misschien ga ik wel 1 mei, de Enemy en Joy Formidable vind ik wel nicequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:22 schreef Toad het volgende:
En The Enemy is een soort verrassingsact op 1 mei?Afgelast staat er op de site van Mojo.
Nieuwe namen voor...
VRIJDAG 1 MEI
Joy Formidable
Fanfarlo
Red Light Company
En Passion Pit komt niet.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef frame-saw het volgende:
HahaAch, zo fantastisch is het ook weer niet.
Je mag d'r wel sexy vinden, maar dan heb ik nog liever Laura-Mary hehe. (Ik heb geloof ik nog steeds dat briefje van jou waarop ik haar de groeten moest doenquote:
Hey zo'n moment heb ik ook met haar gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 13:31 schreef Toad het volgende:
Nou ik begon zo te slijmen dat ik ze steeds beter vind spelen. En toen zei ze zoiets van, ja we hebben veel gespeeld. En toen keken we elkaar een tijdje zo "" aan. Nou ja, zij dan met zonnebril. En toen ging ik met d'r op de foto.
En ik was heel zenuwachtig. Maar het was heel bizar, want ze gaf ook niet direct antwoord enzo.
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hey zo'n moment heb ik ook met haar gehadMaar dan op Pinkpop
http://twitter.com/LondonCallingNLquote:onderhandelingen voor vervanger Little Boots gaan ondertussen druk verder dit weekend...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:30 schreef Toad het volgende:
Ga je ook met een blits mondkapje naar LC! f-s?
Trouwens de vervanger van Little Boots beloofd wel een redelijke naam te zijn, anders zetten ze die niet op die plek in het programma.
quote:time and schedule subject to change!
quote:NEWSFLASH!
- Tijdschema’s online
- Speciaal instore optreden van the Cinematics in Phantasio
Morgen, 30 april, gaat de eerste editie van London Calling 2009 van start.
Poets je schoenen en kam je haren, want het wordt een top-editie, al zeggen we het zelf….
Alle tijdschema’s staan online op: www.londoncalling.nl
Eventuele last-minute wijzigingen voorbehouden.
Little Boots heeft haar optreden op London Calling helaas afgezegd. Er wordt hard gewerkt aan vervanging.
Hou de websites van Paradiso en London Calling goed in de gaten. Als er meer nieuws is, wordt dat ook in deze nieuwsbrief bekend gemaakt.
Voorafgaand aan hun London Calling optreden speelt de Schotse band The Cinematics zaterdag 2 mei om 17.00 uur een bijzondere akoestische set in platenzaak Phantasio in de Amsterdamse Jordaan.
Route
Phantasio in de Tweede Tuindwarsstraat 53 is vanaf Paradiso bereikbaar met tram 10 vanaf het Leidseplein. Uitstaphalte: Marnixplein. Vanaf de halte de brug oversteken en de Westerstraat inlopen. Na ong. 100 meter de eerste straat rechts nemen (Tweede Anjeliersdwarsstraat), deze gaat over in de Tweede Tuindwarsstraat. Phantasio bevindt zich naast cafe De Tuin aan de linkerkant van de straat op nummer 53.
Dus als ik morgen iemand zie huilen dankzij mij ben jij het?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef frame-saw het volgende:
O ja en Erol Alkan heeft mij overgehaald om de 30ste te gaan, er zijn vast wel andere dingen te doen. Maar als iemand in het oranje komt dan ga ik huilen.
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Dus als ik morgen iemand zie huilen dankzij mij ben jij het?
Echt nietquote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef Mistaken het volgende:
Ooh, vergeten te zeggen. Ik ga ook in oranje!
Ze was er weer.quote:Op zondag 16 november 2008 01:35 schreef Toad het volgende:
+ Liefmeisje in streepjesshirt die bij BJ tegen het podium werd geduwd.
Geen beelden uit kleine zaal is jammerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:20 schreef Toad het volgende:
- (Natuurlijk) geen videobeelden meer uit de kleine zaal
- Publiek wordt iedere editie ouder.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Pulled Apart By Horses was leuk! Net als Filthy Dukes!
EDIT: stomme hotlinkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef frame-saw het volgende:
(hij lijkt btw op zo'n gast van Jerry en de 3 vrienden)
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:09 schreef couleurs het volgende:
Alleen jammer van de vage 50-er die opeens heel vaag voor me begon te springen en zo'n vage chick die opeens tegen me aan begon te schuren en mijn hand vastpakteHet is dat ik een vriendin heb
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |