker vaag ja) maar het interesseert me geen ene reet met wie ze het doet, zolang ze maar quality time met mij kan hebben, zo niet jammer dan.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:11:38 #59
27929 piere
doe mij maar bier
pi_54584101
en zo hoort het forrest.

(ik herken je verhaal)
fok you ja!
pi_54584250
Eigenlijk zou ik het nooit kunnen, het idee dat iedereen het met iedereen het doet..
lekker.
pi_54597809
Hier komt een lang verhaal, ik weet niet of het echt bij sex-buddy thuishoort maar wellicht kunnen jullie me adviseren.

Ik ken meneer nu 1,5 jaar, begon met een avondje thuisbrengen. Vervolgens bracht hij me iedere vrijdag en zaterdag thuis (nooit sex gehad omdat ik dat niet wilde), we keken 's avonds filmpjes, hij kwam eten etc etc. Toen ik hem na 2 maanden vroeg wat hij er nu van vond, vond hij alles wel 'relaxed'. Enkele weken later vertelde hij me via msn dat hij er geen zin meer in had. Verdriet van mijn kant dus.

Daarna bleven we elkaar zien met uitgaan, en met kerst kwam hij naar me toe. Hij vond me nog steeds leuk, lief, grappig bladibla, vroeg zich af of hij geen grote fout etc had gemaakt. Weer zoenen dus. Een week later is hij ook nog blijven slapen. Toen ik hem daarna vroeg om film te kijken vroeg hij wat ik van hem verwachte, dat hij niets wilde, hij kon zich niets meer herinneren van kerst etc. Ruzie dus.

Ik ging een half jaar in Amsterdam wonen en hij bleef via msn regelmatig contact zoeken. Toen ik hem van de zomer weer zag kwam hij wederom met het mooie 'ik weet niet of ik het allemaal wel goed doe, ik vind je nog steeds een tofwijf, ik wil het nu god**** eens over mijn gevoelens hebben'. Hij bleef weer slapen. Momenteel is het zo dat hij regelmatig smst (tussen 4.00 en 7.00 's nachts, dronken dus) of ik kom slapen, film met hem wel kijken etc. Afgelopen weekend heeft hij me én vrijdag én zaterdagnacht gevraagd om samen film te kijken, toen ik vervolgens smste dat zondag prima was, kreeg ik gewoon geen sms terug

Kunnen jullie hier wat uit halen? (en sorry voor het lange verhaal)
  woensdag 14 november 2007 @ 12:30:43 #62
94676 Garisson72
pi_54598104
hij heeft je nodig als hij films wil kijken, als hij dronken is, als hij wil dat je komt slapen (ik ga uit van het eufemistische 'slapen' dan, anders zit je inderdaad verkeerd in een fuckbuddy-topic), kortom: hij gebruikt je dus.

En dat je die vraag hier komt stellen betekent al dat je dat allemaal zelf ook wel weet. Dus, wat vind jij er nou allemaal van?
pi_54598568
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
Dus, wat vind jij er nou allemaal van?
Rationeel gezien dat ik hem moet dumpen (dat weet ik eigenlijk al lang). Maar ik ben bang dat hij gewoon 'oh, ok' zegt en zich omdraait......... En me voor de 3e keer op mn hart trapt

Ik word gewoon niet goed van zijn getrek en geduw
pi_54598853
Ondertussen word ik gek van mijn former fuckbuddy. Maandag kwam ik hem tegen in een café, terwijl ik naar een ander toeliep voor een praatje heb ik hem netjes gedag gezegd en verder gaan praten met iemand anders. Gisteren belde hij, ik heb niet opgenomen. Bleek dat hij zich verveelde en even hoi wilde komen zeggen bij mij thuis. Teruggestuurd dat my place geen hotel is en dat het sowieso geen goed plan is. Krijg ik een berichtje dat hij zin heeft en weet ik veel wat. Niets op teruggestuurd. Vannacht om 3 uur ging mijn telefoon wederom af. Als hij vandaag weer belt, ga ik zeggen dat dit niet de afspraak was en dat hij op moet houden te bellen.

OK, hij wil meer.

justforthis: he's using you. Move on to the next, dat lijkt me een veel beter plan. Ga lekker daten, en zodra je iemand tegenkomt die leuker is, dumpen die hap.
pi_54598893
justforthis: mensen behandelen je zo als je ze je zo laat behandelen. Je geeft ook niet erg duidelijke signalen af als ik jou verhaal zo lees. Wat wil je nou eigenlijk van hem? Alleen vrienden, alleen sex of echte verkering? Aangezien hij op je hart kan trappen krijg ik het idee dat je eigenlijk verliefd bent: zeg dit dan ook! Ik zou de eer aan mezelf houden en zeggen dat je hier geen zin meer in hebt. Geen gedraaikont meer. Alles of niets.

MLI balen dat hij zich nu als een kling-on gaat opstellen. Ik denk eigenlijk dat juist zoiets als een fuckbuddy zich moet kenmerken door zijn eenvoud. Afspraken maken, sex en niet te moeilijk. Anders kom je al snel in 'relatiegezeik' terecht. Als het dus wel moeilijk wordt is het tijd om de boel af te kappen, helemaal.

Overigens zou het niets voor mij zijn, ik weet zeker dat ik ook gevoelens zou ontwikkelen en zou eindigen met liefdesverdriet.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_54598998
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:06 schreef Étoile het volgende:
justforthis: mensen behandelen je zo als je ze je zo laat behandelen. Je geeft ook niet erg duidelijke signalen af als ik jou verhaal zo lees. Wat wil je nou eigenlijk van hem? Alleen vrienden, alleen sex of echte verkering? Aangezien hij op je hart kan trappen krijg ik het idee dat je eigenlijk verliefd bent: zeg dit dan ook! Ik zou de eer aan mezelf houden en zeggen dat je hier geen zin meer in hebt. Geen gedraaikont meer. Alles of niets.
Ja tis ook niets voor mij, mja vorig jaar vonden we elkaar leuk (weet bijna zeker dat dat van zijn kant ook zo was) en daarna bleef ik toch een zwak houden.
Ik weet zelf eigenlijk ook niet zo goed wat ik wil; een relatie gaat niet werken (hij is niet erg sociaal/lief/attent, terwijl ik dat wel heel belangrijk vind), maar die zwakte blijft en ik kan hem moeilijk weerstaan.

Dumpen staat al enige tijd op het programma, nu nog doen
pi_54599116
Hij is al exit, maar komt nu dus zeiken
pi_54600363
Wie wil er nu alleen maar sex? Sex is geen bijzaak, maar ook geen hoofdzaak in mijn leven. Misschien ben ik wel een heel klassieke man, maar ik zou er echt niet op zitten wachten. Ik denk dat ik me direct ongemakkelijk ga voelen... daarom Fuckbuddy's brrrrrrrrrr, dan blijf ik liever alleen... je voelt je dan toch gebruikt? ja ik weet het is een onderlinge afspraak maar der is er altijd eentje die meer wil toch? ... of zie ik het verkeerd? Een man die fuckbuddy wil zijn wil je eig' gewoon gebruiken, en als hij je beu is, neemt ie een andere. Ik zou er niet aan willen denken om zo te zijn... maar goed ... ieder zijn ding ofc
pi_54600463
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef MLI het volgende:

Ik zou bijna zeggen....we told you so.

Lees het topic nog eens door en vooral je eigen optimistische eerste postings....ongetwijfeld leerzaam om dergelijke valkuilen voor een eventuele volgende keer te omzeilen.
  woensdag 14 november 2007 @ 14:50:25 #70
94676 Garisson72
pi_54601489
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef MLI het volgende:
zoals je al zegt: hij wil meer, hij duldt geen 'nee' als antwoord kennelijk. Tijd om paal en perk te stellen MLI!
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef justforthis het volgende:

Dumpen staat al enige tijd op het programma, nu nog doen
je hebt kennelijk nog niet voor jezelf gekozen - wordt hoog tijd als ik het zo lees. Zo iemand kan daar lekker gebruik van blijven maken op deze manier.
pi_54601654
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:

je hebt kennelijk nog niet voor jezelf gekozen - wordt hoog tijd als ik het zo lees. Zo iemand kan daar lekker gebruik van blijven maken op deze manier.
Ik heb zijn slaap-verzoek genegeerd, wel ingegaan op zijn film-kijk idee

Er zit een stijgende lijn in. Je hebt idd gelijkt, weet ik zelf ook allemaal wel. Nu nog doen.
pi_54601746
ik weet niet hoor, vind het allemaal best zielig. kunnen jullie niet gewoon een echte man zoeken die voor jullie gaat? ipv van al dat plaatvervangend gezeik...
  woensdag 14 november 2007 @ 15:03:10 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54601808
bij vrouwen is het altijd kut om fuckbuddy te blijven.

namelijk. hoe beter je kan sexen, hoe eerder ze verliefd wordt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54601811
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef AcidBurner het volgende:
ik weet niet hoor, vind het allemaal best zielig. kunnen jullie niet gewoon een echte man zoeken die voor jullie gaat? ipv van al dat plaatvervangend gezeik...
zo iemand zoals jij ?
  woensdag 14 november 2007 @ 15:08:08 #75
94676 Garisson72
pi_54601941
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef AcidBurner het volgende:
waarom zielig?
wat is er mis mee om je vleselijke behoeften (en als je het zo verwoordt hoeft het gelijk niet meer natuurlijk ) bot te vieren op iemand die precies dezelfde intenties heeft?
althans, zulks is de theorie, want zoals je in dit topic wel ziet zitten er nogal wat haken en ogen aan... maar ook daar kun je gewoon volwassen mee omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')