Let op!!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef Bramvanlith het volgende:
Waatup!!
Zit lekker in Portugal, veel aan het boarden, maar wel op een surfboard dan... Ook vet om te doen en het gaat al aardig goed.. Is toch wel anders als snowboarden en wakeboarden, maar golven van 2/3 meter hoog gaan al aardig goed..
Ga btw begin december met de locale surfshop eigenaar naar sierra leone en andorra om zijn en andere kids les te geven.. Maar genoeg tijd om zelf te knallen, onverwachtte weekendjes sneeuw zijn altijd goed..
Ander positief voordeel is dat ik bindingen kan bestellen tegen inkoopsprijs via hem, ff kijken wat de gele co2's kosten via hem... Zijn die nog te duur dan ga ik voor de E.S.T. of P1's... ff afwachten dus...![]()
dat noem ik een prima opening hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef Salatrel het volgende:
opening in oostenrijk mooi in het water sneeuw gevallenzoveel sneeuw dat het te gevaarlijk werd om gebied open te gaan
Het is een modelletje van vorig jaar dus een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Rnej het volgende:
de option zegt me niets, maar ik vind de burton air persoonlijk een dood stuk hout... anderen zweren erbij hoor, maar ik vind m maar een beetje tam rijden.... tis wel een prima allround plankje wat dat betreft (ze zeggen dat 'ie freestyle gericht is, maar dat vind ik persoonlijk ook wel meevallen, t kan er prima mee)
als je niveau intermediate is, dan is de air wel okay... 157 is ook wel een prima lengte...
prijs is ook okay
Maar waar en wanneer zou ik het moeten testen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:15 schreef Rnej het volgende:
mja, je hoort me ook niet klagen over de prijs, en qua specs past ie prima bij je.. maar ik raad iedereen die een beetje kan boarden gewoon aan om ff een keer te testen..... dan weet je gewoon of dat boardje wat voor je is
Option is een Canadees merk toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
En de option is geen option meer?
de prijs van die twin is best nicequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
Verdammt, die Air 157 en Custom Brew zijn al verkocht.
Andere optie: Burton Twin 157 van dit jaar, slechts een paar keer indoor gebruikt voor ¤ 350 i.c.m. Burton P1 Wingtip van vorig jaar voor ¤185.
Is dat iets? Misschien nog wat van de prijs afdingen![]()
Edit:
Qua investering voor op de lange termijn zou dit wel een goede zijn waar ik nog een hele tijd mee vooruit kan denk ik wel.
De twin is best een stijve motherfucker voor de lichtgewichtjes onder ons hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
de prijs van die twin is best nice
nieuw istie 480 en de bindingen zijn nieuw 270 ... dus op zich een okay prijs, mits in goede staat
twin is echt een heel tof alleskunnertje met de nadruk op freestyle
Ik ben voor mn lengte niet zo zwaar, mss moet ik (nog) meer bier drinkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:20 schreef XL het volgende:
[..]
De twin is best een stijve motherfucker voor de lichtgewichtjes onder ons hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |