Nee het is meer een fabel jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een shooter met iets wat zich geen eens een verhaal mag noemen en ehh tja meer heeft het niet
ja hij's wel cool , ze begruiken de scenes van de anime als cutscenes in de verhaal lijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef KaiN het volgende:
[..]
Is die wel cool? Moeilijk is wel goed natuurlijk maar moet wel leuk blijven.
Ik ga hem vanavond halen bij MM in R'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
ok wat houdt je bezig dan ? als je wilt schieten kan je ook een van de andere 100 games spelen , waarom is cod4 anders dan ?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:05 schreef existenz het volgende:
Uw bestelling van Assassin's Creed is geannuleerd.Laten we lekker link gaan Worms doen morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorgen: CoD 4 is in alle opzichten een top spel dus die wil je gewoon spelen als het je ding is!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:05 schreef existenz het volgende:
Uw bestelling van Assassin's Creed is geannuleerd.ik weet nog niet of ik hem gelijk koop , want mass effect is een week later uit en ik weer niet of ik AC voor die tijd uitgesleeld heb ( werk )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik niet, daarom heb ik hem ook besteld bij een shop waar het leveren wat langer duurtquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik hem gelijk koop , want mass effect is een week later uit en ik weer niet of ik AC voor die tijd uitgesleeld heb ( werk )
word er toch niet echt wild vanquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
Fuck CoD4 ... Mass effect word schieten!
Nieuwe treeler
Ook jou naam noteer ik in mijn boekje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm Mass Effect is ook nog eens met gare aliens die van hot naar her springenNu koop ik em zeker niet meer dit jaar of begin volgend jaar. Misschien alstie voor ¤ 20,- in de budgetbakken ligt.
haha welk boekjequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jou naam noteer ik in mijn boekje.
Mensen wie zo over Mass Effect praten die noteer ik en komen als het ware op de zwarte lijst!quote:
Mag ik daar een kopie van? Ik wil ook graag even wat mensen opzoeken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jou naam noteer ik in mijn boekje.
Is wel een lange lijst ben bang dat je dan niet meer aan Mass Effect zelf toe komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef Haijo het volgende:
[..]
Mag ik daar een kopie van? Ik wil ook graag even wat mensen opzoeken...
Fitty-fitty? Ik wil Cyberia18 by the way!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is wel een lange lijst ben bang dat je dan niet meer aan Mass Effect zelf toe komt![]()
Net begonnen aan HL Episode 1 ook weer erg tof zeg![]()
Oke, als ik Morp dan magquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Fitty-fitty? Ik wil Cyberia18 by the way!
Zeker cool japanse stemmen voor single player het hele spel. Moet die DLC wel ff snel uitkomen die amerikaanse stemmen beginnen irritant te worden..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef KaiN het volgende:
[..]
Is die wel cool? Moeilijk is wel goed natuurlijk maar moet wel leuk blijven.
Ik ga hem vanavond halen bij MM in R'dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |