quote:
Samengevat: moggequote:
quote:
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though...quote:
doei crossquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
Ben weg, college. 'Brain and Behavior' [afbeelding]
[afbeelding]
Coolquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Samengevat: mogge![]()
![]()
[..]
[..]
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though...![]()
Helemaal besneeuwd, met rookpluim en een perfecte conische vorm (volgens de boekjes)
Goed, lekker snel ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier?
Veel plezier hè!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
Ben weg, college. 'Brain and Behavior'
Dat viel mij ook al op ja... al was text only ook niet langzaam.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Je ziet het meteen, die perfecte conische vorm
![]()
Nou ja, naar mate de avond vorderde ging het niet al te rap meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja... al was text only ook niet langzaam.![]()
hey fruts! Het rommelt flink hier in de buurt, ben druk stukjes aan het schrijven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier?
mooi hoor, om te zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Samengevat: mogge [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though... [afbeelding]
Helemaal besneeuwd, met rookpluim en een perfecte conische vorm (volgens de boekjes [afbeelding] )
gezellig johquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar dan ben ik toch al weg![]()
Hehe, vooral blijven schrijven.. als er straks echt een flinke big bang komt, heb ik zat info voor de FPquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey fruts! Het rommelt flink hier in de buurt, ben druk stukjes aan het schrijven.
text_only zit geen (weinig) overbodige zut in, perfect te doen vanuit Indonesie dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, naar mate de avond vorderde ging het niet al te rap meer.
Dit daarentegen gaat stukken beter [afbeelding]
Jah, dan kun je vooruit. Als het meezit kun je ook wel wat foto's van de website plukken tegen die tijd. Rugzak staat klaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, vooral blijven schrijven.. als er straks echt een flinke big bang komt, heb ik zat info voor de FP [afbeelding]
quote:
dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tentamen, daar heb ik ook niet om gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |