Ach gut. Hoe oud ben je eigenlijk? Je praat namelijk wel erg stoer voor iemand die volwassen schijnt te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik. Na 14 jaar van FPS is het nieuwtje er wel af. Zeker als de puistengeneratie elke keer erover loopt te fappen alsof het Jezus Christus in digitaal formaat is. Dat gehype heeft wel zo'n beetje het laatste beetje interesse wat ik in de game had om zeep geholpen.
Zal wel een goede game zijn, maar het interesseert me geen hol.
Eurogamer gaf anniversary ook een 9. Ga dit spel downloaden zodra die in de store beschikbaar is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb op de PS2 anders flink genoten met die spel
Poept van grote hoogte op Legends.
Tering!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik. Na 14 jaar van FPS is het nieuwtje er wel af. Zeker als de puistengeneratie elke keer erover loopt te fappen alsof het Jezus Christus in digitaal formaat is. Dat gehype heeft wel zo'n beetje het laatste beetje interesse wat ik in de game had om zeep geholpen.
Zal wel een goede game zijn, maar het interesseert me geen hol.
Je kan hem nu wel raar dissen maar hij geeft gewoon zijn mening. Sluit me er volledig bij aan. Ben 32,... is dat ook goedquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach gut. Hoe oud ben je eigenlijk? Je praat namelijk wel erg stoer voor iemand die volwassen schijnt te zijn
Ach joh laat 'm mekkeren. Als hij lekker met zijn hoofd wil bangen en een stuk plastic in zijn handen is dat toch ook primaquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach gut. Hoe oud ben je eigenlijk? Je praat namelijk wel erg stoer voor iemand die volwassen schijnt te zijn
Guitar Hero is anders behoorlijk innovatiever als CoD, zoals jij laat overkomen (en de rest hier) is CoD god.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach joh laat 'm mekkeren. Als hij lekker met zijn hoofd wil bangen en een stuk plastic in zijn handen is dat toch ook prima![]()
Hij geeft ook z'n mening maar wel op een erg minachtende toon. Daar reageer ik op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan hem nu wel raar dissen maar hij geeft gewoon zijn mening. Sluit me er volledig bij aan. Ben 32,... is dat ook goed
Starks eerst even Pessen en dan nog even voetbal kijken en dan Vegasquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij geeft ook z'n mening maar wel op een erg minachtende toon. Daar reageer ik op.
Ik vind CoD4 helemaal geen god, lijkt me gewoon een supergaaf spel. Maar dat geld ook voor AC, K&L en GH3...
@Cyb: straks Vegas spielen?
Deel 3 brengt anders niets nieuws met zich mee t.o.v. de vorige delen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Guitar Hero is anders behoorlijk innovatiever als CoD, zoals jij laat overkomen (en de rest hier) is CoD god.
Ok! Ik ga ook voetbal kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Starks eerst even Pessen en dan nog even voetbal kijken en dan Vegas![]()
Worms is de beste game voor zaterdag: Omdat het turn based is!quote:
Dat is waar, het is misschien wat minachtend, maar dat is hoe het overkomt op mij, en blijkbaar ook op anderen die niet zoveel geven om de game. Doet niets af aan de kwaliteit, wat goed is is goed, maar eindeloos hypen zorgt er wel voor dat het zo'n doodgeslagen onderwerp wordt dat het echt wel een wonder der techniek moet zijn wil het mij nog 'wow' laten zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij geeft ook z'n mening maar wel op een erg minachtende toon. Daar reageer ik op.
Doe je mee met Vegas rond 00:15?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Worms is de beste game voor zaterdag: Omdat het turn based is!
Ja is goedquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe je mee met Vegas rond 00:15?
Dat is echt zo niet waarquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom heb je Vegas niet?
Oh wacht, jij koopt alleen de kutgames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |