Goed punt. Nieuwe denkstof.quote:Op maandag 5 november 2007 16:36 schreef Dipkip het volgende:
Maakt het uit wat zn doel is? Hij houdt zich niet aan afspraken, jammer dan, weg met hem.
Voor niets. De wijze Dipkip heeft gesproken en ze heeft gelijk. Bovendien, ik heb helemaal geen fuckbuddy nodig. Tel daar bij op dat ik op de seks met hem al wel een beetje uitgekeken ben.quote:Op maandag 5 november 2007 17:27 schreef Edwinuss het volgende:
tvp
waarom quote je mij danquote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Voor niets. De wijze Dipkip heeft gesproken en ze heeft gelijk. Bovendien, ik heb helemaal geen fuckbuddy nodig. Tel daar bij op dat ik op de seks met hem al wel een beetje uitgekeken ben.
Dat je voor niks een tvp (quote:
ik zie hetquote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat je voor niks een tvp () hebt geplaatst.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef MLI het volgende:
Voor niets. De wijze Dipkip heeft gesproken en ze heeft gelijk. Bovendien, ik heb helemaal geen fuckbuddy nodig. Tel daar bij op dat ik op de seks met hem al wel een beetje uitgekeken ben.
Rationeel gezien dat ik hem moet dumpen (dat weet ik eigenlijk al lang). Maar ik ben bang dat hij gewoon 'oh, ok' zegt en zich omdraait......... En me voor de 3e keer op mn hart traptquote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
Dus, wat vind jij er nou allemaal van?
Ja tis ook niets voor mij, mja vorig jaar vonden we elkaar leuk (weet bijna zeker dat dat van zijn kant ook zo was) en daarna bleef ik toch een zwak houden.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:06 schreef Étoile het volgende:
justforthis: mensen behandelen je zo als je ze je zo laat behandelen. Je geeft ook niet erg duidelijke signalen af als ik jou verhaal zo lees. Wat wil je nou eigenlijk van hem? Alleen vrienden, alleen sex of echte verkering? Aangezien hij op je hart kan trappen krijg ik het idee dat je eigenlijk verliefd bent: zeg dit dan ook! Ik zou de eer aan mezelf houden en zeggen dat je hier geen zin meer in hebt. Geen gedraaikont meer. Alles of niets.
quote:
zoals je al zegt: hij wil meer, hij duldt geen 'nee' als antwoord kennelijk. Tijd om paal en perk te stellen MLI!quote:
je hebt kennelijk nog niet voor jezelf gekozen - wordt hoog tijd als ik het zo lees. Zo iemand kan daar lekker gebruik van blijven maken op deze manier.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef justforthis het volgende:
Dumpen staat al enige tijd op het programma, nu nog doen![]()
Ik heb zijn slaap-verzoek genegeerd, wel ingegaan op zijn film-kijk ideequote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
je hebt kennelijk nog niet voor jezelf gekozen - wordt hoog tijd als ik het zo lees. Zo iemand kan daar lekker gebruik van blijven maken op deze manier.![]()
zo iemand zoals jijquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef AcidBurner het volgende:
ik weet niet hoor, vind het allemaal best zielig. kunnen jullie niet gewoon een echte man zoeken die voor jullie gaat? ipv van al dat plaatvervangend gezeik...
waarom zielig?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef AcidBurner het volgende:
ik weet niet hoor, vind het allemaal best zielig. kunnen jullie niet gewoon een echte man zoeken die voor jullie gaat? ipv van al dat plaatvervangend gezeik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |