Heb gewoon veel meer met die game. De setting is helemaal in mijn straatje en vind non-lineaire games gewoon erg leuk om te spelen. Ben ook een enorme fan van de KoTOR serie, terwijl ik daarvoor niet zo'n RPG fan was. Vooral het hele jaren 80 sc-ifi sfeertje met bijbehorende muziek spreekt me enorm aan. Dat gecombineerd met veel vrijheid, vette actie en een goed verhaal maakt dat het lang geleden is dat ik zo naar een game heb uitgekeken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou dan zoveel beter aan ME i.t.t. AC? Denk dat AC vernieuwender is dan ME.
Ik zoek deel 2 nog, alleen dan zonder gitaarquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Guitar Hero 3 gister binnen gekomen uit de USA, leuk spel, Medium uitgespeeld, ik vind de tracklist alleen wat matigjes, 2 vond ik veel beter, dit is harde tyfusmuziek
Maar alsnog cool spel [ afbeelding ]
Je mag hem van mij kopen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zoek deel 2 nog, alleen dan zonder gitaar
Hoeveel?quote:
30 inclquote:
OMG MEGATONquote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen, kan niet zeggen waar vandaan..
Is de ME? Zo ja,... dan ben ik serieus jaloers!quote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ME ook als de KOTOR die ze wilde doen. Grootser,.... hun eigen Sci-fi maken. Die galaxymap gaat echt nergens over. Hoop vrijheid. Kan ook echt niet wachten!quote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef Un4 het volgende:
[..]
Heb gewoon veel meer met die game. De setting is helemaal in mijn straatje en vind non-lineaire games gewoon erg leuk om te spelen. Ben ook een enorme fan van de KoTOR serie, terwijl ik daarvoor niet zo'n RPG fan was. Vooral het hele jaren 80 sc-ifi sfeertje met bijbehorende muziek spreekt me enorm aan. Dat gecombineerd met veel vrijheid, vette actie en een goed verhaal maakt dat het lang geleden is dat ik zo naar een game heb uitgekeken.
AC zal vast wel een goede game zijn, daar twijfel ik niet aan. Toch heb ik minder met de setting en dat constante ge-ren en gespring.
Of AC vernieuwender is kan je over twisten, persoonlijk denk ik dat dit niet zo is. Heb veel dingen uit AC al eens ergens anders gezien.
Mass Effect is eigenlijk de eerste RPG die het echt groots aanpakt wat in mijn ogen dan ook minstens net zo vernieuwend is.
Is bullshit, foto is gemaakt door Chespace, een poster @ GAF die de game al heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is de ME? Zo ja,... dan ben ik serieus jaloers!
Wat is dat? Ziet er raar uit.quote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ah,... dacht dat die Mrasu een reviewer was ofzo. Godver,.... kan niet wachten totdat ik dit spel in mijn 360 plopquote:Op zondag 4 november 2007 15:20 schreef Un4 het volgende:
[..]
Is bullshit, foto is gemaakt door Chespace, een poster @ GAF die de game al heeft.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:20 schreef Un4 het volgende:
[..]
Is bullshit, foto is gemaakt door Chespace, een poster @ GAF die de game al heeft.
Mrasuquote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... dacht dat die Mrasu een reviewer was ofzo. Godver,.... kan niet wachten totdat ik dit spel in mijn 360 plopHeb de CE bij dimplus besteld.
Was te proberen.quote:
GOTY 07!quote:
Dit ook,.... en toch schijnt het goed te zijn.quote:
Leuk spel maar geen topspel voor mij.quote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit ook,.... en toch schijnt het goed te zijn.
[ afbeelding ]
In de verste verte niet.quote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Was te proberen.Zijn impressies klinken wel erg goed ja. Ben echt zeer benieuwd.
[..]
GOTY 07!![]()
Temptingquote:
Objectief gezien zeer zeker wel. Denk dat ME wel GOTY in minimaal 1 a 2 genres gaat worden.quote:
ik dus juist niet , op AC na , aliens , demons en sci fi vind ik juist geweldigquote:Op zondag 4 november 2007 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk spel maar geen topspel voor mij.
Hou zoiezo niet zo van games met aliens, demonen, sci-fi figuren etc... doe mij maar "echte" personenDus games als Splinter Cell, Vegas, Call of Duty, AC etc.
[..]
In de verste verte niet.
Like I said there is five parts (saint-jean d'arce, jerusalem, damascus, assassin town, the kingdom with connects everything) which range from large to absolutely massive in scale. In between those there is loading, not very long and for the sheer scale and detail of things, it's to be expected and even a welcome relief. Too much beauty can destroy you, you know.quote:Originally Posted by MMaRsu:
Can you tell me if it's one big open world like oblivion? Me and a friend of mine are very curious about that..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |