abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:17:54 #31
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54319068
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef Rnej het volgende:
ik ken ischgl en solden alleen, dat zijn beiden geweldig mooie gebieden !

enne, hoe stijver het plankje hoe stabieler op snelheid (meestal... niet altijd)

een photo fetish is iets van 500-550 euro nieuw, kneusteun heeft er pas een gekocht dus die kan t je wel vertellen mijn persoonlijke voorkeur zou de custom X zijn van burton, de T6 is iets te agressief voor het kleinere kickerwerk... en de forum Lander is qua prijs/kwaliteit erg nice
Ik wil best vertellen dat ik maar liefst 50euro heb moeten neerleggen maar normale verkoop prijs ligt rond de 499,-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:23:55 #32
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54319192

Nog ff om de gemiste foto in te halen!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:10:08 #33
71115 Rnej
I walk the line
pi_54321438
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:47 schreef Komakie het volgende:
bedoelde met van slap naar stijf dat het eerste groepje de wat slappere waren en het 2e groepje gewoon kenkerstijf was.. maar ik vind de anthem eigenlijk niet vergelijkbaar met cstm X ...

maar wat k ook zeg, pure specs zijn niet alles... stijf betekent lang niet altijd meer grip...
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:47:25 #34
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_54323465
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:36 schreef Rnej het volgende:

[..]

de uninc is juist ideaal voor de wat grotere jumps..

maar als je niet railt en je wil alleen kickerwerk doen....
*kraakt vingers*
(van slap (dus nog beetje railgeschikt), naar stijf)

Burton Twin
Bataleon Goliath
Burton Custom (alhoewel de uninc in t zelfde straatje zit, wel)
Nitro Team
Libtech Travis Rice
Rome Anthem
Rome Agent
Ride DH
Volkl Wall Pro

echte raszuivere kicker/halfpipe planken
burton custom X/ T6
Forum Lander
Nitro Suprateam
Gnu Rider's Choice
Capita Photo Fetish

enzovoorts

maar iig... wil je echt springen en piperijden, dan zou ik voor iets gaan uit t laatste rijtje.. (of zelf wat uitzoeken )

maar ik blijf erbij dat de uninc prima is om kickers op te rijden hoor
maar wil je echt heel veel grip en stabiliteit dan moet je naar de echt stijve shizzle toe
Hey Rnej zag dat je de Volk Wall Pro ook in het lijstje van ''kickerwerk'' hebt staan, wat bedoel je daarmee? en hoe is die plank? mn broertje heeft em en ik vind hem persoonlijk erg mooi uitzien, maar ken je de rij eigenschappen?

Heb nu zelf de BUrton Baron, ben ik helemaal idolaat over , mja mn vorige plankie was ook echt 3 keer niks In welke catagoroie kan ik mijn Braon zetten?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:48:27 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_54323483
baron is gebaseerd op de custom, dus eigenlijk allround he

en de wall pro heb ik me door een redelijk goeie freestyler laten vertellen dat het ook een echte parkplank is... niet te slap, niet te stijf.. en qua prijs/kwaliteit erg nice
pi_54325736
Ik heb al een plank, van rossignol, had al een plank met klikbindingen maar mn schoenen zijn te klein. Die schoenen zijn end of life, dus die kan ik nergens krijgen. Nu wil ik nieuwe schoenen en bindingen. (nouja nieuw, 2e hands kan ook). Ik weet niet of ik flow of straps wil. Het hoeft niet het beste van het beste te zijn. Welke prijs is redelijk voor iets? Waar moet ik op letten?

Gr Jeroen
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:06:01 #37
71115 Rnej
I walk the line
pi_54334024
flowbindingen kan je lekker snel dichtmaken maar je hebt niet het directe gevoel van straps... ook al zit je wel goed ingesnoerd...

dus liever flow of straps ---> testen

en een nieuw setje bindingen heb je al vanaf 150 euro... als je ergens in die prijsklasse zit bij Burton/Ride/Drake/Flow etc, heb je een leuke binding meestal.. boven de 200 euro zit je echt in t wat duurdere segment... (wat meestal stijver betekent )

bij een binding is de stijfheid belangrijk (hoe snel wil je dat je board reageert...?) en comfort, je moet natuurlijk geen bindingen kopen die klote zitten, dan vervloek je ze de hele dag

en 2ehands schoenen niet kopen, ga je spijt van krijgen.... t mooie van eigen (nieuwe) schoenen is, is dat ze naar jouw voet gaan staan.. dat kunnen 2ehands schoenen niet....
pi_54335022
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:06 schreef Rnej het volgende:
flowbindingen kan je lekker snel dichtmaken maar je hebt niet het directe gevoel van straps... ook al zit je wel goed ingesnoerd...

dus liever flow of straps ---> testen

en een nieuw setje bindingen heb je al vanaf 150 euro... als je ergens in die prijsklasse zit bij Burton/Ride/Drake/Flow etc, heb je een leuke binding meestal.. boven de 200 euro zit je echt in t wat duurdere segment... (wat meestal stijver betekent )

bij een binding is de stijfheid belangrijk (hoe snel wil je dat je board reageert...?) en comfort, je moet natuurlijk geen bindingen kopen die klote zitten, dan vervloek je ze de hele dag

en 2ehands schoenen niet kopen, ga je spijt van krijgen.... t mooie van eigen (nieuwe) schoenen is, is dat ze naar jouw voet gaan staan.. dat kunnen 2ehands schoenen niet....
De binding alleen 200? En de schoenen, waar moet ik dan aan denken?
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:44:18 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54336078
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:10 schreef Rnej het volgende:

[..]

bedoelde met van slap naar stijf dat het eerste groepje de wat slappere waren en het 2e groepje gewoon kenkerstijf was.. maar ik vind de anthem eigenlijk niet vergelijkbaar met cstm X ...

maar wat k ook zeg, pure specs zijn niet alles... stijf betekent lang niet altijd meer grip...
Dan nog kun je een Anthem niet vergelijken met een Burton Twin ofzo.

Anthem is ietsje minder stijf dan een CustomX maar dan nog scheelt het niet zo veel. maar goed, het boeit ook niet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:50:14 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54336102
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:28 schreef Flaccid het volgende:

[..]

De binding alleen 200? En de schoenen, waar moet ik dan aan denken?
Bindingen en schoenen zitten ongeveer op dezelfde prijs.
Dus de beste bindingen zijn ongeveer net zo duur als de beste schoenen (hoewel "beste" is natuurlijk relatief. Eigenlijk moet je de "duurste" zeggen) van hetzelfde merk.
Tenminste, in ieder geval bij Burton is dat zo

btw, persoonlijk zeg ik straps om dat het net iets beter reageert (wil niet zeggen dat je het ook merkt. Hangt heel erg af van je niveau en wat je lekker vindt) en omdat Flow iets duurder is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_54341298
Maar de duurste schoen/binding kan voor de een het beste zijn, en voor een ander niet ! HEt is dus echt belangrijk om te gaan passen. Schoenen is zooo vreselijk lastig (voor mij dan) om daar fijne van te krijgen. Ik ben nu bij mijn 3e paar (koop) schoenen en ik hoop dat ik er nu eindelijk uit ben.

Tip voor goedkope shit !
Vraag of ze misschien overjarige schoenen/bindingen hebben. De modelnamen zijn bijna altijd hetzelfde en de schoen zelf (technisch van vorig seizoen zal nauwelijks schelen met het model van het huidige seizoen, hetzelfde geldt voor de bindingen. Je krijg er alleen wel vaak een korting van ongeveer 30% op !
Fingerspitzgefühl
pi_54342593
wat betreft die bindingen ben ik het eens met Komakie. op mijn eerste board had ik flow bindingen. volop makkelijk en snel sta je muurvast.

toen ik vorig jaar een nieuwe set kocht besloot ik strap bindingen te nemen (drake mocht het je intresseren) en ik moet zeggen dat ik duidelijk een positief verschil merk al zal het board daar ook wel aandeel in hebben.

mocht je voor de straps gaan: ga voor kwaliteit. bij me broer is een paar jaar geleden tijdens een afdaling 1 van ze straps gebroken
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:43:00 #43
71115 Rnej
I walk the line
pi_54343312
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef Salatrel het volgende:
wat betreft die bindingen ben ik het eens met Komakie. op mijn eerste board had ik flow bindingen. volop makkelijk en snel sta je muurvast.

toen ik vorig jaar een nieuwe set kocht besloot ik strap bindingen te nemen (drake mocht het je intresseren) en ik moet zeggen dat ik duidelijk een positief verschil merk al zal het board daar ook wel aandeel in hebben.

mocht je voor de straps gaan: ga voor kwaliteit. bij me broer is een paar jaar geleden tijdens een afdaling 1 van ze straps gebroken
ik heb alle straps van mn burton cartels al ns gebroken en ik heb mn C60s dwars doormidden gebroken

kwailiteit is relatief
pi_54352870
Ik ben naar intersport geweest (biggelaar) in eindhoven, had een paar schoenen gezien voor 150, burton moto, die zaten heerlijk. Verder had ik nog gekeken naar bindingen, en ik ga denk ik voor straps. Die waren 160.
  zondag 4 november 2007 @ 12:47:32 #45
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_54353339
Nu de discussie bezig is over Flow. Gisteren bij Cellblock nieuwe schoenen gehaald (Burton Ruler's). Ik had het toen met de verkoper nog even over Flow bindingen en zij blijken het niet te verkopen vanwege een aantal nadelen, maar er was wel een mooi alternatief in de vorm van K2 Cinch.

Zag er erg goed uit en ben ook voornemens om deze te gaan halen, maar ik vroeg me af 1 van jullie er al ervaring mee heeft.

Zal natuurlijk nog even het voordeel op een rijtje zetten:
  • Deze bindingen kunnen in de poeder aangedaan worden aangezien je ze als normale strap bindingen kan gebruiken.
  • Flow bindingen stel je 1 keer in en tijdens het boarden is daar geen mogelijkheid meer voor. Bij deze wel aangezien je ze nog kan gebruiken als normale binding.
  • Op het moment dat je de achterflap losgooit komt het hele frame een paar cm omhoog. Op het moment dat je hem dus vastdoet houdt je geen speling over tussen je schoen en binding. Op zich zou dit alsnog geen probleem zijn aangezien je nog steeds kan stellen.

Zo heb ik mijn taak ook weer beetje gedaan. Dit zijn de dingen die de verkoper vertelde. Klonk ook allemaal erg logisch, maar hoe zit het in de praktijk..

[ Bericht 43% gewijzigd door WaSTeiL op 04-11-2007 12:58:09 ]
  • Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
    Drugs are only for losers and sex maniacs!
      zondag 4 november 2007 @ 18:46:35 #46
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_54361837
    dat poederargument is alleen geldig als je aan de nadelen van flow gewend bent.... zelfde geldt voor het instapgemak...

enne, flowbindingen stel je idd 1x af... maar daarna hoef je ze ook niet meer in te stellen....

ik vind de " voordelen" niet opwegen tegen de te hoge prijs en gewoon al die shit die kapot kan gaan....

doe mij maar lekker straps, bewezen dat t werkt en het ENIGE nadeel dat je wat langer bezig bent om in te strappen... maar als ik 10 seconden kwijt ben aan mn achterste been weer vast te strappen als ik in de lift heb gezeten is het veel.....

komt natuurlijk wel bij dat misschien sommige mensen het wel een strakke binding vinden.... maar ik zou dan in dat geval alsnog voor gewone flow gaan... flow heeft prima high-end bindingen die erg weinig wegen en echt heel goed af te stellen zijn
    pi_54362192
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Rnej het volgende:
    dat poederargument is alleen geldig als je aan de nadelen van flow gewend bent.... zelfde geldt voor het instapgemak...

enne, flowbindingen stel je idd 1x af... maar daarna hoef je ze ook niet meer in te stellen....

ik vind de " voordelen" niet opwegen tegen de te hoge prijs en gewoon al die shit die kapot kan gaan....

doe mij maar lekker straps, bewezen dat t werkt en het ENIGE nadeel dat je wat langer bezig bent om in te strappen... maar als ik 10 seconden kwijt ben aan mn achterste been weer vast te strappen als ik in de lift heb gezeten is het veel.....

komt natuurlijk wel bij dat misschien sommige mensen het wel een strakke binding vinden.... maar ik zou dan in dat geval alsnog voor gewone flow gaan... flow heeft prima high-end bindingen die erg weinig wegen en echt heel goed af te stellen zijn
    ik ga voor straps, het scheelt in prijs en die tijd maakt me niet heel veel uit.
      maandag 5 november 2007 @ 10:03:02 #48
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54374328
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 12:19 schreef Flaccid het volgende:
    Ik ben naar intersport geweest (biggelaar) in eindhoven, had een paar schoenen gezien voor 150, burton moto, die zaten heerlijk. Verder had ik nog gekeken naar bindingen, en ik ga denk ik voor straps. Die waren 160.
    Ga naar een echte shop. Persoonlijk ben ik van mening dat je in winkels als intersport 99 van de 100 keer niet echt goed advies krijgt. Proberen vaak duur spul te verkopen en/of hebben geen kennis van wat ze verkopen. Daarnaast zijn shops niet duurder.
      maandag 5 november 2007 @ 10:07:08 #49
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_54374389
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      maandag 5 november 2007 @ 10:07:41 #50
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54374396
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 12:47 schreef WaSTeiL het volgende:
    Nu de discussie bezig is over Flow. Gisteren bij Cellblock nieuwe schoenen gehaald (Burton Ruler's). Ik had het toen met de verkoper nog even over Flow bindingen en zij blijken het niet te verkopen vanwege een aantal nadelen, maar er was wel een mooi alternatief in de vorm van K2 Cinch.

[ afbeelding ]

Zag er erg goed uit en ben ook voornemens om deze te gaan halen, maar ik vroeg me af 1 van jullie er al ervaring mee heeft.

Zal natuurlijk nog even het voordeel op een rijtje zetten:
  • Deze bindingen kunnen in de poeder aangedaan worden aangezien je ze als normale strap bindingen kan gebruiken.
  • Flow bindingen stel je 1 keer in en tijdens het boarden is daar geen mogelijkheid meer voor. Bij deze wel aangezien je ze nog kan gebruiken als normale binding.
  • Op het moment dat je de achterflap losgooit komt het hele frame een paar cm omhoog. Op het moment dat je hem dus vastdoet houdt je geen speling over tussen je schoen en binding. Op zich zou dit alsnog geen probleem zijn aangezien je nog steeds kan stellen.

Zo heb ik mijn taak ook weer beetje gedaan. Dit zijn de dingen die de verkoper vertelde. Klonk ook allemaal erg logisch, maar hoe zit het in de praktijk..
  • Aan de ene kant misschien wel. Aan de andere kant kun je de hi-back van je binding nog steeds bewegen waardoor hij minder stijf wordt. Dus ik hou er nog steeds niet van.
    Dat in de poeder aantrekken... Tja misschien aan de ene kant wel omdat flow echt klote is in de poeder, aan de andere kant is je board in de poeder aantrekken altijd rot

Ik heb ze gisteren ook zien staan in de Cellblock en ze zier er wel mooi uit.
      maandag 5 november 2007 @ 10:11:53 #51
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54374453
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Rnej het volgende:

Je hebt gewoon veel mensen die gaan zitten bij het aantrekken van hun binding. Tja, dan duurt het wel wat langer ja. Ik blijf over het algemeen gewoon staan bij het aantrekken van me binding. Gaat een stuk sneller. Soms zelfs als ik al vooruit glij

Maar begrijp me niet verkeerd. Flow is niet slecht ofzo. Zeker de laatste jaren worden ze echt wel goed. Voor mij persoonlijk nog niet zo fijn als straps maar ze worden wel steeds beter. Ik heb ze vorig jaar nog toevallig getest. hoewel dat puur toeval was want je ziet het bijna nooit dat je ergens flow kunt testen.
    Dan nog vind ik ze te duur. Maar slecht zijn ze tegenwoordig zeker niet meer.
      maandag 5 november 2007 @ 10:29:50 #52
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54374778
    btw, ik was gister ff in de Cellblock (koop zondag )
    Ik vond het er niet echt best uit zien. Normaal is het altijd wel een leuk winkeltje om rond te kijken maar dit seizoen zijn ze echt onoverzichtelijk en hebben ze echt weinig.
    Je had maar iets van 4 verschillende Burtonjassen bij het hele rijtje hangen. Maar dan wel van elk type iets van 5 verschillende. Vaak in dezelfde kleur met verschillende maten enzo. Kost echt zo veel onnodige ruimte.
    Daarnaast stond alle boards niet meer netjes bij elkaar maar allemaal tegen elkaar aan. Dat moet toch een keer fout gaan zou je zeggen....

Verder wel de bindingen gezien die ik in bestelling heb staan

Daarnaast heb ik de Speedzone bindingen voor het eerst gezien. Me vriendin heeft (min of meer omdat het niet anders kon) de Escapade SZ in bestelling staan omdat ze bij Burton niet iets anders hadden wat in haar gading was.
    Maar ik moet wel zeggen dat het een interresant idee is.

Het is deze maar dan de Escapade versie (vrouwenbinding)

De bovenste strap kun je los maken door beneden onderaan de strap aan het rode ding te trekken. Vlak onder ronde ding.
    Aan het ronde ding zit een touw (wat netjes in de binding is weggewerkt. Je ziet het dus niet en het is ook niet tot last) waarmee je de strap kunt aantrekken zodat hij goed vast komt te zitten. Met de rode buckel die op de strap zit kun je hem van te voren iets strakker of losser maken.

Kortom het idee is volgens mij:
    Als je de binding aan hebt klik je hem aan de zijkant van de binding vast (met het rode clipje onder het bolletje) Je trekt de binding strak met het bolletje totdat hij strak genoeg zit. daarna verdwijnt het touwtje weer in de binding.
    Als je hem weer los maakt kun je eerst met de buckel op de strap de strap iets losser trekken, daarna los maken met het clipje. Eenmaal boven klik je de binding weer was en trek je aan het bolletje. Klaar is kees

ik ben er niet echt van overtuigt dat het sneller is, maar het idee is wel leuk. Het grootste probleem vind ik misschien wel dat het stuk kan. Normaal kunnen buckels en straps ook kapot natuurlijk, maar die vervang je vrij makkelijk en ik weet niet of dat in dit geval ook zo simpel is.
    Ik denk dat voornamelijk de tong en het touw het kunnen begeven (misschien het clipje ook) maar dat zit geloof ik allemaal aan de tong vast. Op zich zou je het dus vrij makkelijk kunnen vervangen door de tong te vervangen, maar dan moet de winkel die weer hebben liggen en bij de Hot Zone hebben ze die binding bijvoorbeeld nog niet besteld dus zo vanzelfsprekend te vervangen als een Burtonbuckel (die ze overal hebben waar ze burton verkopen) is het dus niet.
      maandag 5 november 2007 @ 11:51:46 #53
    32846 WaSTeiL
    geele sneeuw....
    pi_54376546
    Cellblock is nooit echt groot geweest, maar qua kleding leken ze idd wat minder te hebben staan.
    De boards stonden idd ook allemaal tegen elkaar aan tegen de muur. Zou er 1 vallen dan gaat het als een domino effect rond. Probleem is gewoon de beperkte ruimte die ze hebben.

Ik was er zaterdag en kwam op het goede moment binnen. Toen ik mijn schoenen aan het passen was werd het een stuk drukker en dat merk je al gauw. Voordeel vind ik wel dat ze alsnog de tijd voor je nemen.
    Ook qua schoenen hebben ze niet een mega aanbod staan, maar in mijn ogen wel voor ieder wat wils.

Ik woon zelf in Nieuwegein en daar heb je skishop Nieuwegein. Die hebben ze verbouwd en ze hebben er een hoop ruimte bijgekregen. Ziet er allemaal mooi uit, maar ze zijn er qua aanbod niet op vooruit gegaan en in mijn ogen zelfs een beetje achteruit.Vind ik ze het bij Cellblock met de beperkte ruimte die ze hebben erg goed doen.
    Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
      maandag 5 november 2007 @ 15:24:15 #54
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54381561
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 11:51 schreef WaSTeiL het volgende:
    Cellblock is nooit echt groot geweest, maar qua kleding leken ze idd wat minder te hebben staan.
    De boards stonden idd ook allemaal tegen elkaar aan tegen de muur. Zou er 1 vallen dan gaat het als een domino effect rond. Probleem is gewoon de beperkte ruimte die ze hebben.

Ik was er zaterdag en kwam op het goede moment binnen. Toen ik mijn schoenen aan het passen was werd het een stuk drukker en dat merk je al gauw. Voordeel vind ik wel dat ze alsnog de tijd voor je nemen.
    Ook qua schoenen hebben ze niet een mega aanbod staan, maar in mijn ogen wel voor ieder wat wils.

Ik woon zelf in Nieuwegein en daar heb je skishop Nieuwegein. Die hebben ze verbouwd en ze hebben er een hoop ruimte bijgekregen. Ziet er allemaal mooi uit, maar ze zijn er qua aanbod niet op vooruit gegaan en in mijn ogen zelfs een beetje achteruit.Vind ik ze het bij Cellblock met de beperkte ruimte die ze hebben erg goed doen.
    Het is best een redelijke shop maar ik vind hem niet geweldig.
    In ieder geval vond ik het andere jaren beter.

Ik ken de Cellblock al jaren en ga er regelmatig ff langs zo in het voorseizoen. ff kijken wat er dit jaar allemaal te zien is. Maar dit jaar is er gewoon weinig gezien. Dat van die boards komt een beetje door het gebrek aan ruimte maar er is best een oplossing voor te vinden die een stuk veiliger is.

wat schoenen en bindingen betreft hebben ze wel voor elk wat wils. Boards trouwens ook. Het belangrijkste is dat je een aantal merken hebt die redelijk uit elkaar lopen wat gevoel en eigenschappen betreft. Je kunt wel 2 merken verkopen die heel erg op elkaar lijken maar daar heb je vaak weinig aan. Tenzij het misschien 2 hele grote merken zijn die gewoon goed verkopen dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar dan nog ga je dan wel heel erg voor het geld.
    pi_54386051
    Nog even over het volgen van lessen: Ik zou het zeker doen!

Ik ben de laatste 3 jaar een aantal keer wezen snowboarden met beginners met geen, 1, soms zelfs 2 weken ervaring, en over het algemeen zie je een enorm verschil tussen wat men na zo'n week wel of niet kan. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, vooral in negatieve zin. Een vriendin meegemaakt, die nogal bang is aangelegd, en in een week ontzettend weinig vooruitgang heeft geboekt, maar zonder les had ze het waarschijnlijk al lang opgegeven. Zelf heb ik eigenlijk nooit les gehad, en ik moet zeggen, na een jaar of 10 heb ik nu wel het idee dat het allemaal goed gaat (carven, boarden alleen op techniek, volledige controle op rode pistes). Met wat lessen had ik het waarschijnlijk in de helft de tijd gered.

Ben trouwens wel van plan om komend seizoen 's ochtends freestyle lessen te gaan volgen. Ik heb me hier eigenlijk nooit zo mee bezig gehouden, op wat bultjes op en rond de piste na dan, en het lijkt me wel een uitdaging. Iemand ervaring met dit soort lessen? Heeft het veel zin of kun je beter zelf wat proberen op een zelf aangelegde kicker? Komt er veel techniek bij kijken of is het vooral oefening/durf?
      maandag 5 november 2007 @ 18:49:40 #56
    72282 360sjors
    King of the Hill
    pi_54386136
    tvp zonder plaatje
      maandag 5 november 2007 @ 19:04:09 #57
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_54386428
    Vandaag mn kaartje van Duif weer effe opgekrikt, heb een mooi vestje gekocht van Falcon voor maar 69 pleurie! dat was geen geld! mn snowboard outfit is nu helemaal compleet dus kan er weer tegen aan dit seizoen!
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
      maandag 5 november 2007 @ 20:03:30 #58
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_54387824
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Gstyles het volgende:
    Vandaag mn kaartje van Duif weer effe opgekrikt, heb een mooi vestje gekocht van Falcon voor maar 69 pleurie! dat was geen geld! mn snowboard outfit is nu helemaal compleet dus kan er weer tegen aan dit seizoen!
    Skier!!
      maandag 5 november 2007 @ 20:07:37 #59
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_54387909
    mijn nieuwe aankoop ....

voor 75 euri ipv de gebruikelijke 160 .. 120 liter reistas met speciaal vak voor boots etc
      maandag 5 november 2007 @ 20:47:46 #60
    32846 WaSTeiL
    geele sneeuw....
    pi_54388865
    1 van jullie Picture This al gekocht of gezien?
    Linkje naar trailer: http://www.youtube.com/watch?v=3-2t0GlWosw
    Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')