Heet ze Lieke? Of Huub? Nee? Dan ook geen boete.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:20 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft behoorlijk wat zitten fluisteren in het oor van DOB.
Kan dat kreng eens een boete krijgen?
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:20 schreef noekje het volgende:
Die vrouw van de permanente make up. Daar heeft Brian de site van gemaakt. Inteeltbende!
En wat is nu de fucking moeite om Lieke naar een fysiotherapeut te sturen? Je ziet wel weer waar de prioriteiten liggen: bij ordinaire, getatoeëerde wenkbrauwen en hooihaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef SIRA het volgende:
En weer is Amanda de hele dag onder de pannen.
Gisteren met Tilly nu weer met DOB en permanente make-up.
Krijgen Huub en Jaap, behalve de internetshow, nog wel 's wat ?
Lieke vertelde dat ze vanacht niet kon slapen, ze ergerde zich eerst aan het gepraat van Nadia en Luc en later aan het gefluister, ze kon er niet van slapen, toen is ze bij Jaap gaan liggen. Het had niks met Huub te maken.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef Dreamboy het volgende:
Wat ik gisteren zo raar vond aan Lieke was dat ze boven bij Jaap ging slapen terwijl ze toen de relatie over was zei tegen Huub...als jij nou voor een nachtje bij Jaap ga slapen dan heb ik even rust.
Huub zei toen ga zef.
Lieke toen. nee dat kan ik niet slapen.
Het blijft een apart mens zeg.
Klopt dat hoorde ik ook zo,maar toen de relatie over was toen moest ze zo nodig apart slapen en Huub moest dan maar bij Jaap gaan liggen,omdat zei niet bij Jaap kon slapen..vanwege de overlast van hem.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke vertelde dat ze vanacht niet kon slapen, ze ergerde zich eerst aan het gepraat van Nadia en Luc en later aan het gefluister, ze kon er niet van slapen, toen is ze bij Jaap gaan liggen. Het had niks met Huub te maken.
Huub vertelde aan Lieke, dat hij vanacht een boek had uit gelezen en nog een stuk uit een ander boek
Precies....waarom denk je dat Huub en Lieke het zo zwaar hebben...ze krijgen nooit wat...in alles worden Brian en Amanda voorgetrokken....als je in je relatie nooit leuke ontspannende dingen mee kan maken en je elke dag op je qui vive moet zijn en je altijd de prooi bent van pestgedrag dan wordt het zwaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef SIRA het volgende:
En weer is Amanda de hele dag onder de pannen.
Gisteren met Tilly nu weer met DOB en permanente make-up.
Krijgen Huub en Jaap, behalve de internetshow, nog wel 's wat ?
maar ze mogen die jongen toch best ff rust gevenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat D nog ligt te slapen, dat is toch niet normaa, het is potdome 11.36 uur.
Om te constateren dat er niemand naar buiten komt.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:40 schreef RSie het volgende:
ik denk dat er maar eens iemand bij de wegen rondom die villa moet gaan posten op momenten dat de bewoners "naar het ziekehuis gaan" of wanneer ze een "wortelkanaalbehandeling" krijgen.
Die permanente make-up heeft Brian zelf geregeld voor Amanda. Daar het een bekende was. Hij heeft haar benaderd om het te doen als dat mocht van de FEBO.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is nu de fucking moeite om Lieke naar een fysiotherapeut te sturen? Je ziet wel weer waar de prioriteiten liggen: bij ordinaire, getatoeëerde wenkbrauwen en hooihaar.
maar logopedie voor onze zieliige man mag natuurlijk wel ofcamquote:Op donderdag 1 november 2007 11:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die permanente make-up heeft Brian zelf geregeld voor Amanda. Daar het een bekende was. Hij heeft haar benaderd om het te doen als dat mocht van de FEBO.
Die fysio was een probleem omdat er geloof ik niet iemand bereid was dat in de kooi te komen doen.![]()
misschien een optie om Lieke dan buiten naar een fysiotherapeut te laten gaan, ze heeft al lange tijd pijn en ze doen er helemaal niets aan, terwijl dat stel nono's te pas en te onpas naar de tandarts of dokter moeten.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die permanente make-up heeft Brian zelf geregeld voor Amanda. Daar het een bekende was. Hij heeft haar benaderd om het te doen als dat mocht van de FEBO.
Die fysio was een probleem omdat er geloof ik niet iemand bereid was dat in de kooi te komen doen.![]()
Lieke wil niet met Flens naar bed , N wel.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:47 schreef Clank het volgende:
Palma spreekt Nadia er op aan dat ze op platte schoenen loopt. Volgens Nadia mag ze nog niet op hakken lopen.
Geen idee waarom niet.. maar Nadia mag dus wel op platte schoenen vanwege klachten en Lieke niet![]()
Dan sturen ze Lieke toch naar een fysiotherapeut buiten de kooi. Voor elk wissewasje mogen Amanda en Brian naar buiten, maar voor deze noodzakelijkheid lijkt dat onmogelijk. Daarbij: de logopedist van Amanda komt ook niet meer op de streams voor.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:46 schreef T-lex het volgende:
Dat heeft Like ook al gezegt dat ze er ook even naar toe kan gaan..maar dat wel 3 keer per week en ze zou zelf ook nog iets nodig hebben om iets te doen.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan sturen ze Lieke toch naar een fysiotherapeut buiten de kooi. Voor elk wissewasje mogen Amanda en Brian naar buiten, maar voor deze noodzakelijkheid lijkt dat onmogelijk. Daarbij: de logopedist van Amanda komt ook niet meer op de streams voor.
Ze is ook naar de tandarts geweest,maakt niet uit het was wel nacht maaaaaaaaaaaar?????????Febo weet het welquote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef Dreamboy het volgende:
Wat ik gisteren zo raar vond aan Lieke was dat ze boven bij Jaap ging slapen terwijl ze toen de relatie over was zei tegen Huub...als jij nou voor een nachtje bij Jaap ga slapen dan heb ik even rust.
Huub zei toen ga zef.
Lieke toen. nee dat kan ik niet slapen.
Het blijft een apart mens zeg.
Oeps... toen schoot ze uit met de tatoeage-pen en ging Amanda voortaan door het leven als One-Eyed Slut.quote:
Wat me dan wel verbaasd is dat Lieke vaak diep in de nacht, in haar nachthemdje, lichten uit, nog steeds op die naaldhakken door de slaapkamer rondstampt. Vannacht ook weer.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:47 schreef Clank het volgende:
Palma spreekt Nadia er op aan dat ze op platte schoenen loopt. Volgens Nadia mag ze nog niet op hakken lopen.
Geen idee waarom niet.. maar Nadia mag dus wel op platte schoenen vanwege klachten en Lieke niet![]()
Het is mij ook een raadsel waarom ze daar zo moeilijk over doen. De rest mag voor iedere wissewasje naar buiten en Lieke loopt al maanden met die klachten, zelfs Nando zegt dat Lieke fysiotherapie nodig heeft.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan sturen ze Lieke toch naar een fysiotherapeut buiten de kooi. Voor elk wissewasje mogen Amanda en Brian naar buiten, maar voor deze noodzakelijkheid lijkt dat onmogelijk. Daarbij: de logopedist van Amanda komt ook niet meer op de streams voor.
Oefeningen kan ze inderdaad, met de juiste middelen, prima daar doen. Doet Amanda tenslotte ook (of zou ze moeten doen) met haar logopedie. En dan moet ze maar drie keer per week een uurtje of wat weg. Ook dat komt wel vaker voor bij de anderen. Hoe vaak is Amanda tenslotte al niet bij de KNO-arts geweest (al dan niet echt)?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:55 schreef Dreamboy het volgende:
Dat heeft Like ook al gezegt dat ze er ook even naar toe kan gaan..maar dat wel 3 keer per week en ze zou zelf ook nog iets nodig hebben om iets te doen.
Als het een beetje mee zit dan kan ze vanavond er naar toequote:Op donderdag 1 november 2007 11:54 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda komt er nu al achter dat haar moeder vandaag jarig is![]()
Denk er maar eens overna wat Gordon zij over dat nekje,die moeten ze ook aan die NIXLUL geven.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar ze mogen die jongen toch best ff rust geven
maandenlang zet hij zich zelf voor paal
dan laat ie potdomme wat zien krijgt hij 2 dagen achter elkaar glas over zich heen
en als of het nog niet erg genoeg is doet bijna iedereen alsof het zijn schuld is
nee
laat nixje maar ff pitten
Na al dat kleien, waxen, verven en vooal NIET wassen zullen ook haar extentions het wel hebben opgegevenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Is het al bekend hoe het komt dat Amanda de helft van haar extensions kwijt is?
Hij heeft al 4 maanden gerust, elk gesprek uit de weg gegaan, hele dagen niets doen!!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar ze mogen die jongen toch best ff rust geven
maandenlang zet hij zich zelf voor paal
dan laat ie potdomme wat zien krijgt hij 2 dagen achter elkaar glas over zich heen
en als of het nog niet erg genoeg is doet bijna iedereen alsof het zijn schuld is
nee
laat nixje maar ff pitten
Ach die sukkel loopt nog steeds met regelmaat te verkondigen dat hij ook de naam van Amanda op z'n rug wil laten prikken.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:
Over de permanente tattooo voor Amanda;
Huub: "Ik maak er een focking swastika op"
Mooie vergelijking met de meiden van Charley Manson !
Het is vannacht gebeurd, geen idee wat maar Amanda had het over haar extentions en een bloedneus van Brian.....quote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Na al dat kleien, waxen, verven en voor NIET wassen zullen ook haar extentions het wel hebben opgegeven
Huub leeft voor DGK, kan hij later stoere verhalen vertellen over de vrouwtjes waar hij wat dan ook mee heeft gedaan in DGK..quote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach die sukkel loopt nog steeds met regelmaat te verkondigen dat hij ook de naam van Amanda op z'n rug wil laten prikken.Dat kan ik ook niet echt volgen hoor.
![]()
Allebei naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is vannacht gebeurd, geen idee wat maar Amanda had het over haar extentions en een bloedneus van Brian.....
verzin maar wat. Ik gok erop dat Brian Amanda aan haar haar heeft getrokken waardoor de helft is verdwenen en Amanda hem vervolgens een beuk heeft gegeven.
Maar zoals ze zelf zegt zweet ze nooit! Dus hoe kun je dan gaan stinken?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag tot zondagavond haar wenkbrauwen niet natmaken. De tattoomevrouw zegt dat ze de douchekop maar in haar hand moet houden zodat haar gezicht niet nat wordt........komt dat even goed uit, dat doet Amanda altijd, voor 2 seconde.
Nog niet helemaal volgens mij...quote:Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Is het al bekend hoe het komt dat Amanda de helft van haar extensions kwijt is?
Is dat nou haar of touw? bij die silicone slet.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is echt de helft uit.
De kwaliteit is zo bagger en dat was het nooit. Ook het geluid is kut.
Huub op 28 en Brian op 34 of andersom?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. plaats 28 in de singel top 100.
Lieke en Brian.
Huub. op 34.
[ afbeelding ]
Na 13.00 uur is de audio op 4 streams normaal, dit holle geluid hoor je iedere ochtend.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is echt de helft uit.
De kwaliteit is zo bagger en dat was het nooit. Ook het geluid is kut.
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub op 28 en Brian op 34 of andersom?
Ah, thanks!quote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na 13.00 uur is de audio op 4 streams normaal, dit holle geluid hoor je iedere ochtend.
Wat zou dat een feest zijn als die Brain er uit was,dan kan er pas TV gemaakt wordenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik wil dat Huub, Lieke, Jaap EN Dennix tegen Brain gaan strijden! Ik ben die klootzak zo verschrikkelijk zat met zijn agressieve gedrag! Dennix mag er wat mij betreft nog even inblijven als dat kutventje er maar uitgaat!
Brian is nu al minimaal 2 keer over de 'fokking' line gegaan, en waarschijnlijk 3 keer deze week.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik wil dat Huub, Lieke, Jaap EN Dennix tegen Brain gaan strijden! Ik ben die klootzak zo verschrikkelijk zat met zijn agressieve gedrag! Dennix mag er wat mij betreft nog even inblijven als dat kutventje er maar uitgaat!
http://www.standby.fm/megatop100.htmquote:Op donderdag 1 november 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub op 28 en Brian op 34 of andersom?
Bianca had "toevallig" extentions bij zich.........quote:Op donderdag 1 november 2007 12:29 schreef noekje het volgende:
Dat stomme wijf mist wat extensions op haar bolle kop en krijgt gelijk nieuwe.![]()
Zelfs al vermoordt Brian iemand, dan nog wordt hem de hand boven het hoofd gehouden, ben ik bang. En dan lees je op VV het volgende:quote:Op donderdag 1 november 2007 12:30 schreef Sonique het volgende:
Brian is nu al minimaal 2 keer over de 'fokking' line gegaan, en waarschijnlijk 3 keer deze week.
Wat moet een ziel doen om eruit getrapt te worden...
quote:"De villa is in rouw. Na een ongelukkige val kwam Huub op het mes terecht dat Brian in zijn hand had. De Antilliaan, galant als altijd, wilde zijn vriendin Amanda namelijk een lekker broodje serveren, maar verwarde Huub met het kuipje boter. Tja, fouten maken is menselijk. We hopen dan ook maar dat diepzinnige, gevoelige Brian zich niet te lang op de kop laat zitten door dit gebeuren. Gelukkig mag hij vanavond naar de Urban Awards en kan hij daar de tragedie hopelijk van zich af zetten. Want, in tegenstelling tot Huub, gaat voor Brian het leven in de kooi wél gewoon door."
Briljant!quote:Op donderdag 1 november 2007 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs al vermoordt Brian iemand, dan nog wordt hem de hand boven het hoofd gehouden, ben ik bang. En dan lees je op VV het volgende:
[..]
SVP spel- en stijlfouten zelf toevoegen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs al vermoordt Brian iemand, dan nog wordt hem de hand boven het hoofd gehouden, ben ik bang. En dan lees je op VV het volgende:
[..]
SVP spel- en stijlfouten zelf toevoegen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs al vermoordt Brian iemand, dan nog wordt hem de hand boven het hoofd gehouden, ben ik bang. En dan lees je
Dat komt omdat ze geen slipje draagt. Daardoor bungelt haar lul steeds en dat loopt wat ongemakkelijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef Sonique het volgende:
Nadia loopt ook zo raar imo..
Amanda wel, je weet toch hoe het daar werkt>quote:Op donderdag 1 november 2007 12:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
loopt amanda in een spijkerbroek? dat mag toch niet?
Polonaisequote:Op donderdag 1 november 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Para brodder is terug en huilt en ziet er volledig roodgejankt en afgepist uit.it's an exit
ik weet het wel zeker als ik zo naar hem kijk
Ik hoop het echt, helaas heb ik en andere het al vaker zeker geweten en zit hij er nog steeds in....quote:Op donderdag 1 november 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Para brodder is terug en huilt en ziet er volledig roodgejankt en afgepist uit.it's an exit
ik weet het wel zeker als ik zo naar hem kijk
De jaloezie droop eraf, prachtig, vooral omdat Nadia Lieke wilde bashenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:25 schreef avonne het volgende:
Nadia komt Lieke bashen dat ze nijdig werd toen Nadia ozo onschuldig vroeg of er een visagiste kwam.
Mij ookquote:Op donderdag 1 november 2007 13:32 schreef akveor het volgende:
Het doet me eigenlijk best veel. Zo'n huilende Amanda.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 13:35 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je er dus uit als je van de tandarts terugkomt.
Wees gerust, eer jij terug bent is je volgende pagina pas geladenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:42 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat ik zo weg moet en vanavond pas tegen half 10 weer kan kijken.
quote:13:33 - Ontlading
Brian zit nog erg in zijn maag met het glasincident. Hij werd gisteravond woest en gooide een glas aan de kant. Helaas stond Dennis daar net… Het ís ook jammer, want de para-Brian hadden we al een poosje niet gezien! De Antilliaan was weer de rust zelve, maar helaas ging het dus gisteravond weer even mis. Amanda troost haar vriendje, maar barst dan zelf ook in huilen uit. Het is haar tenslotte ook niet ik de koude kleren gaan zitten…
ik geloof niet meer in het woord EXIT in dgkquote:Op donderdag 1 november 2007 13:54 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft dus geweld in een relatie meegemaakt en daarom kon ze er niet tegen en sloegen de stoppen door.....
Exit Amanda ?
Brian zat op hetzelfde niveau hoor. Hij stond ook een paar centimeter met zijn hoofd voor Lieke te gillen over haar moeder en over Huub zijn moeder.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:00 schreef riri het volgende:
Het is altijd de schuld van een ander van die twee.....
Gisteren gaf ik al aan dat de afgelopen 2 dagen Amanda voortdurend de veroorzaker is geweest van de agressiviteit....steeds begon zij...Brian wordt somt helemaal gek van dat geteeter van haar....ook in de private met dat glas....hij heeft ziczelf dan niet meer in de hand...Amanda lokt het met haar getetter voortdurend uit....gisteren begon ze zonder reden ineens te schelden op Lieke...toen begon het weer...weer was Amanda de veroorzaker
2 dingenquote:Wat is dat toch altijd een broodje Aap verhaal over het niet kennen van je eigen kracht.
Dooddoener die er voor moet zoregn dat je met geweld weg komt.
Slap gelul, opvanghuizen zitten vol met kinderen en vrouwen van mannen die "hun eigen kracht niet kennen".
Tuurlijk. het enige wat ze niet kennen is zelfbeheersing.
Lieke aangaande is voor mij helemaal naar een dieptepunt gezakt. Die heeft willens en wetens de breuk veroorzaakt met Huub om in de buurt van lulletje montone stem Luc teb komen.
Soort koekkoek gedrag.
En weer worden de feiten in het belachelijke verdraaid.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu op VV - Waarschijnlijk dus geen exit !
[..]
dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 1 november 2007 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian zat op hetzelfde niveau hoor. Hij stond ook een paar centimeter met zijn hoofd voor Lieke te gillen over haar moeder en over Huub zijn moeder.
Die twee passen perfect bij elkaar
Belachelijkquote:Op donderdag 1 november 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Het briefjesincident en D die zijn hand op zijn zender houdt......mag allemaal.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50953&sess=2832
Oh, is dat alles?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:19 schreef riri het volgende:
Amanda zei tegen Luc dat brian haar drie keer met de kop tegen de douche had gebeukt....dat hoorde ik haar zeggen
glazen gaan vanzelf wel kapotquote:Op donderdag 1 november 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
Nix gaat weer zingen met dat wijvenstemmetje.....kan er iemand een glas gooien?
Wat moet daar in dat gezin toch allemaal zijn gebeurd vraag je je toch af als deze meiden zo'n verknipt beeld hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, is dat alles?
Laat haar even naar haar zusje bellen die dan kan zeggen dat wat Brian deed voor Amanda's eigen bestwil was en dat ze zich in haar handjes mag knijpen met zo'n lieve vriend die alles overheeft voor zijn vriendin.
Hij huilde immers toch tranen met tuiten? Daarmee maak je alles weer goed. Totdat Amanda de volgende in de familie Balk is die van de trap wordt gesodemieterd. En zelfs dán treft Brian geen enkele blaam.
Triester dan dit kan toch niet?
Ik heb ze ook amper gebruikt en sindsdien gaat FOK! weer sneller! Dé oplossing: geen komma's!quote:Op donderdag 1 november 2007 14:38 schreef yvonne het volgende:
Wat moet daar in dat gezin toch allemaal zijn gebeurd vraag je je toch af als deze meiden zo'n verknipt beeld hebben
Moest er ergens een komma in?![]()
Het erge i dat ze dit oort mannen aantrekkenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ze ook amper gebruikt en sindsdien gaat FOK! weer sneller! Dé oplossing: geen komma's!
Heel triest, zoals ik het lees op (vooral VOL nu) lijkt het weer Amanda te zijn die het boetekleed aantrekt. Zoveel onderdanigheid, dat sla je er niet meer uit. Ik vind Amanda een suffe kut, maar zo'n voorland gun ik haar nu ook weer niet.
oh gelukkig! dacht al dat ze de nieuwe gastspelers waren...quote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef Dreamboy het volgende:
Syl en Eric komem maar een half uur voor 150 CP punten.
Ik ook niet ,inderdaad gewoon vriendschappelijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
kit2u schreef
[..]
2 dingen
- er worden ook heel veel mannen door hun vrouw geslagen en geterroriseerd, dus niet alleen mannen doen het
- ik heb echt geen moment het idee gehad dat er iets speelt tussen Luc en Lieke, behalve vriendschappelijk
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het erge i dat ze dit oort mannen aantrekken
Ik gebruik ook geen 's' meer, merkbaar?
k mrk dt ls j gn klnkrs mr gbrkt dt Fk! dn ng vl snllr wrdt !!!quote:Op donderdag 1 november 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heeft Brian gedaan dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Huub nogal boos op Brian en dat is nog zacht uitgedrukt.
Huub: Dat hij zijn eigen wijf de tering schopt moet hij zelf weten maar hij blijft met zijn poten van Lieke af.
Of FOK! sneller wordt als je letters weglaatquote:
Nee toch, armequote:Op donderdag 1 november 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
datisnogsteedsvanhetpaardebakincident.DaarvoorwillenzowelLiekealsHuubnogwraakvoornemenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Huub nogal boos op Brian en dat is nog zacht uitgedrukt.
Huub: Dat hij zijn eigen wijf de tering schopt moet hij zelf weten maar hij blijft met zijn poten van Lieke af.
Ja, das de normaale gang van zaken bij het uitnodigen van iemand, toch.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef Dreamboy het volgende:
Syl en Eric komem maar een half uur voor 150 CP punten.
We blijven hopenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef avonne het volgende:
Ik ben wel heel vroeg
het schiet echt niet op, he met fok.
[COS # 2764] Exit voor Brian en Amanda?
Ik ga je voorbeeld volgen. Geen vermaledijde 's'en meer!quote:Op donderdag 1 november 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
Het is nogal verwarrend maar hij heeft haar onder de douche willen zetten omdat ze stomdronken was maar iets te hardhandig blijkbaar. Het is een heel verhaal en er zijn tig filmpjes, lees de vorige COS even door dan begin je het misschien te snappen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wat heeft Brian gedaan dan?
Oke thnxquote:Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrend maar hij heeft haar onder de douche willen zetten omdat ze stomdronken was maar iets te hardhandig blijkbaar. Het is een heel verhaal en er zijn tig filmpjes, lees de vorige COS even door dan begin je het misschien te snappen.![]()
kijk maar vast in het volgende topic. [COS # 2764] Exit voor Brian en Amanda?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wil nou niemand mij vertellen wat er gebeurd is tussen B en A?
Schat ik ben niet helemaal blond, maar je gebruikte dus wel een "s"quote:Op donderdag 1 november 2007 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of FOK! sneller wordt als je letters weglaat
en ze heeft nu een goudkleurige riem om en zilveren pumps erbij aan. Een dikke don't dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef Dreamboy het volgende:
Staat dit wel bij elkaar
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het veel erger is geweest dan Brain en Amanda zeggen. Dit om de streamers op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrend maar hij heeft haar onder de douche willen zetten omdat ze stomdronken was maar iets te hardhandig blijkbaar. Het is een heel verhaal en er zijn tig filmpjes, lees de vorige COS even door dan begin je het misschien te snappen.![]()
*Auch*quote:Op donderdag 1 november 2007 14:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat ik ben niet helemaal blond, maar je gebruikte dus wel een "s"
![]()
*Confused* Ze was toch al onder de douche gezet?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check de filmpjeshoek van VOL.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9674&postdays=0&postorder=asc&start=475
JA!quote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Confused* Ze was toch al onder de douche gezet?
Is ze daarna, dus tijdens de beige, wéér onder de douche gezet dan?
was ook te zien voordat de streamlock er was...hij zat met zijn wijsvinger op haar billen en over haar moeder te schreeuwen....quote:Op donderdag 1 november 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
en als we Huub moeten geloven heeft Brian dus ook aan Lieke gezeten.
jaquote:Op donderdag 1 november 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Confused* Ze was toch al onder de douche gezet?
Is ze daarna, dus tijdens de beige, wéér onder de douche gezet dan?
Wat een liefdequote:
Nee! Dat kan ik me niet voorstellen! Brian die Lieke agressief bejegent? Dat zal Huub wel weer verzonnen hebben om de goedheiligAntilliaan in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
en als we Huub moeten geloven heeft Brian dus ook aan Lieke gezeten.
Ja maar dat komt omdat Huub daar kwam. Die brengt altijd zo'n spanning met zich mee. Lieke kwam ook alleen maar in de kamer om te gaan zuigen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
was ook te zien voordat de streamlock er was...hij zat met zijn wijsvinger op haar billen en over haar moeder te schreeuwen....
wat er verder gebeurde was niet te zien..
Ik vermoed ook dat ze weinig fotoshoppen, Lieke is zoveel natuurlijker om te zien.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
Wat een verschil met Nadia's shoot... waarin de fotograaf telkens een half uur moest wachten voor hij een foto kon maken. Een enkele aanwijzing is genoeg en Lieke doet het.
Precies! Sinkse Huub, jeweets! En Lieke, hoezo gaat die midden in de nacht op bed liggen? Ook zo snood, ze had toch wel op de rand van het zwembad kunnen gaan slapen. Huub en Lieke!quote:Op donderdag 1 november 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Dat kan ik me niet voorstellen! Brian die Lieke agressief bejegent? Dat zal Huub wel weer verzonnen hebben om de goedheiligAntilliaan in een kwaad daglicht te stellen.
En het ergste is, volgens Amanda zijn 9 van de 10 dingen die Huub vertelde tijdens de streamlock verzonnen, nou dan weet je het wel.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies! Sinkse Huub, jeweets! En Lieke, hoezo gaat die midden in de nacht op bed liggen? Ook zo snood, ze had toch wel op de rand van het zwembad kunnen gaan slapen. Huub en Lieke!![]()
![]()
N vertelde dat ze werd gebeld door het hokje, Huub moest achter het hek blijven maar hij weet dat de grens ligt bij het groene hek.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:32 schreef noekje het volgende:
Ook op text only blijft het laden lang duren.
Nadia wilde Huub een duwtje geven want dan zou hij exit zijn.
Huub: dan schop en sla ik wel vrouwen als ik exit wil.
Dit vertelt Nadia aan Brian en Amanda.
Go Huub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |