abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72134569
Leuke namen, vooral Johnny en DSC zijn wel lekker De rest ken ik nog niet.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_72136000
Als Johnny Foreigner met meer leuke bands staat op 1 dag neem ik nog wel een kijkje.
pi_72137272
Ik heb inmiddels alweer kaartjes gekocht. Goede of niet goede bands, ik vermaak me meestal wel. En vaak zijn er toch een paar acts per avond die leuk zijn.

Weten jullie of de Pukkelpoporganisatie weer een zelfde soort festival organiseert? Dat deden ze dit voorjaar wel namelijk...
pi_72141032
Weten de jetpacks wel dat ze komen? Volgens hun myspace staan ze dan in Cheltenham & Bristol.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_73307095
Op de 20e komt (volgens hun eigen site) ook de Leisure Society die eerder dit jaar een prachtig debuut afleverden. En alweer een Rerelease krijgt op Fulltime Hobby. Het label van o.a. Malcolm Middleton en White Denim. Echt een aanrader!!!

http://www.myspace.com/theleisuresociety
pi_73307271
Dat was al officieel bekend gemaakt. TWITTER
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:12:22 #233
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_73309124
De line up valt me heel erg tegen.
Ik ga liever naar Dizzee Rascal de 21e.
The Most Incredible, Baby
pi_73309302
Ja?

The Twilight Sad, A Place to Bury Strangers, Johnny Foreigner, The Boxer Rebellion, Wild Beasts, Jack Peņate, Hockey, Grammatics, We Were Promised Jetpacks, Esser, Alberta Cross, The Leisure Society, Violens, MPHO, Beth Jeans Houghton, Little Death and Four Dead In Ohio

Ik lees tot nu toe wel goede reacties. En Dizzee kan je combineren evt...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:21:54 #235
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_73309482
Ik vind eerlijk gezegd alleen Esser, Jack Peņate, Hockey, We Were Promised Jetpacks en Little Death de moeite waard.
Ik snap die Johnny Foreigner hype totaal niet.
Wat vind ik dat een kutband.

Is het wel mogelijk om na Dizzee Rascal eventueel nog naar de LC afterparty te gaan?
pi_73310258
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef frame-saw het volgende:
Dat was al officieel bekend gemaakt. TWITTER
Oww. ik ben niet zo een nittwitt(eraar). In de agenda van Paradiso staan ze nog niet...
pi_73310556
@RedGuy: Dizzee is een nachtconcert he.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:58:42 #238
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_73310661
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:55 schreef Toad het volgende:
@RedGuy: Dizzee is een nachtconcert he.
Ik weet het, ik heb alleen geen idee hoe laat het afgelopen is.
Mocht dat 3 uur af zijn, ga ik liever nog even 2 uur naar LC after party, aangezien bekenden van me wel heen gaan.
pi_73331223
Ik ga dat nog even vragen aan Paradiso, maar ze zijn steeds strenger geworden dus ik verwacht van niet
pi_74257129
Ik verkoop 2 London Calling PP (tegen kostprijs) omdat ik alleen zaterdag ga. Iemand interesse? PM-en is het beste.
pi_74265694
Wellicht ben ik geīnteresseerd, alleen ik weet nog niet of ik geld heb
pi_74399657
De kaarten zijn weg.
pi_74406802
Tvp-tje omdat ik er zaterdags heen ga.
pi_74461484
Mail gekregen via Facebook:

Onderwerp: London Calling Mixtape van DJ Sandeman!

Kom volledig in de stemming voor London Calling 2009 # 2 met de mixtape van DJ Sandeman!

Hier te beluisteren en te downloaden:
http://soundcloud.com/london-calling-f

Tracklist London Calling edition 09/2 preview mix by Sandeman:

(Graces) - Johnny Foreigner
Dub Be Good To Me - Jack Peņate
The Fun Power Plot - Wild Beasts
You'll Disappear (Prins Thomas Diskomiks) - The Phenomenal Handclap Band
Learn To Lose (Filthy Dukes Remix) - Hockey
Fear Of Drowning - Mirrors
Medicine - Pyramiddd
Work It Out (The Very Best Club Remix) - Esser
Tonight's Today (Leo Zero remix)- Jack Peņate
Dust on the Ground (Tanlines Remix) - Bombay Bicycle Club
Semi-Automatic - The Boxer Rebellion
Stealing Cars - Kid Harpoon
Violent Sensation Descends - Violens
Dodecahedron (live on BBC 6 Music) - Beth Jeans Houghton
Jesus Won't Dance In My High Heels -Four Dead In Ohio
Box N Locks - MPHO
Deadbeat - A Place To Bury Strangers
It's Thunder And It's Lightning - We Were Promised Jetpacks
Mother's Tears - Sad Day For Puppets

Klinkt lekker...
pi_74666168
Als iemand nog een passepartout nodig heeft, ik kan helaas niet.
pi_74679960
Ik doe mee aan tienduizend prijsvragen en anders ga ik met mijn vers ontvangen centjes vrijdag voor de deur gaan als het is uitverkocht
pi_74911468
Nog meer mensen gisteren geweest?

Four dead in Ohio was de eerste band in de kleine zaal, het was nog rustig maar het was erg goed. Deed denken aan the Verve. Boxer Rebellion klonk best lekker, kan zomaar een nieuwe editors/killers-achtige band worden, maar moeten nog een beetje groeien en wat meer met het publiek spelen. Wild Beasts vond ik in eerste instantie niks, na een paar nummers vond ik het al beter en aan het eind was ik zelfs enthousiast over ze, hele mooie drumritmes en twee zangers die elkaar afwisselden. Bombay Bicycle Club begon erg rommelig, gedoe met geluid, sukkelige jongetjes om te zien. Het publliek reageerde vanaf het begin super enthousiast en dat liftte de band op. Er werd gecrowdsurfd en gestage-dived en op het eind stonden er 50 man publiek op het podium. Geweldig om te zien.
Het laatste wat ik gezien heb was Jack Peņate. Super veel energie op het podium en in de zaal. Hij maakte een stagedive! Geweldig was het!

De andere bands heb ik alleen op het scherm gezien, de kleine zaal was haast niet meer in te komen. Beth Jeans Houghton vond ik ook erg goed klinken.
pi_74914218
Ik vond Grammatics en Pyramiddd gister heel vet. Die stagedive van Peņate was tof ja.

Kleine zaal is best makkelijk in te komen als je wurmt en dan blijkt er vooraan altijd meer dan genoeg plek te zijn.

Die pit bij BBC overigens, ik zat op het balkon en kon mijn lach niet inhouden Maar ze speelden goed, maar verder is het niet echt boeiend.
pi_74923344
Met LC is de kleine zaal een drama hoor

Dan blijf ik liever in de grote zaal kijken naar het scherm, lekker biertje erbij.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_74924627
Ja binnenkomen is een drama maar vooraan is altijd wel een plekje. Maar dan moet je wel zin hebben om even agressief naar voren te gaan. Ik ga meestal ook bij 'this is our last song' van de grote zaal weg en dan heb je altijd wel een plekje waar je nog wel iets kunt zien Later komen heeft 9 van de 10 keer geen zin omdat iedereen achteraan staat en daar blijft staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')