maar 111231982108922 maken geen foto's van zichzelfquote:Op woensdag 14 november 2007 15:59 schreef Rnej het volgende:
jonge, 111231982108923 mensen op US hebben foto's van zichzelf, kan je niets beters bedenken?
Noemt die homo mij nu een wijf?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, die zet je op een bataleon evil twin en zeg je dat het een VET RAILPLANKJE IS WAAR JE TOch hARD MEE KAN!!!!!!!11!1!!![]()
Nee hij is zogenaamd aan het pestenquote:
kijk, lars vat het tenminste sportief opquote:
Dat is juist het vetste. Hochentlastung (toch?) in de poeder. Je springt van de ene naar de andere bocht en het lijkt alsof je over wolken aan het zweven bentquote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je draait wel wat anders ja. Voornamelijk omdat de druk op je board anders is (meer naar achteren door je gewicht) en omdat je door ander terrein gaat. Je kunt bijvoorbeeld niet meer tegenroteren. Werkt niet als je op je achterste been staat in 30cm diepe poeder
Niet denken, gewoon doen. Vallen doe je toch welquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Salatrel het volgende:
ik wilde eigelijk met een simpele verandering van richting beginnen..
hoe ga ik dit aanpakken aangezien ik niet voor de camera met me bek in de poeder wil belanden
heb je ook een filmpje waar dit op voorgedaan wordt?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:41 schreef ForumGek het volgende:
Als je voor de bocht begint omhoog gaat, dus vanuit je knieën gebogen je knieën strekken, kom je wat losser op de sneeuw te liggen. Dit geeft je de mogelijkheid om je board te draaien. Zo kan je het zien
En dat is dus de hochentlastung, de tiefentlastung heeft het omgekeerde principe, je gaat voor/in de bocht door je knieën en daarna weer wat omhoog. Dit is vooral fijn wanneer er wat meer hobbels op de piste zijn, zo kan je deze beter absorberen met je knieën.
hoor je te weten als je leraar bent hequote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Gstyles het volgende:
jij gaat wel heel diep Rnejmja je hebt gelijk je bevindt je ten tijde van een sprong altijd heel even gewichtsloos in de lucht!
Je gaat juist door nu aan je techniek te werken bijzonder nuttige routine aanleren. Situaties waar je nu nog gegarandeerd valt worden situaties waar je probleemloos uit rijdt. Je gaat overzicht krijgen van wat er om je heen gebeurd. Je gaat beginnen met je stap richting de 'grote jongens'.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Schuifpui het volgende:
Thanks.
Ik verwacht idd niet heel veel nieuwe dingen. Je krijgt alleen af en toe wel het idee dat je niet al te veel leert van dat soort lessen. Vorige winter ook heel veel gewoon geboard en wat tips gekregen e.d. Natuurlijk wel nuttig, alleen je hebt niet direct het idee dat je veel leert.![]()
of zoals ze in oostenrijk zeggenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef XL het volgende:
[..]
Je gaat juist door nu aan je techniek te werken bijzonder nuttige routine aanleren. Situaties waar je nu nog gegarandeerd valt worden situaties waar je probleemloos uit rijdt. Je gaat overzicht krijgen van wat er om je heen gebeurd. Je gaat beginnen met je stap richting de 'grote jongens'.
Is het geen duits?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
of zoals ze in oostenrijk zeggen
die Feinstform!
snowboarden zonder erbij na te hoeven denken, .. zie het als de manier waarop de meeste hollanders fietsen beheersen
Hmm het kan met hochentlastung maar persoonlijk vind ik tief lekkerder in de poeder. Voornamelijk omdat je hogere sprays kunt maken en ik heb dan ook wat meer controle op hogere snelheid. Geld trouwens vooral voor grotere bochten en als ik flink aan het knallen ben. Op het moment dat het wat minder diep wordt en erg smal (treerun bijv.) ga ik over op hoch. Voor mij is het dus een beetje afhankelijk van het soort bocht. Maar in een poederveld (whiteroom) doe ik toch meestal hochentlastung.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is juist het vetste. Hochentlastung (toch?) in de poeder. Je springt van de ene naar de andere bocht en het lijkt alsof je over wolken aan het zweven bent![]()
*doekje haalt![]()
misschien niet gelijk maar toch kun je veel leren in zo'n week.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Schuifpui het volgende:
Thanks.
Ik verwacht idd niet heel veel nieuwe dingen. Je krijgt alleen af en toe wel het idee dat je niet al te veel leert van dat soort lessen. Vorige winter ook heel veel gewoon geboard en wat tips gekregen e.d. Natuurlijk wel nuttig, alleen je hebt niet direct het idee dat je veel leert.![]()
laat maar.... dat begrijp je alleen als je de antwarter hebt gedaanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Rnej het volgende:
tis oostenrijks! .. dat zie je toch!?
weet kquote:Op donderdag 15 november 2007 09:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
laat maar.... dat begrijp je alleen als je de antwarter hebt gedaan![]()
haha, strak gedaan manquote:Op donderdag 15 november 2007 11:02 schreef KneusTeun het volgende:
t heeft nie veel met snowboarden te maken maar gewoon ff om te pimpen met onze zelf gemaakte sims lightbulb!haha
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |