Ah coolquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
ETA![]()
Goeie reis gozer!!
Goeiemorgen voor de rest![]()
Optreden ging goed! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik op sokken en in shorts
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe telefoon is binnen!![]()
[pimp]
De Nokia N95
[/pimp]
![]()
het zonnetje is hier ook al weer bijna onder...!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Lekker weer hierzo in Borås, al begint het hier al weer te donker te worden
Ik geef de zon hier nog 5 minuten en dan is die onder...!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook lekker
Zakt hier inderdaad ook al, maar denk dat we nog wel zo'n twee uur volle zon hebben hoor
Wtf nu al?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik geef de zon hier nog 5 minuten en dan is die onder...!![]()
Nou dan heb ik nog iets van 10 minuten lichtquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik geef de zon hier nog 5 minuten en dan is die onder...!![]()
precies. Daarom vond ik het om 15:00 uur al donker worden. Ik heb volgens mij al een paar dagen geen zon meer gezienquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
Jep, het word hier nu ook steeds minder
Maar het is ook zwaar bewolkt, dat helpt ook niet echt mee natuurlijk.
Kan toch gewoon via schijfbeheer in Windows??quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog nerds aanwezig die zich vervelen?
Driveletters aanpassen
Nee, systeemvolumes niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan toch gewoon via schijfbeheer in Windows??
Bij Sensation White was het licht toen ik binnenkwam en licht toen ik weer naar buiten ging... maar goed, dat was ook in de zomerquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
vorige keer was het al licht toen we naar huis reden na Hardstyle NRG, nu was het nog pikkedonker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |