Dit is toch geen tijd om te posten zeg...!quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:37 schreef Trigalti het volgende:
Sow terug van uitgaan.. Tot zondag ofzo![]()
ik zou voor studie in het buitenland zitten, maar had helaas wat te weinig punten hiervoor. Toen ben ik opzoek gegaan naar een stageplaats alwaar ik 15 oktober begonnen ben. Wel wat anders dan geplanned maarja wat doe je er aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:16 schreef ETA het volgende:
wtf..... geen stagaires in het buitenland nu???
veel plezierquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:46 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooo![]()
Jeeejjj, ik ga nu naar het postkantoor om kaartjes te bemachtigen voor het concert van Anouk!!!![]()
Ik sloot natuurlijk gelijk Opera af en ging slapen...!quote:
heey! JIJ!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Jullie staan er een beetje bij alsof jullie allemaal nieuw zijn (geen actiequote:Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
ETA![]()
Goeie reis gozer!!
Goeiemorgen voor de rest![]()
Optreden ging goed! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik op sokken en in shorts
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heey! JIJ!Kom er vanwege persoonlijke omstandigheden niet echt aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is meer werk dan je zou denken
Signature.
dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom er vanwege persoonlijke omstandigheden niet echt aan toe.
Het is al goed, ik heb weing last van de oude OPquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom er vanwege persoonlijke omstandigheden niet echt aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |