abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54301206
Het 2de topic over alles wat met het festival London Calling heeft te maken.

Eerstvolgende editie: Morgen en overmorgen!

laatste post uit vorig topic:
quote:
Op donderdag 1 november 2007 15:57 schreef jakkop het volgende:

[..]

Die remix van Starlight (muse)?
voodoo people? (pendulum remix dan)
kaiser chiefs-retirement?

(voor de duidelijkheid, dat was een reactie op LMK )
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54301682
Burp.

Ik ben trouwens een groentje, nog meer groentjes die heengaan?

En zijn er geile mannen? Niet dat ik daarvoor kom, dat is een leuke bijkomstigheid uiteraard.
pi_54311493
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:10 schreef jakkop het volgende:
Het 2de topic over alles wat met het festival London Calling heeft te maken.

Eerstvolgende editie: Morgen en overmorgen!

laatste post uit vorig topic:
[...]
Die remix van Starlight (muse)?
voodoo people? (pendulum remix dan)
kaiser chiefs-retirement?
[...]

(voor de duidelijkheid, dat was een reactie op LMK )
Welke remix van Muse bedoel je, want er zwerven toch een paar draken van remixen van dat nummer op het net, ouch!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_54315915
ik niet weet, ik heb er 1 op mn computer staan maar er staat bij artiest staat "onbekend"

Doe maar een lekkere.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54317545
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:54 schreef frame-saw het volgende:
En zijn er geile mannen? Niet dat ik daarvoor kom, dat is een leuke bijkomstigheid uiteraard.

Jammer dat ik geen kaartje heb weten te bemachtigen. Niet voor bovenstaande, maar omdat de cd van Los Campesinos al 2 weken in mijn cd-speler zit.

Ben toch wel benieuwd hoe dat live klinkt.
pi_54320342
-edit- Wij zeuren niet, wij doen gewoon. -edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door nipeng op 02-11-2007 18:56:34 ]
pi_54321859
Straks al!
pi_54324607
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef Love Mae King het volgende:
-edit- Wij zeuren niet, wij doen gewoon. -edit-
pi_54330661
Vraag voor de mensen die vaker geweest zijn: Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk met de drukte ivm afwisselen van grote en kleine zaal? Als je de kleine zaal binnen wil komen, moet je dan echt een half uur van tevoren daar gaan staan of valt dat wel mee? Ga morgen voor het eerst, maar lijkt me zeer irritant als je steeds maar halve optredens kan zien.
pi_54331715
De kleine zaal zit vaak snel vol Albee. De optredens in de kleine zaal worden wel op een scherm in de grote zaal 'uitgezonden'. Dus je zou evt. kunnen overwegen soms iets eerder weg te gaan bij een optreden in de grote zaal.

Vanavond was wel aardig trouwens.
pi_54337580
Vanavond wordt nog leuker dan gister haha.
pi_54337676
vanavond wordt beter! en het was al zo vet!

hoogtepunten for sure: maccabees (eerste x dat iedereen echt los ging)
en look see proof. wel irritant dat er té veel gecrowdsurfd wet. (al was ik ook een van de crowdsurfers )

maar er waren gewoon veel mensen die het niet echt snapten, springt er 1, springt een volgende net ietsje later precies er naast.
Eins, zwei, hoeplakai.
  Admin zaterdag 3 november 2007 @ 15:11:58 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54338382
* Breuls ziek

Als je in Rotterdam woont of erheen kunt rijden mag je m'n passepartout hebben. PM maar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54338651
Gisteren was echt vet, The Maccabees en Foals
pi_54339163
Te veel crowdsurfen haha. En die rechtergast van The Maccabees had wat geslikt of kijkt altijd zo haha.
pi_54340189
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:02 schreef frame-saw het volgende:
Te veel crowdsurfen haha. En die rechtergast van The Maccabees had wat geslikt of kijkt altijd zo haha.
Ja idd. Maar die zanger leek wel chago. Hehe, hoe hij met zijn standaard de stagedivers van het podium afduwde.
pi_54349766
En ik heb vanavond genoten. John, van Reverend and the Makers, ging buiten vrolijk verder spelen.
  Admin zondag 4 november 2007 @ 03:25:23 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54349845

Ik hoop dat de Reverend nog een keer komt, dan kan ik 't alsnog meepikken. Hoe waren de Wombats? Die staan maandag in Rotterdam, dus misschien kan ik daar nog heen..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54349931
6 december zijn ze (Reverend and the Makers) het voorprogramma van de Arctic Monkeys in Paradiso de HMH.

Wombats waren wel oke. Niet echt bijzonder, zoals de 3voor12 meneer ook schrijft. Maar wel leuk, springerig enzo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Toad op 04-11-2007 13:57:57 ]
pi_54350846
Ik vind Reverend live echt niets aan, heel vreemd. Heb het 2 keer gezien maar niet echt een must weer te gaan.

The Rakes daarintegen vond ik wel goed, niet zo duf als normaal. En I <3 Jack Peñate.

Ik ga nu slapen, ben nog stoned van het jointje die wel errrrg sterk was, die Engelsen ook..
pi_54354712
Reverend was echt super! En Los Campesinos! En Jack Penate! (waar ik jammer genoeg op het balkon stond)

Die 2 14-jarige zoenende meisjes.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54354767
Oja, als je iemand zag die (ik dacht) onder the wombats zijn hoed afnam (hoe netjes) richting het publiek voor het stagediven, dat was ik.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_54354788
Haha ja echt.

Voor dat laatste bandje zag ik nog een bandlid van The Rakes in de zaal lopen samen met die gast die op het laatst de triangel bespeelde Met de after ook, kwam die bandlid ineens achter me staan dansen.
pi_54368865
Is iedereen dood ofzo? Ik wil van andere mensen leuke verhalen horen
pi_54369056
Wat slechte brakke foto's (v/d mobiele telefoon) dan van mijn kant:

Vrijdag, London Calling, New Young Pony Club, Paradiso

NYPC1

NYPC2

Zaterdag, London Calling, Reverend and the Makers, Paradiso

RatM1

RatM2

Zaterdag, buiten Paradiso, John van Reverend and the Makers speelt vrolijk verder

RatM3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')