(voor de duidelijkheid, dat was een reactie op LMKquote:Op donderdag 1 november 2007 15:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
Die remix van Starlight (muse)?
voodoo people? (pendulum remix dan)
kaiser chiefs-retirement?
![]()
Welke remix van Muse bedoel je, want er zwerven toch een paar draken van remixen van dat nummer op het net, ouch!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:10 schreef jakkop het volgende:
Het 2de topic over alles wat met het festival London Calling heeft te maken.
Eerstvolgende editie: Morgen en overmorgen!
laatste post uit vorig topic:
[...]
Die remix van Starlight (muse)?
voodoo people? (pendulum remix dan)
kaiser chiefs-retirement?
[...]
(voor de duidelijkheid, dat was een reactie op LMK)
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:54 schreef frame-saw het volgende:
En zijn er geile mannen? Niet dat ik daarvoor kom, dat is een leuke bijkomstigheid uiteraard.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef Love Mae King het volgende:
-edit- Wij zeuren niet, wij doen gewoon. -edit-
Ja idd. Maar die zanger leek wel chago. Hehe, hoe hij met zijn standaard de stagedivers van het podium afduwde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:02 schreef frame-saw het volgende:
Te veel crowdsurfen haha. En die rechtergast van The Maccabees had wat geslikt of kijkt altijd zo haha.
Ik denk het wel. Maar ik heb slechts een stukje gezien op het scherm en net buiten de zaal.quote:Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef Sautor het volgende:
Ja, heeft iemand Blood Red Shoes gezien? 3voor12 geeft het een 9 namelijk, klopt dat een beetje?
Aah, jammer dat ik er niet bij was dus. Vond het ook al kut dat ik bij hun concert in Rotterdam paar dagen daarvoor ook al niet bij kon zijnquote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef Skanqua het volgende:
Blood Red Shoes maakte echt een bak herrie (goed zin van het woord) niet te geloven dat ze er maar twee op dat podium stonden...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Niemand hier Dragons gezien op de zaterdag? Ze stonden afgelopen donderdag namelijk uitermate waanzinnig in Bibelot te spelen, hier in Dordrecht.
Ik moest wel, had een interview gedaan met de drummer en die zei dat 'ie m'n hoofd eraf zou trekken als ik niet zou komen kijken. Ik vergeleek 'm steeds met Joy Division, hij zei dat het op het podium heel anders zou zijn. Maar eigenlijk heeft 'ie me niet heel erg kunnen overtuigen van zijn gelijk en juist meer van mijn gelijk. Volgende album wordt volgens hem ook minder Joy Division... zegt hij...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Niemand hier Dragons gezien op de zaterdag? Ze stonden afgelopen donderdag namelijk uitermate waanzinnig in Bibelot te spelen, hier in Dordrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |