abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78756764
Wat moet ik dit jaar zien / niet zien?
quote:
A Sunny Day in Glasgow, The Features, We Have Band, And So I Watch You From Afar, Hudson Mohawke, Fool's Gold, Darwin Deez, Everything Everything, Holly Miranda, The Hundred in the Hands, Cosmo Jarvis, Meursault, LoneLady, stornoway, Doll And The Kicks, Erland and the Carnival, Chapel Club, Esben and The Witch, Detroit Social Club, Emanuel and the Fear, Villagers, Egyptian Hiphop and Joe Worricker.
Vetgedrukt was ik door de berichtgeving sowieso benieuwd naar.
pi_78757300
Hudson Mohawke, Everything Everything en A Sunny Day In Glasgow.
En de rest ken ik niet of wil ik niet kennen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:17:51 #253
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78768843
Ik ken echt helemaal niks, en ga ook weer niet heen.
Ik ben een beetje bandjes-moe.
The Most Incredible, Baby
pi_78768917
Waarom komt Ellie Goulding niet?

Het past precies in haar tourschema.

[ Bericht 42% gewijzigd door Toad op 05-03-2010 12:34:08 ]
pi_78769003
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken echt helemaal niks, en ga ook weer niet heen.
Ik ben een beetje bandjes-moe.
Ik hoef ook niet zo de nieuwe Kaiser Chiefs/Editors te zien...
pi_78773971
Ik heb het gevoel ook dat die er tegenwoordig niet meer staan Wat is van de afgelopen jaren nou ECHT echt hip geworden?
Of stond The xx er ergens vorig jaar?
pi_78774007
Florence stond toch op London Calling?
pi_78775179
Hier staan de acts van de afgelopen jaren:
http://www.londoncalling.nl/?page_id=3
pi_78775976
Ik zie Florence geen HMH uitverkopen tbh.
Vanaf dat ik er ben geweest sowieso niet. Maart 2007 was Kate Nash en The Wombats, maar daarna niet meer.
Hoef ik ook helemaal niet te zien hoor, doe mij maar vage bandjes als Pyramiddd.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:58:45 #260
283085 TWP
kassalade
pi_86430306
Klein kickje, de nieuwe komt er alweer bijna aan.

Ten eerste helemaal top dat Tame Impala er staat. Ten tweede weet ik niet of The Futureheads hier op hun plek zijn.
:)
pi_86436270
Nee We Are Scientists dan! Sowieso weinig Engels, toch? O en Wavves is heel vet hoor maar ik vind het surfnoise oid dus wel niet-passend.
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:52:50 #262
283085 TWP
kassalade
pi_86444362
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef frame-saw het volgende:
Nee We Are Scientists dan! Sowieso weinig Engels, toch? O en Wavves is heel vet hoor maar ik vind het surfnoise oid dus wel niet-passend.
Ja klopt. Jammer dat ze het nu weer, na #1 van dit jaar, niet echt lukt om die kleine Engelse London-Calling bands neer te zetten die het meestal zo leuk maken.
pi_86448952
Brits was het sowieso al een tijdje niet meer toch? Doordat ze dat nu kennelijk helemaal losgelaten hebben, was #1 dit jaar wel aanmerkelijk beter dan de paar eerdere edities.. liever goede acts uit alle genres en landen, dan een zooi middelmatige Britse kutbandjes waarmee het toch nooit wat wordt.
pi_86450985
True, ik klaag zeker niet. Alleen zouden ze het eens anders moeten gaan noemen, London Calling is niet van toepassing :p Maar toch vraag ik me af waarom The Futureheads en We Are Scientists er zijn. Hun doorbraak komt gewoon niet, ze zijn al op het hoogste punt geweest en ook veel te bekend in de indiewereld. Niet dat ik ze niet tof vind hoor :p
pi_86453002
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:23 schreef StormWarning het volgende:
Brits was het sowieso al een tijdje niet meer toch? Doordat ze dat nu kennelijk helemaal losgelaten hebben, was #1 dit jaar wel aanmerkelijk beter dan de paar eerdere edities.. liever goede acts uit alle genres en landen, dan een zooi middelmatige Britse kutbandjes waarmee het toch nooit wat wordt.
Ik heb op 2009 #2 op een avond Boxer Rebellion, Wild Beasts, Bombay Bicycle Club, Beth Jeans Houghton, Jack Penate en MPHO gezien ^O^ . Toen was het in ieder geval nog mooi Brits.
pi_86486000
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:58 schreef frame-saw het volgende:
True, ik klaag zeker niet. Alleen zouden ze het eens anders moeten gaan noemen, London Calling is niet van toepassing :p Maar toch vraag ik me af waarom The Futureheads en We Are Scientists er zijn. Hun doorbraak komt gewoon niet, ze zijn al op het hoogste punt geweest en ook veel te bekend in de indiewereld. Niet dat ik ze niet tof vind hoor :p
Waar lees jij dat de Futureheads komen? Staat nog niet op de site namelijk..

Ik kijk dit keer vooral uit naar Warpaint en Villagers. Laatstgenoemde waren er de vorige keer ook, maar toen heb ik ze helaas gemist.
pi_86486070
Beach Fossil klinkt wel leuk, maar bij die Myspace vrienden staat Wild Nothing bovenaan, die moet eigenlijk komen!
pi_86488749
Staat het echt niet op de site? Wel op de Last.fm-eventpage, maar ik dacht toch echt dat het ooit op de twitter van LC stond.
pi_86493206
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:48 schreef frame-saw het volgende:
Staat het echt niet op de site? Wel op de Last.fm-eventpage, maar ik dacht toch echt dat het ooit op de twitter van LC stond.
Nope.

Maar het zal wel kloppen verder, ik meen me te herinneren het ook ergens anders gehoord of gelezen te hebben.
pi_86493919
Heb het even opgezocht en het staat wel op Twitter. Wellicht vergeten op de site te zetten?
pi_86505269
Het staat ook gewoon op de site hoor, al sinds 6 dagen :P

quote:
Tame Impala, The Futureheads, Frankie & The Heartstrings en Jaill bevestigd voor London Calling 2010 # 2
pi_86511147
Oeh er is hier een topic van :D
Ben er vorig jaar geweest en vond het heel leuk, ik wil dit jaar weer maar ik weet niet of dat gaat lukken...
Wel jammer dat er natuurlijk op beide dagen artiesten zijn die ik wil zien, ik ga maar 1 dag hoor :P
Wordt nog even kiezen maar eerst kijken of ik wel ga natuurlijk :Y
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86521775
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef TWP het volgende:
Het staat ook gewoon op de site hoor, al sinds 6 dagen :P
[..]

Ah, daar heb ik het dus gezien. :P

Er is alleen nog geen programmatekst over geschreven, dus ze staan niet bij 'artiesten'.
pi_86764095
quote:
Zes nieuwe bands bevestigd voor London Calling 2010 #2, passepartouts uitverkocht

Paradiso, vrijdag 12 & zaterdag 13 november 2010

Zes nieuwe bands bevestigden voor een optreden op London Calling 2010 # 2: The Neat, Summer Camp, The Knocks, Airship, Rolo Tomassi en The Hundred in the Hands. Met deze toevoeging is het programma van deze editie van het festival zo goed als rond, er zal wellicht nog een klein aantal bands bijkomen.
De passepartouts voor het festival zijn sinds deze week uitverkocht, er zijn nog losse dagkaarten te koop.

Line Up London Calling 2010 # 2

Vrijdag 12 november: We Are Scientists, Villagers, Jaill, Race Horses, North Atlantic Oscillation, The Future Heads, Frankie and the Heartstrings, Ratatat, Is Tropical, Rolo Tomassi, Airship en The Knocks

Zaterdag 13 november: Lulu & The Lampshades, Warpaint, Good Shoes, The Rumour Said Fire, Yuck, Beach Fossils, Factory Floor, Wavves, Tame Impala, The Hundred in the Hands, Summer Camp en The Neat.

Wel of niet gaan?
pi_86766971
Ik zou dan de zaterdag gaan als je moet kiezen. (Warpaint, Yuck, Beach Fossils,, Wavves, Tame Impala, The Hundred In The Hands!)
Ik ga allebei de dagen, of mss verkoop ik m'n vrijdagticket tegen die tijd als er niks leuks bij is gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')