Iemand?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Digixz het volgende:
Zeau, COD4 bij dimplus gepreorderd...Maar ik heb nog niet betaald hoe gaat dat? Want ze sturen mailtje dat ik kan betalen als ie binnen is maar duurt dat dan niet weer langer? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, I just felt my dick move!
bij mij ook het is anime , heroes en smallvile avondquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
Naruto moet wachten vanavond..nu is het MP3 tijd
Het is een verademing om een eindelijk een dev de stap zien te maken om voor een verfrissende setting te kiezen in het WWII genre. Reden genoeg om het spel dus te spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok wat houdt je bezig dan ? als je wilt schieten kan je ook een van de andere 100 games spelen , waarom is cod4 anders dan ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Digixz het volgende:
[..]
Iemand?Je moet wachten op een betaalverzoek. Dit duurt enkele dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wattan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:07 schreef Rossdale het volgende:
Het is eindelijk bijna zo ver! Het games festijn komt zooo dichtbij
Dacht ff dat die de ''gameplay'' bedoeldequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
300 spellen in 2 weken volgens mij.
Eens!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Dat kan en dat zou sadness zijn.
elke maand is een slechte maand voor mijn portomoneequote:Op zaterdag 3 november 2007 00:18 schreef existenz het volgende:
November is idd een slechte maand voor de portomonnee...
Maar november spant echt de kroon!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
elke maand is een slechte maand voor mijn portomonee![]()
Een verfrissende setting in het WWII genre,..........quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is een verademing om een eindelijk een dev de stap zien te maken om voor een verfrissende setting te kiezen in het WWII genre. Reden genoeg om het spel dus te spelen.
3 games voor mij ja , dus das meer als normaal meestal is het hooguit 1 per maandquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar november spant echt de kroon!
Doelde op het feit dat een WWII dev van oorsprong nu de overstap maakt naar een moderne setting. Dus wat dat betreft is het wel een verademing voor de hedendaagse World War shooters.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een verfrissende setting in het WWII genre,..........
Hehe, daar lul je je toch weer goed uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doelde op het feit dat een WWII dev van oorsprong nu de overstap maakt naar een moderne setting. Dus wat dat betreft is het wel een verademing voor de hedendaagse World War shooters.
ahuhquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doelde op het feit dat een WWII dev van oorsprong nu de overstap maakt naar een moderne setting. Dus wat dat betreft is het wel een verademing voor de hedendaagse World War shooters.
Mooi, dan zijn we van dat gelul ook afquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:41 schreef Frasier het volgende:Call of Duty 4
![]()
Nog minder dan een week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |