Vetgedrukt was ik door de berichtgeving sowieso benieuwd naar.quote:A Sunny Day in Glasgow, The Features, We Have Band, And So I Watch You From Afar, Hudson Mohawke, Fool's Gold, Darwin Deez, Everything Everything, Holly Miranda, The Hundred in the Hands, Cosmo Jarvis, Meursault, LoneLady, stornoway, Doll And The Kicks, Erland and the Carnival, Chapel Club, Esben and The Witch, Detroit Social Club, Emanuel and the Fear, Villagers, Egyptian Hiphop and Joe Worricker.
Ik hoef ook niet zo de nieuwe Kaiser Chiefs/Editors te zien...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken echt helemaal niks, en ga ook weer niet heen.
Ik ben een beetje bandjes-moe.
Ja klopt. Jammer dat ze het nu weer, na #1 van dit jaar, niet echt lukt om die kleine Engelse London-Calling bands neer te zetten die het meestal zo leuk maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef frame-saw het volgende:
Nee We Are Scientists dan! Sowieso weinig Engels, toch? O en Wavves is heel vet hoor maar ik vind het surfnoise oid dus wel niet-passend.
Ik heb op 2009 #2 op een avond Boxer Rebellion, Wild Beasts, Bombay Bicycle Club, Beth Jeans Houghton, Jack Penate en MPHO gezienquote:Op woensdag 15 september 2010 01:23 schreef StormWarning het volgende:
Brits was het sowieso al een tijdje niet meer toch? Doordat ze dat nu kennelijk helemaal losgelaten hebben, was #1 dit jaar wel aanmerkelijk beter dan de paar eerdere edities.. liever goede acts uit alle genres en landen, dan een zooi middelmatige Britse kutbandjes waarmee het toch nooit wat wordt.
Waar lees jij dat de Futureheads komen? Staat nog niet op de site namelijk..quote:Op woensdag 15 september 2010 08:58 schreef frame-saw het volgende:
True, ik klaag zeker niet. Alleen zouden ze het eens anders moeten gaan noemen, London Calling is niet van toepassing :p Maar toch vraag ik me af waarom The Futureheads en We Are Scientists er zijn. Hun doorbraak komt gewoon niet, ze zijn al op het hoogste punt geweest en ook veel te bekend in de indiewereld. Niet dat ik ze niet tof vind hoor :p
Nope.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:48 schreef frame-saw het volgende:
Staat het echt niet op de site? Wel op de Last.fm-eventpage, maar ik dacht toch echt dat het ooit op de twitter van LC stond.
quote:Tame Impala, The Futureheads, Frankie & The Heartstrings en Jaill bevestigd voor London Calling 2010 # 2
Ah, daar heb ik het dus gezien.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef TWP het volgende:
Het staat ook gewoon op de site hoor, al sinds 6 dagen
[..]
Wel of niet gaan?quote:Zes nieuwe bands bevestigd voor London Calling 2010 #2, passepartouts uitverkocht
Paradiso, vrijdag 12 & zaterdag 13 november 2010
Zes nieuwe bands bevestigden voor een optreden op London Calling 2010 # 2: The Neat, Summer Camp, The Knocks, Airship, Rolo Tomassi en The Hundred in the Hands. Met deze toevoeging is het programma van deze editie van het festival zo goed als rond, er zal wellicht nog een klein aantal bands bijkomen.
De passepartouts voor het festival zijn sinds deze week uitverkocht, er zijn nog losse dagkaarten te koop.
Line Up London Calling 2010 # 2
Vrijdag 12 november: We Are Scientists, Villagers, Jaill, Race Horses, North Atlantic Oscillation, The Future Heads, Frankie and the Heartstrings, Ratatat, Is Tropical, Rolo Tomassi, Airship en The Knocks
Zaterdag 13 november: Lulu & The Lampshades, Warpaint, Good Shoes, The Rumour Said Fire, Yuck, Beach Fossils, Factory Floor, Wavves, Tame Impala, The Hundred in the Hands, Summer Camp en The Neat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |