abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54295222
Vervolg van: [COS #2761] Sletten zijn dronken.

Er was weer een stevige schreeuwpartij tussen Aman/Brian & Lieke.

Dennis ging getrouw Huub&Jaap op de hoogte stellen en Huub kwam als een razende naar beneden gelopen.

Daarna kwam een ruim anderhalf uur durende streamlock, waarbij de eerste beelden waren dat iedereen netjes in bed lag en daarna de familie kubatz binnen kwam.
oh en Amanda is dronken

Filmpje-link van Desii
http://www.youtube.com/watch?v=23zoWS6PeUQ&eurl

[ Bericht 38% gewijzigd door Prospera op 01-11-2007 03:02:38 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54295229
verkeerde nummertje?
pi_54295233
De Febo moet nu eens gewoon eerlijk spel spelen en knopen doorhakken.

Als ze dit nu weer proberen te verdoezelen , maken ze hele grote fout!
Dit gaat anders toch uitkomen, spelers pikken dit niet langer.

Amanda exit
pi_54295234
Brian levert Amanda af in haar lappenmand

Keep the Sunny Side Up
pi_54295237
Lieke naar boven, naast Jaap?
pi_54295238
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:34 schreef VrAnKiE het volgende:
verkeerde nummertje?
Ohh wel een heel fout nummertje
pi_54295247
http://nl.youtube.com/dgkredactie

We worden weer belazerd met de battel tussen Brian en Huub.Huub heeft 8988 hits en Brian 49673
pi_54295248
Ah, daar zijn ze. Brian moet Amanda dragen.
Lieke is ondertussen, geirriteerd door de herrie, naar boven gegaan. Huub is er achteraan.
Het rolgordijn was er inderdaad af, Brian probeerde het er weer op te doen.
Nadia is ondertussen boos op Luc. nix ligt een beetje zielig te kuchen in z\'n bedje.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54295250
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke naar boven, naast Jaap?
Beetje min van haar als ze niet meer terug komt.
pi_54295251
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 1 november 2007 @ 02:38:45 #11
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54295254
luc en nadia zullen nu ook wel niet meer gaan neuken
pi_54295256
pi_54295257
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, daar zijn ze. Brian moet Amanda dragen.
Lieke is ondertussen, geirriteerd door de herrie, naar boven gegaan. Huub is er achteraan.
Het rolgordijn was er inderdaad af, Brian probeerde het er weer op te doen.
Nadia is ondertussen boos op Luc. nix ligt een beetje zielig te kuchen in z\'n bedje.
pi_54295259
Lieke gaat denk ik echt snel weg. Dit gedoe trekt ze niet meer, ze is aan het eind van haar latijn.
pi_54295264
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.

[ afbeelding ]
Ze hadden toch geen woorden
Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
pi_54295265
Waar is Amanda nu eigenlijk?
pi_54295266
quote:

[ afbeelding ]
Heb jij ze echt met elkaar zien praten?Ik dacht dat Huub overeind ging zitten en naar Amanda en Brian bleef kijken maar ik heb ze helemaal niet zien praten.Misschien was ik me teveel aan het concentreren of Brian en Amanda nog iets loslieten.
pi_54295267
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef diedirk het volgende:
Waar is Amanda nu eigenlijk?
Die ligt bij Brian, en ze zijn natuurlijk weer aan het fluisteren, terwijl wij het geluid hebben van Huub die de bladzijden van z'n boek omslaat
pi_54295268
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke gaat denk ik echt snel weg. Dit gedoe trekt ze niet meer, ze is aan het eind van haar latijn.
Van mijn mag ze zaterdag wel mee als haar bezoek er is.
pi_54295270
quote:

[ afbeelding ]
Die fikse woorden heb ik dan compleet gemist.
pi_54295271
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
Ik dacht dat Lieke dat voor Dennis zei,hij zat daarna meteen weer richting het bed van Nadia en Luc te gluren.
pi_54295274
Ook in de gouden kooi nieuwsbrief een interview met Sandy.Heb de belangrijkste stukjes effe gekopieerd.

Eerst mag Dennis naar huis en dan mag Huub de Villa verlaten!”
“Buiten Brian vind ik Jaap de leukste Miljonair
Huub komt zichzelf nog wel tegen, hij zit ook met zijn gevoelens in de knoop
Wordt Sandy de nieuwe gastspeler?
“Tuurlijk zou ik als gastspeler de Villa in willen! Ik ga daar lekker de boel opfrissen! Ik ga ze helemaal gek maken. Zo gek dat de kijkcijfers omhoog vliegen! Er moeten tactieken veranderen en er moet meer geëntertaind worden”, Sandy weet duidelijk waar hij over praat! Zal hij ooit de Villa als gastspeler betreden?
  donderdag 1 november 2007 @ 02:45:07 #23
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54295275
quote:

[..]

Het leek wel of Lieke de aanwezigheid van Brian niet trok. Het paardenbakincident komt elke keer weer naar boven na confrontaties met Brian, daar is ze volgens mij nog steeds bitter over.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog erg lang blijft. Ze kan echt niks meer hebben.
pi_54295277
quote:

[..]

Jawel. Huub was bezig over het benen / schenen probleem van Lieke. Hij vond dat ze er meer aan moest laten doen. Lieke wilde een consult aan een sportarts afwachten.
Keep the Sunny Side Up
pi_54295279
Amanda gaat haar werk onder de dekens verrichten
pi_54295282
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:44 schreef rooie3 het volgende:
Ook in de gouden kooi nieuwsbrief een interview met Sandy.Heb de belangrijkste stukjes effe gekopieerd.

Eerst mag Dennis naar huis en dan mag Huub de Villa verlaten!”
“Buiten Brian vind ik Jaap de leukste Miljonair
Huub komt zichzelf nog wel tegen, hij zit ook met zijn gevoelens in de knoop
Wordt Sandy de nieuwe gastspeler?
“Tuurlijk zou ik als gastspeler de Villa in willen! Ik ga daar lekker de boel opfrissen! Ik ga ze helemaal gek maken. Zo gek dat de kijkcijfers omhoog vliegen! Er moeten tactieken veranderen en er moet meer geëntertaind worden”, Sandy weet duidelijk waar hij over praat! Zal hij ooit de Villa als gastspeler betreden?
Sandy? Wie is dat?
pi_54295283
Hoe dan ook, ik steek net een aansteker in mijn mond en wil hem met de sigaret aansteken. Volgens mij tijd om te gaan slapen.....toedels...........
pi_54295284
pi_54295287
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik steek net een aansteker in mijn mond en wil hem met de sigaret aansteken. Volgens mij tijd om te gaan slapen.....toedels...........
Kijk uit! Welterusten
pi_54295289
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sandy? Wie is dat?
Die vriend van Brian.Hij is pas twee keer geweest en gaf Dennis de volle laag.
pi_54295290
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Jawel. Huub was bezig over het benen / schenen probleem van Lieke. Hij vond dat ze er meer aan moest laten doen. Lieke wilde een consult aan een sportarts afwachten.
In mijn opinie was dat een gesprek en het was nog voor de laatste streamlock dat ze het daar over hadden. Later zat Huub gewoon een boek te lezen en Brian en Amanda te observeren terwijl Lieke leek te slapen.
pi_54295293
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Die vriend van Brian.Hij is pas twee keer geweest en gaf Dennis de volle laag.
ehhh. Een vriend van Brian? Hoezo alweer iemand voor Brian om mee te bonden?
  donderdag 1 november 2007 @ 02:48:14 #33
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54295295
quote:

[..]

Sandy? Wie is dat?
dat is die vriend van brian die wiskundeleraar is. Hij is twee keer geweest. De tweede keer op uitnodiging van de hele groep omdat hij zo leuk dennis kon bashen. Wat hij vervolgens niet waarmaakte.
pi_54295296
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Het leek wel of Lieke de aanwezigheid van Brian niet trok. Het paardenbakincident komt elke keer weer naar boven na confrontaties met Brian, daar is ze volgens mij nog steeds bitter over.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog erg lang blijft. Ze kan echt niks meer hebben.
Nee, dat kan nooit lang meer duren. Zou me niets verbazen als ze zaterdag lekker met haar bezoek mee naar huis gaat.
pi_54295297
quote:

[..]

Sandy? Wie is dat?
Hij was toch die vriend van Brian, die de eerste keer zo enorme sterke bash naar Dennix had. Vervolgens werd hij een keer extra uitgenodigd en toen leek zijn ballonnetje wel leeg, een slappe vertoning.
Keep the Sunny Side Up
pi_54295298
Nou, ik heb het ook wel gezien. Trustuh
pi_54295300
quote:
Haha idd tijd om te gaan slapen! Welterusten!!
pi_54295302
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hij was toch die vriend van Brian, die de eerste keer zo enorme sterke bash naar Dennix had. Vervolgens werd hij een keer extra uitgenodigd en toen leek zijn ballonnetje wel leeg, een slappe vertoning.
Ik begijp niet hoe in die domme koppies bij de redactie opkomt om een vriend van Brian als gastspeler uit te nodigen. Dat riekt wel heel erg naar spelvervalsing. Gatverdamme.
pi_54295303
quote:
Ja, ik drink ook m'n laatste sigaretje op. En steek er m'n laatste pilsje bij aan
Keep the Sunny Side Up
pi_54295306
quote:
ik zet net een fles cola aan mn mond,en wil het glas dichtdraaien!
  donderdag 1 november 2007 @ 02:51:52 #41
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54295308
same here , welterusten
pi_54295309
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik begijp niet hoe in die domme koppies bij de redactie opkomt om een vriend van Brian als gastspeler uit te nodigen. Dat riekt wel heel erg naar spelvervalsing. Gatverdamme.
Ja en wat denk je van die You tube clips die de dgk redactie heeft geplaatst van Brian en Huub.Zo,n verschil kan nooit met hits.
pi_54295310
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja en wat denk je van die You tube clips die de dgk redactie heeft geplaatst van Brian en Huub.Zo,n verschil kan nooit met hits.
Die volg ik ff niet.
pi_54295319
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Die volg ik ff niet.
Scroll even terug naar mijn bovenste post.Daar staat een link naar die pagina en oordeel zelf.Alletwee de clips staan op een pagina en dan zo,n groot verschil.Telt ook mee voor de battel.
pi_54295320
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Scroll even terug naar mijn bovenste post.Daar staat een link naar die pagina en oordeel zelf.Alletwee de clips staan op een pagina en dan zo,n groot verschil.Telt ook mee voor de battel.
Wie zegt dat youtube meetelt in de battle ? Het ging om downloads van de CD !
Keep the Sunny Side Up
pi_54295322
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik zie het. Het zal voor Talpa Music wel erg belangrijk zijn dat Brian boven eindigt. Uitstraling/genre van Brian's rommel past beter bij het bedrijf dan de rommel van Huub, of zoiets.
pi_54295329
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat youtube meetelt in de battle ? Het ging om downloads van de CD !
Zei Brian vanavond.Die van Brian stond net op 41000 en moet je nu kijken binnen een half uur.
pi_54295332
Luc doet nog een gooi naar de grotten van Naad, die hoef ik niet echt te zien

Mannie is lam, Nix doet nix en Huub leest een boek terwijl Lieke naar boven is gevlucht.
  donderdag 1 november 2007 @ 03:02:30 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54295336
Ik kan ze niet goed cappen... maar liggen Amanda en Brian nu naast het bed... zonder zenders?

Een hand?
Op donderdag 1 november 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik zie het. Het zal voor Talpa Music wel erg belangrijk zijn dat Brian boven eindigt. Uitstraling/genre van Brian's rommel past beter bij het bedrijf dan de rommel van Huub, of zoiets.
Leuk commentaar, maar check eerst even of Huub en Brian wel door Talpa Music worden uitgebracht ....

Nee dus !
Keep the Sunny Side Up
pi_54295339
quote:
Op donderdag 1 november 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Leuk commentaar, maar check eerst even of Huub en Brian wel door Talpa Music worden uitgebracht ....

Nee dus !
Kan je de hits op You tube manipuleren.Bijv 100 keer achter elkaar aanklikken ofzo.
pi_54295342
quote:

[..]

Nee dus !
Wat niet is kan nog komen. Talpa is Talpa.
pi_54295344
quote:
Op donderdag 1 november 2007 03:01 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zei Brian vanavond.Die van Brian stond net op 41000 en moet je nu kijken binnen een half uur.
Kleine correctie - Brian sprak over youtube downloads. Luc was beslist onder de indruk, maar beiden hebben niet gesproken over 'The Battle'. Luc zei zelfs nog dat voor hem alleen 'echte verkoop' telde. (Logisch, alleen daarmee kun je je rekeningen betalen !)
Keep the Sunny Side Up
pi_54295346
quote:
Op donderdag 1 november 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Kleine correctie - Brian sprak over youtube downloads. Luc was beslist onder de indruk, maar beiden hebben niet gesproken over 'The Battle'. Luc zei zelfs nog dat voor hem alleen 'echte verkoop' telde. (Logisch, alleen daarmee kun je je rekeningen betalen !)
Gelukkig dan maar.Maar waarom doet de redactie dit dan speciaal en laat het Brian dan ook weten.Ze weten gewoon dat Huub anders zeker wint,dus dit zal best wel eens kunnen gaan meetellen.
pi_54295347
quote:
Op donderdag 1 november 2007 03:05 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Kan je de hits op You tube manipuleren.Bijv 100 keer achter elkaar aanklikken ofzo.
Ja, dat is verrot makkelijk. Ik heb er geen zin in, maar 10.000 hits in een uurtje knallen is echt niet moeilijk. Je moet alleen een vriendje (Kenneth, Darryl, of hoe heten die mannen ?) voor het karretje spannen.

Denk niet aan 100 keer zelf aanklikken, dat laat je toch je PC doen ........
Keep the Sunny Side Up
pi_54295354
Ik ga eens luisteren wat m'n kussen vandaag allemaal heeft meegemaakt. Welterusten fokkerts.
pi_54295363
quote:
Op donderdag 1 november 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, dat is verrot makkelijk. Ik heb er geen zin in, maar 10.000 hits in een uurtje knallen is echt niet moeilijk. Je moet alleen een vriendje (Kenneth, Darryl, of hoe heten die mannen ?) voor het karretje spannen.

Denk niet aan 100 keer zelf aanklikken, dat laat je toch je PC doen ........
Dus Netty is aardig druk.Dacht al zoiets.Nou ik ga me bed op zoeken inplaats van als een gestoorde gek op de clip van Huub te klikken.
pi_54295365
Voor zover ik kan zien, slaapt Lieke nu bij Japio. Met een enkele daad maakt ze drie statements :
- naar Huub - Zoek het maar uit
- naar Japio - Wij kunnen 'als jij dat wilt' best goed bonden
- naar de groep - 'Zie je wel dat ik een zelfstandige meid ben'
Keep the Sunny Side Up
pi_54295613
quote:

[..]

Nee dus !
De platenmaatschappij van John de Mol is 8ball Music. Daar worden ze onder uitgebracht. Dat label heeft ook Alain Clark, XYP en nog wat nederlandse artiesten. Talpa Music doet weer andere zaken.
pi_54295719
het water roept
pi_54295729
quote:
Op donderdag 1 november 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik kan zien, slaapt Lieke nu bij Japio. Met een enkele daad maakt ze drie statements :
- naar Huub - Zoek het maar uit
- naar Japio - Wij kunnen 'als jij dat wilt' best goed bonden
- naar de groep - 'Zie je wel dat ik een zelfstandige meid ben'
We weten niet wat er allemaal gebeurt is, ze kan wel bang zijn of gewoon moe.
Dat rolgordijn heeft Brian waarschijnlijk ook gesloopt, die gast spoort niet.
We horen het vandaag wel wat er gebeurt is.
Nu verwacht ik toch wel minstens een boete voor Brian, die is zo agressief de laatste dagen.
Hij zal nu wel met rust moeten worden gelaten van de FEBO.
Volgens mij ligt Lieke in bed bij Huub zo te zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door neehe op 01-11-2007 07:57:44 ]
pi_54295789
Brian is lang achter geweest met Amanda. Ze hebben hem vast wat extra cp's gegeven en een aankomend uitje.(om hem rustig te houden). Jaap maakte eergister ook al een opmerking in het kantoor tegen Huub. In de trand van, we moeten van achter rustig aan doen met Brian anders wordt hij weer somber (depri).
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:07:02 #63
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54295798
FEBO DOE IETS,TEGEN BRAIN, HET IS GEEN GOD.
pi_54295830
vandaag komt de brief met sancities
pi_54295859
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:07 schreef Jewscky het volgende:
FEBO DOE IETS,TEGEN BRAIN, HET IS GEEN GOD.
Misschien was het je nog niet opgevallen maar Brian moet de show winnen.
pi_54295874
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:11 schreef Rotterdammert het volgende:
vandaag komt de brief met sancities
Ja, Huub en Lieke worden beboet omdat ze fysiek geweld uitlokken.
Voortaan moeten ze naar beneden kijken als Amanda of Brian in dezelfde ruimte zijn.
Goedemorgen :W
pi_54295945
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:16 schreef blomst het volgende:

[..]

Voortaan moeten ze naar beneden kijken als Amanda of Brian in dezelfde ruimte zijn.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:35:37 #68
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54296016
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:16 schreef blomst het volgende:

[..]

Je heet toch niet toevallig Anita........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54296077
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:35 schreef Dark het volgende:

[..]

Je heet toch niet toevallig Anita........
Ik ben geen Anita, ik geef haar advies
Haar persoonlijk adviseuse.
pi_54296136
morning

Toch prettig die verplichte bedtijd om 1 uur. Gaan ze om half 3 tenminste slapen.
Lieke is al op

Ik verwonder me er telkens over dat Lieke NOOIT in de discussie met Brian gooit "En jij hebt mij geslagen"
  donderdag 1 november 2007 @ 08:52:20 #71
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_54296209
potverdikkie zeg, als ik zo de filmpjes van de afgelopen dagen eens terugkijk dan wordt het bijna tijd om weer eens een maandje streams aan te schaffen.

er gebeurd eindelijk weer eens wat in die kooi.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 08:52:23 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_54296211
Goedemorgen

Het was met het nachtje wel weer zeg, een mens kan met goed fatsoen nooit een keer vroeg naar bed.

Dit lees ik op VV van gisteravond. Let op het stukje dat de N D proberrt te kalmeren en kijk dan het filmpje, ik zie toch duidelijk een hysterische N die losgaat op D.

In de verhitte discussie tussen Amanda en Brian gooit de Antilliaan uit frustratie een glas kapot. Wat de Antilliaan helaas niet wist, is dat Dennis geraakt werd door de rondspattende glassplinters. Dennis is helemaal over de rooie en wordt gekalmeerd door de donkere schone. “Ze wisten allang dat ik daar stond”, zegt Dennis tegen Nadia. “Ik ben echt aan het koken. Hij gooide weer een glas op me!”, aldus de boze Dennis. Jaap, Huub en Lieke zien hun kans schoon om de boel op te stoken. “Heb je er al wat van gezegd?, vraagt Lieke aan de ijdele Miljonair. “Ik zou er wat van zeggen, het is gewoon niet normaal”, aldus Jaap. “Hij moet gewoon normaal doen”, vindt Lieke. “Ga verhaal halen dan”, stookt Huub nogmaals op. Gaat dit uit de hand lopen?

http://www.youtube.com/watch?v=WASTFGvyN98
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 08:57:19 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_54296292
Lieke gaat een ontbijtje maken voor Luc??????? Waarom doet N dat niet?
― Mark Twain
  donderdag 1 november 2007 @ 09:00:24 #74
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_54296331
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:14 schreef happyme28 het volgende:

Misschien was het je nog niet opgevallen maar Brian moet de show winnen.
(Droomfinale en winnaar van DGK)
Brian van de Antillen, jongen van de straat,
heeft in DGK aan het leven van een Miljonair mogen likken,
zijn doelen zijn : alleenstaande arme moeders met kinderen helpen op Bonaire ,
verder een school bouwen in Afrika en geld uitdelen in de Afrikaanse dorpen.

(Huub wordt het niet?)
Huub als DGK-winnaar zou eerst een groot feest geven wat 5 dagen duurt,
en daarna het geld toch maar uitgeven in het nachtleven van Nederland en Duitsland.
pi_54296345
Ohlala, volgens Lieke liep rat met een bloedneus rond vannacht...en meteen telefoon.
Karper diem, vis van de dag
  donderdag 1 november 2007 @ 09:01:24 #76
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54296347
Lieke vraagt aan Palma of ze gekeken heeft en zegt - heftig hè?!

Palma mompelt wat en Lieke zegt - Weet ik niet, ik werd weggehaald.

En de telefoon gaat, waarschijnlijk met de mededeling, dat ze het er niet meer over mogen hebben, want het gaat weer over koetjes en kalfjes.
pi_54296416
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef RSie het volgende:
er gebeurd eindelijk weer eens wat in die kooi.
Juist ja...hoor hier iedereen maar klagen en doen.
Ze geven eindelijk is een beetje gas.

Volgens mij heeft Brian een andere weg ingeslagen als het op de aanpak aan komt. Zoiets sprak hij gisteren ook al uit tegen Amanda. Ontslagrondes werken toch niet. Zeker niet als Amanda dan ook nog Nix er in gaat houden.

Brian lijkt een beetje de instelling te hebben van "de dood of de gladiolen" ff flink gas geven dus!
Dat kan hem z'n eigen kop kosten uiteraard, maar denk niet echt zin heeft om nog een jaar "Kumbaya" te gaan zitten zingen daar.

Gisteren die actie met Lieke kwam erg ingecalculeerd over. Hij onderneemt in ieder geval actie.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:09:41 #78
162917 tuinfluiter
pi_54296453
Lieke: Brian liep vannacht met een bloedneus.

Lieke is al een druk vrouwtje zo op de vroege ochtend,
haar geheime liefje vertrekt zo uit de villa, de rapper Luc.

En Lieke heeft een interview met de Viva er worden foto's gemaakt,
het blad FHM is haar te pornografisch gericht, de Viva is meer haar stijl.
pi_54296486
Alléén ontbijt voor Luc, mag ik hopen, en niet voor Nadia
pi_54296537
FF filmpje bekeken.
Wat zal Huub vaak klappen hebben gehad als hij uitging, om er zo tussen te springen moet je of knettergek zijn of een boel lef hebben.

Ik zie Brian ooit nog wel eens de sport dwerg smijten oppakken. Hij zal toch ergens zijn frustraties op moeten botvieren.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_54296560
Heb even de updates nagelezen, wat is er met de FEBO dat ze geen boetes aan Brian uit durven te delen.
De rest van de bewoners had allang een zware sanctie gekregen voor die deur/het glas.
pi_54296569
In het updatestopic staat dat Huub Dennis de hele tijd zoende... waarom? Ik heb de COSsen wel een beetje doorgekeken maar ik weet niet hoe laat dat gebeurde dus kan het niet vinden
  donderdag 1 november 2007 @ 09:19:25 #83
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_54296580
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:06 schreef T-lex het volgende:

[..]

Juist ja...hoor hier iedereen maar klagen en doen.
Ze geven eindelijk is een beetje gas.

Volgens mij heeft Brian een andere weg ingeslagen als het op de aanpak aan komt. Zoiets sprak hij gisteren ook al uit tegen Amanda. Ontslagrondes werken toch niet. Zeker niet als Amanda dan ook nog Nix er in gaat houden.

Brian lijkt een beetje de instelling te hebben van "de dood of de gladiolen" ff flink gas geven dus!
Dat kan hem z'n eigen kop kosten uiteraard, maar denk niet echt zin heeft om nog een jaar "Kumbaya" te gaan zitten zingen daar.

Gisteren die actie met Lieke kwam erg ingecalculeerd over. Hij onderneemt in ieder geval actie.
Inderdaad!

de laatste tijd las ik alleen maar verhalen over dat ze kraaltjes aan het rijgen waren, girltalk tussen die eencelligen, of de gescripte liefdesperikelen tussen Nix&Nada, maar dat scriptje is nu weer afgelopen dus wordt er een nieuw script losgelaten over de voorbije liefde tussen Huub en Lieke. echt,.. al dat suffe gelul ben ik zat.

tijd dat er weer hoeren besteld worden, dat er weer mensen laveloos in de vijver gaan zwemmen, dansjes in de fontein, kotspartijen in het bad en noem maar op.
of gewoon weer eens een paar lekkere irriteer acties om bijv. de huishoudsters een beetje op te fokken.
gewoon,.. ACTIE!!!
pi_54296581
Zo te zien is het ontbijt voor Luc ook namens Huub. Als Huub even snel opschiet.
pi_54296604
hahah Jaap ruikt aan zijn sokken (of onderbroek) en denkt ..kan nog wel een dagje.
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:20:43 #86
184769 crew  Deisyy
pi_54296612
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
In het updatestopic staat dat Huub Dennis de hele tijd zoende... waarom? Ik heb de COSsen wel een beetje doorgekeken maar ik weet niet hoe laat dat gebeurde dus kan het niet vinden
Dat was niet gisteravond, maar de avond ervoor tijdens een potje dennis-bashen, diezelfde avond dat Brian per ongeluk een glazen deur kapot gooide en Dennis daardoor als scarface door het leven gaat
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:22:31 #87
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54296653
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Yollie het volgende:
hahah Jaap ruikt aan zijn sokken (of onderbroek) en denkt ..kan nog wel een dagje.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:23:15 #88
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54296661
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:17 schreef Prosac het volgende:
Heb even de updates nagelezen, wat is er met de FEBO dat ze geen boetes aan Brian uit durven te delen.
De rest van de bewoners had allang een zware sanctie gekregen voor die deur/het glas.
Ach, Brian had al zeker 10x exit gemoeten, but somebody loves him, bij DGK_Redactie.

Hij zal waarschijnlijk slecht 1 boete krijgen voor een aantal incidenten - deur breken zodat Dennis een hoofdwondje opliep, arm omdraaien Huub, glas gooien naar Dennis en wat er vannacht tijdens de SL gebeurde.

Kijk, en Huub krijgt dezelfde boete voor het gooien van een oorbel en Lieke krijgt dezelfde boete voor het gebruiken van een oogpotlood dat niet van haar is.

Zekers is Brian iemands apegatje.........
pi_54296676
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat was niet gisteravond, maar de avond ervoor tijdens een potje dennis-bashen, diezelfde avond dat Brian per ongeluk een glazen deur kapot gooide en Dennis daardoor als scarface door het leven gaat
Oh jezus wat gaat het snel dan de laatste dagen, ik snap er geen hol meer van Hoeveel deuren heeft Brian er al doorheen gejaagd dan?
pi_54296678
Lieke schudt de champagnefles nog even flink. Jaap gaat die aanbieden
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:25:51 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_54296702
Huub zegt dat Brian Luc getrapt heeft maar ze mogen het er niet over hebben.
― Mark Twain
  donderdag 1 november 2007 @ 09:26:11 #92
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54296705
Huub - Hoezo mogen we het er niet over hebben, dat Brian z'n poten weer niet thuis hield?
pi_54296716
Iemand heeft de klappen voor Nadia opgevangen.
Brian had een bloedneus.
Brian kon zijn poten niet thuishouden.

Allemaal volgens Huub

Lieke "je mag het er tot vanmiddag niet over hebben"

GOEIEMORGEN
pi_54296719
Brian is losing it. Amanda gaat daar lekker in mee en liegt zelfs voor hem. Ze zei ook nog gisteren,' ga je hachie maar redden!' En of zij weet dat Brian wist dat Dennis daar zat en dat Brian het op hem gooide. Dan kan ze 100 keer zeggen,' hij gooide het glas en hij zei: oh oh, Dennis zat daar!' Zij wist het ook.
Brian was zat, Amanda was zat en Luc ook want die wilde Dennis nog op z'n bek timmeren. Stelletje aso's bij elkaar.
Go hard or go home
  donderdag 1 november 2007 @ 09:27:31 #95
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54296730
Jaap staat als een achterlijke de champagne te schudden
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:27:39 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_54296734
Jaap met die champagne
― Mark Twain
pi_54296740
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:26 schreef Dark het volgende:
Huub - Hoezo mogen we het er niet over hebben, dat Brian z'n poten weer niet thuis hield?
Top! Eindelijk iemand die z'n bek niet wil houden daarover. Jaap is daar ook altijd goed in!
Go hard or go home
pi_54296762
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Brian Luc getrapt heeft maar ze mogen het er niet over hebben.
Verstond ik het nou goed? zei Huub:'we mogen het er tot vanmiddag niet over hebben''.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:28:55 #99
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54296767
Waar is die PLATREET slet?
pi_54296782
Jaap "we maken iedereen bezopen, en dan doen we een champagne-fight tot tweeën"
"Nou, Luc, bedankt dat je 2 stelletjes kapot hebt gemaakt"
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:30:01 #101
184769 crew  Deisyy
pi_54296792
Een beetje laat, maar het zag er niet uit.

† In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:30:19 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54296797
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Brian is losing it. Amanda gaat daar lekker in mee en liegt zelfs voor hem. Ze zei ook nog gisteren,' ga je hachie maar redden!' En of zij weet dat Brian wist dat Dennis daar zat en dat Brian het op hem gooide. Dan kan ze 100 keer zeggen,' hij gooide het glas en hij zei: oh oh, Dennis zat daar!' Zij wist het ook.
Brian was zat, Amanda was zat en Luc ook want die wilde Dennis nog op z'n bek timmeren. Stelletje aso's bij elkaar.
Ik heb met stomme verbazing de filmpjes bekeken. Het kan toch niet anders dat er nu eindelijk sancties of boetes komen voor Brian en Amanda.......
― Mark Twain
pi_54296798
Huub: tot vanmiddag mogen we niet over praten. Ik hoorde bloedneus van Brian, Luc had striemen op zijn buik of rode strepen van Brian? Huub moet naar boven.
Is al weer snel terug en samen met Lieke en Jaap geven ze Luc zijn ontbijt met champagne
het water roept
pi_54296800
Ik hoop dat het Dennis duidelijk wordt dat de hele actie wel expres was en niet zoals Amanda het zegt. Hij doet weinig die Dennis maar dit verdient hij niet. Al 2 dagen niet. Brian zijn agressie is echt niet te beteugelen. Gecontroleerde woede, my ass!
Go hard or go home
  donderdag 1 november 2007 @ 09:30:36 #105
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54296805
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef Jewscky het volgende:
Die ligt zo plat mogelijk te zijn, naast Luc.
pi_54296817
Waar zijn de tijden gebleven dat Brian gewoon pilletjes kreeg om rustig te blijven?
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:31:27 #107
184769 crew  Deisyy
pi_54296822
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef Jewscky het volgende:
Die ligt nog steeds onder de dekens naast Luc, durft er natuurlijk niet onder vandaan te komen omdat ze er niet uit ziet 's ochtends en ze bang is op dit tv-momentje te komen.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:31:35 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54296825
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef kybe het volgende:

[..]

Verstond ik het nou goed? zei Huub:'we mogen het er tot vanmiddag niet over hebben''.
Ja, dat verstond ik ook, ben benieuwd. Misschien komen er dan toch boetes vanmiddag.
― Mark Twain
pi_54296830
quote:

[..]

nee, dat heb je fout gehoord Lieke zei het, en Huub liet lachend blijken daar niet op te willen wachten.

All shall be revealed....
pi_54296841
en Nadia, wat een vies mormel is dat zeg. Gaat ze Dennis uitschelden voor idioot en zegt dat het maar glas was.
Met zo'n kut in je team heb je echt geen vijanden nodig.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:33:04 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_54296848
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die ligt nog steeds onder de dekens naast Luc, durft er natuurlijk niet onder vandaan te komen omdat ze er niet uit ziet 's ochtends en ze bang is op dit tv-momentje te komen.
En ze zal een behoorlijk kater hebben, ze was strontlazerus vannacht.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:33:08 #112
184769 crew  Deisyy
pi_54296851
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, dat heb je fout gehoord Lieke zei het, en Huub liet lachend blijken daar niet op te willen wachten.

Ik hoorde Lieke ook nog zeggen: Verziek het nou niet.

Dus misschien is er wel het één en ander aan boetes beloofd door het hokje.
pi_54296852
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, dat verstond ik ook, ben benieuwd. Misschien komen er dan toch boetes vanmiddag.
dat denk ik idd ook
  donderdag 1 november 2007 @ 09:33:37 #114
162917 tuinfluiter
pi_54296862
quote:

Huub: Tot vanmiddag mogen we het er niet over hebben dat Brian zijn poten niet thuis hield.
Lieke: Verziek het nou niet.

(Brian en Amanda fluisteren.)
pi_54296869
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat Brian gewoon pilletjes kreeg om rustig te blijven?
Brian drinkt veel de laatste tijd. Hij is echt vaak dronken vind ik. Dat versterkt zijn "gecontroleerde" woede alleen maar.
Go hard or go home
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:34:19 #116
184769 crew  Deisyy
pi_54296874
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

En ze zal een behoorlijk kater hebben, ze was strontlazerus vannacht.
Jammer dat ze vanaochtend niet weer een fanfare in de slaapkamer hebben laten komen dan.
pi_54296895
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik hoorde Lieke ook nog zeggen: Verziek het nou niet.

Dus misschien is er wel het één en ander aan boetes beloofd door het hokje.
Boetes!
Die gast mag er toch echt wel een keer uit! De boetes van Brian komen niet eens in de uitzending!
Go hard or go home
  donderdag 1 november 2007 @ 09:36:17 #118
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54296917
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:33 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Huub: Tot vanmiddag mogen we het er niet over hebben dat Brian zijn poten niet thuis hield.
Lieke: Verziek het nou niet.

(Brian en Amanda fluisteren.)
Die mogen dat zijn heilig verklaard.
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:36:20 #119
184769 crew  Deisyy
pi_54296918
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Boetes!
Die gast mag er toch echt wel een keer uit! De boetes van Brian komen niet eens in de uitzending!
Inderdaad, maar ik denk dat een boete voor het gedrag van St. Brian het hoogst mogelijke is wat er in zit.
pi_54296921
Het zou toch vreselijk humor zijn als Brian exit moet omdat hij met zijn mattie wannabee-rapper op de vuist is geweest

Ze zeggen niets tegen elkaar en kijken allebei weg.
pi_54296923
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:36:42 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_54296927
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jammer dat ze vanaochtend niet weer een fanfare in de slaapkamer hebben laten komen dan.

Ik zie dat de kabouters het rolgordijn weer hebben opgehangen. Was het Brian die dat ding sloopte, iemand?
― Mark Twain
pi_54296946
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Brian drinkt veel de laatste tijd. Hij is echt vaak dronken vind ik. Dat versterkt zijn "gecontroleerde" woede alleen maar.
Oh ik dacht altijd dat hij niet dronk Nouja ik zou ook naar de drank grijpen als ik daar zat...
pi_54296947
Amanda wil een badjas van Brian. Ze zullen allebei wel knikkertjes in het hoofd hebben
het water roept
pi_54296967
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:37 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Oh ik dacht altijd dat hij niet dronk Nouja ik zou ook naar de drank grijpen als ik daar zat...
Hij drinkt stiekem en altijd sterke drank
het water roept
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:38:40 #126
184769 crew  Deisyy
pi_54296972
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
Het zou toch vreselijk humor zijn als Brian exit moet omdat hij met zijn mattie wannabee-rapper op de vuist is geweest

Ze zeggen niets tegen elkaar en kijken allebei weg.
Waarom heeft Brian Luc gemept dan?
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:39:00 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_54296977
Amanda voelt zich niet lekker zo te zien, ze zit met een handdoek over haar bos stro.
― Mark Twain
pi_54296979
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een boete voor Brian of Amanda is veel te mild in dit geval.Niet te vergelijken met de laatste boetes van Huub en Lieke.
Eruit met Brian en Amanda.
pi_54297001
Huub weet het weer allemaal leuk te vertellen...Brian dit, Brian dat. Ga janken man!
Zelf was hij zoals altijd natuurlijk weer volledig in controle.

Ook met dat verhaal van die arm omdraaien..Je ziet duidelijk dat Huub eerst de arm van Brian pakt. En aan z'n witte knuistjes zie je dat hij aardig kracht zet. Dat Brian daar op reageerd en ff Huub z'n arm pakt is een niet meer dan menselijke reactie als je het mij vraagt.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:40:31 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_54297007
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat staat op geen enkel filmpje, zal wel tijdens de SL plaatsgevonden hebben.
― Mark Twain
pi_54297015
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef avonne het volgende:

[..]

Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:41:02 #132
184769 crew  Deisyy
pi_54297018
Waarom heeft Amanda die handdoek op d'r hoofd, heeft Brian uit woede vannacht haar blonde lokken afgeknipt?
pi_54297032
Ondertussen mag Huub geen alcohol meer maar die andere tbs-patiënten zuipen zich helemaal klem en hun dronk is nou ook niet bepaald liefdevol of grappig.
Go hard or go home
pi_54297036
jammer dat er geen stream op de keuken is. Ongetwijfeld vertelt Huub nu alles aan Palma.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:42:31 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_54297043
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:40 schreef T-lex het volgende:
Huub weet het weer allemaal leuk te vertellen...Brian dit, Brian dat. Ga janken man!

Ook met dat verhaal van die arm omdraaien..Je ziet duidelijk dat Huub eerst de arm van Brian pakt. En aan z'n witte knuistjes zie je dat hij aardig kracht zet. Dat Brian daar op reageerd en ff Huub z'n arm pakt is een niet meer dan menselijke reactie als je het mij vraagt.
Dan heb je toch echt niet goed gekeken. Huub pakte Brian's arm omdat hij niet wilde dat Brian hem aanraakte, waarop Brian Huub's pols pakte en omdraaide.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:44:03 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_54297069
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:42 schreef avonne het volgende:
jammer dat er geen stream op de keuken is. Ongetwijfeld vertelt Huub nu alles aan Palma.
Die hoef je niks te vertellen, ze streamt zich te pletter, net als wij.
― Mark Twain
pi_54297070
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Huub zei "hmmhmhm (ik verstond het niet) de klappen voor Nadia heeft opgevangen"
pi_54297082
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:40 schreef T-lex het volgende:
Het mooie is dat Brian dat al ik weet niet hoelang doet. Huub dit, Huub dat. Er zouden extra camera's komen. Huub zijn hoofd liep tegen het hoofd van Brian op etc. Het leukste van dit alles is, Brian gaat er ook écht om janken. Ik zie hem nog zo janken na de Witte Bergen! De vermoorde onschuld helemaal in tranen samen met dat vriendinnetje van hem met ook zo'n groot en oprecht hart.
Go hard or go home
pi_54297101
BQ, dat rolgordijn is dan tijdens de SL geweest.
Iemand schreef vannacht dat het eraf was, maar of dat in het donker goed te zien is geweest, weet ik niet
pi_54297122
En toch hulde voor Brian hoor!! Hij heeft de laatste tijd zelf zó vaak verkondigd dat hij zijn agressie zó goed onder controle heeft nu.. kun je nagaan wat er gebeurd zou zijn als hij dat niet had
  donderdag 1 november 2007 @ 09:47:40 #141
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54297127
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Het mooie is dat Brian dat al ik weet niet hoelang doet. Huub dit, Huub dat. Er zouden extra camera's komen. Huub zijn hoofd liep tegen het hoofd van Brian op etc. Het leukste van dit alles is, Brian gaat er ook écht om janken. Ik zie hem nog zo janken na de Witte Bergen! De vermoorde onschuld helemaal in tranen samen met dat vriendinnetje van hem met ook zo'n groot en oprecht hart.
pi_54297146
Handig trucje van Lieke.. een stukje tape dubbel op het eind van de riem, zo blijft ie goed zitten.
pi_54297193
Brian heeft zichzelf en vooral Amanda met drank op, niet onder controle en Huub, Jaap en Lieke hebben dat natuurlijk in de gaten. En die buiten dat uit. Zo is het spel.
Palma klaagt dat er overal drankflessen staan.
het water roept
pi_54297204
Brian moet naar de tandarts vandaag
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:52:21 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_54297210
Brian moet weer naar de tandarts........weer een wortelkanaalbehandeling, yeah right.
― Mark Twain
pi_54297214
Brian moet zo naar de tandarts.. de tweede helft van zijn wortelkanaalbehandeling ondergaan.
pi_54297215
Brian gaat "naar de tandarts"

Tegenwoordig heet de Febo "tandarts" of "ziekenhuis", he?
pi_54297220
Goedemorgen.....

Dennis al gesignaleerd door iemand?

Op nowlive denken ze dat hij weg is.......
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_54297223
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Brian moet weer naar de tandarts........weer een wortelkanaalbehandeling, yeah right.
Een wortelkanaalbehandeling wordt bijna altijd in twee keer gedaan.
pi_54297224
Luc zegt dat hij wacht met weggaan tot Brian terug is van de tandarts.
het water roept
pi_54297231
Een behoorlijk kort en koel afscheid tussen de matties

Brian "Luc, misschien ben je al weg wanneer ik terugkom"
Luc zegt niets terug (of zonder zender iets korts)
Boks en dat was het
pi_54297255
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Varen het volgende:
volgens mij zei Nadia dat
pi_54297269
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:52 schreef avonne het volgende:

en ondertussen denken die patiënten en het hokje dat ze ons mooi om te tuin leiden. Sukkels!

Brian en Amanda hadden gisteren het plan al afgesproken Lieke onder vuur te nemen omdat ze daar Huub mee hebben. Zou Luc misschien Lieke hebben willen beschermen?
Go hard or go home
pi_54297271
Brian staat naar Luc en Nadia te fluisteren, volgens mij dat ze Amanda in de gaten moeten houden.
1234567890 PPI
pi_54297274
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Varen het volgende:
ligt bij mij nog iemand in zijn bed op stream 4
pi_54297296
Nadia "waarom heb je je haar gewassen . OOOOOHHH.. Hihihihi.... helemaal vergeten"

en kijkt even onder de handdoek.

Laat het zo zijn dat ze alle extensions kwijt is
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:58:08 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_54297300
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Margo37 het volgende:
Goedemorgen.....

Waarom zou hij weg zijn dan?
― Mark Twain
pi_54297301
Lijkt me ook niet jofel om met zo'n kegel een wortelkanaalbehandeling te ondergaan, toch? Dat bloed stroomt als een tierelier. Geloof er toch geen flikker van.
Go hard or go home
pi_54297304
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Margo37 het volgende:
Goedemorgen.....

Ik zag net de dekens bewegen in zijn bed.. dus hij zal d'r wel liggen.
pi_54297314
B: Doe je rustig, laat niemand je gek maken he
A: ja, ja
1234567890 PPI
  donderdag 1 november 2007 @ 09:59:19 #161
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54297317
Was weer heftig aan de filmpjes te zien
Moet nu toch echt wel een boete komen, maar dat zal ook niet veel helpen, hoeveel hebben ze er al gehad
pi_54297324
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Brian en Amanda hadden gisteren het plan al afgesproken Lieke onder vuur te nemen omdat ze daar Huub mee hebben. Zou Luc misschien Lieke hebben willen beschermen?
Hoe gek het ook klinkt maar ik had gister het idee dat Dennis een beetje Lieke in de gaten hield toen Brian zo aan de gang was. Eeen beetje beschermen dus. Toen Brian zo begon stond hij meteen op en ging hij er vlak bij staan? Ben ik de enige die dat zo ziet? Als het echt zo is als ik heb gezien dan heeft Dennis dus toch nog iets goeds in zich.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 09:59:57 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_54297327
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef avonne het volgende:
Nadia "waarom heb je je haar gewassen . OOOOOHHH.. Hihihihi.... helemaal vergeten"

en kijkt even onder de handdoek.

Laat het zo zijn dat ze alle extensions kwijt is
Toen ze wakker werd deed ze direct een handdoek om haar hoofd, ik lach me kapot als het echt zo is.
― Mark Twain
pi_54297329
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef avonne het volgende:

[..]

volgens mij zei Nadia dat
Ja
het water roept
pi_54297330
Brian mocht niet aan zijn lip komen. Heeft hij iets aan zijn mond?
Go hard or go home
pi_54297334
nou, doe eens even streams op de keuken. Ik ben nieuwsgierig.
pi_54297338
Brian zegt tegen Amanda, dat ze zich rustig moet houden als hij weg is
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:01:07 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_54297345
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Djeda het volgende:
B: Doe je rustig, laat niemand je gek maken he
A: ja, ja
Brian doelde op Huub. Hij zei: Huub zal wel weer doorgaan.
― Mark Twain
pi_54297355
Lieke en Amanda zeggen helemaal niks tegen elkaar!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:02:33 #170
135305 beequeen
Lost.
pi_54297369
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Brian mocht niet aan zijn lip komen. Heeft hij iets aan zijn mond?
Ik las hier dat hij vannacht een bloedneus had maar niks over zijn lip.
― Mark Twain
pi_54297374
ZO hey wat ziet die nadia eruit zonder make -up!1!
iemand cap?
Wat een spook
pi_54297379
Stem: Nadia asjeblieft... doe je zender om.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:03:28 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_54297381
En weer een waarschuwing voor N, geen zender om dus.
― Mark Twain
pi_54297392
Wat doet zij nou met dat haar? Handdoek om en gaan stijlen. Er is iets!!
Go hard or go home
pi_54297400
Amanda is haar haar nu aan het tangen.. mét de handdoek nog op haar hoofd??!!
pi_54297404
Speaker op strenge toon:Nadia doe aub je zender om.
Nadia:ja!
en dan toch nog snel wat fluisteren tegen Amanda.
pi_54297407
Gaat Brian nu weer naar d etandarts!?
Belachelijk zeg!
Elke keer heeft hij dar contact met Netty!
pi_54297409
Nadia heeft Luc dus "beschadigd".
het water roept
pi_54297411
Nadia: en Luc! Wat heb ik gedaan? Ik schrok me echt een hoedje!
Go hard or go home
pi_54297412
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef Clank het volgende:

[..]

Ik zag net de dekens bewegen in zijn bed.. dus hij zal d'r wel liggen.
tnx, heb er niets van meegekregen vannacht.....
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:05:39 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_54297420
N tegen Amanda: Heb je Luc gezien, dat heb ik gedaan, ik schrok me echt een hoedje.
― Mark Twain
pi_54297422
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Larisje het volgende:

[..]

Hoe gek het ook klinkt maar ik had gister het idee dat Dennis een beetje Lieke in de gaten hield toen Brian zo aan de gang was. Eeen beetje beschermen dus. Toen Brian zo begon stond hij meteen op en ging hij er vlak bij staan? Ben ik de enige die dat zo ziet? Als het echt zo is als ik heb gezien dan heeft Dennis dus toch nog iets goeds in zich.
Ik weet niet waarom hij opstond.

Maar ik vind Dennis helemaal geen slecht mens.
Hij is alleen niet geschikt voor de Gouden Kooi. Zijn enige goede momenten vond ik toen hij dronken liedjes zong van "you're trash and you know you are" en gisteren in de kapsalon en in de tuin. Verder is hij te passief en te bang.
pi_54297429
pi_54297432
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef kybe het volgende:

[..]

Een boete voor Brian of Amanda is veel te mild in dit geval.Niet te vergelijken met de laatste boetes van Huub en Lieke.
Eruit met Brian en Amanda.
Helemaal mee eens. Maar dat zal niet gaan gebeuren natuurlijk.
pi_54297434
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef kybe het volgende:
Speaker op strenge toon:Nadia doe aub je zender om.
Nadia:ja!
en dan toch nog snel wat fluisteren tegen Amanda.
Vraag niet verstaan.
En Amanda zei: het antwoord is JA.
Nadia: dat vindt ik echt niet lief
Amanda heeft pijn in haar vinger.
het water roept
pi_54297441
Oooh, wat is daar allemaal gebeurd joh?
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:07:28 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_54297442
Kom op Amanda , doe die handdoek af.
― Mark Twain
pi_54297444
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Amanda is haar haar nu aan het tangen.. mét de handdoek nog op haar hoofd??!!
the ultimate obsession
pi_54297446
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Larisje het volgende:

[..]

ik zag het meer als leedvermaak.
pi_54297449
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Nadia: en Luc! Wat heb ik gedaan? Ik schrok me echt een hoedje!
Die Luc is ook een lamlul zeg. Dat hij gisteren terwijl hij al wist dat hij er uit moest, die doos toch nog heel veel aandacht heeft gegeven, zegt veel.
pi_54297453
het water roept
pi_54297454
Waarom stijlt ze met een handdoek om ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54297461
Nadia: wist je dat Rowasieta? boos is dat ik met Luc geslapen heb
het water roept
pi_54297465
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom hij opstond.

Maar ik vind Dennis helemaal geen slecht mens.
Hij is alleen niet geschikt voor de Gouden Kooi. Zijn enige goede momenten vond ik toen hij dronken liedjes zong van "you're trash and you know you are" en gisteren in de kapsalon en in de tuin. Verder is hij te passief en te bang.
HIj is inderdaad erg passief en inderdaad heeeeeeeeeeel ongeschikt voor dit spel! Ik had wel het gevoel dat hij in de gaten had dat Brian al meteen erg ver ging bij Lieke met aanraken etc. HIj heeft volgens mij ook Huub en Jaap gehaald.
pi_54297473
Ze mist nogal wat haar!

Nadia heeft ook zere handen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:09:41 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_54297475
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:08 schreef petraa het volgende:
Waarom stijlt ze met een handdoek om ?
Zo te zien is ze meer dan de helft van haar bos stro kwijt.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:10:15 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_54297488
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Wie?
― Mark Twain
pi_54297491
Dat geluid als Amanda d'r haren kamt.
Dat haar moet toch wel zooo ongelooflijk vet en vies zijn, bah..
pi_54297499
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Larisje het volgende:

[..]

HIj is inderdaad erg passief en inderdaad heeeeeeeeeeel ongeschikt voor dit spel! Ik had wel het gevoel dat hij in de gaten had dat Brian al meteen erg ver ging bij Lieke met aanraken etc. HIj heeft volgens mij ook Huub en Jaap gehaald.
Ik geloof gelijk dat hij er tussensprong om Lieke te beschermen. Hij weet immers dondersgoed waar die Brian toe in staat is.
Go hard or go home
pi_54297510
Nadia vondt dat Palma aan het stieren was.
Amanda wil graag elke morgen een sapje omdat ze elke morgen misselijk is, van Palma.
Nadia: Ja het is ook een grote moeite, om als je batterijen komt wisselen, een sapje mee te nemen.
het water roept
pi_54297513
quote:
Volgens mij had ze het over Shanti...
pi_54297520
Nadia: we waren heel goed met z'n drieën.
Amanda: ja, true love he.

Opeens hoort Luc er niet meer bij. Hij is vast voor Lieke opgekomen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:12:34 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_54297522
N tegen Amanda: We waren wel goed met zijn 3 drieën vannacht.
― Mark Twain
pi_54297529
Amanda moet naar de private
het water roept
pi_54297531
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
N tegen Amanda: We waren wel goed met zijn 3 drieen vannacht.
Wat een trash!
Go hard or go home
  donderdag 1 november 2007 @ 10:13:43 #206
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54297537
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat het Dennis duidelijk wordt dat de hele actie wel expres was en niet zoals Amanda het zegt. Hij doet weinig die Dennis maar dit verdient hij niet. Al 2 dagen niet. Brian zijn agressie is echt niet te beteugelen. Gecontroleerde woede, my ass!
Het zou schandalig zijn als die loser z'n tekegfoontje zou intrekken door een leugen. We zijn hier niet gek.
Een klap van Aanda of Brian is gewoon exit!
Het gaat anders toch uitkomen
  donderdag 1 november 2007 @ 10:14:04 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54297542
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Het zou schandalig zijn als die loser z'n telefoontje zou intrekken door een leugen. We zijn hier niet gek.

Ik vind het wel lullig voor Jaap dat hij de opdracht heeft er altijd tussen te springen. Dan kan hij nooit partij kiezen, maar wel altijd de schuld krijgen.

Nadia "we zijn wel goed met zijn drieën"
Amanda "true love"

Het lijkt er op dat Luc klappen VAN Nadia opving ipv VOOR Nadia
pi_54297551
Waarom toch elke ochtend die streams op dat mokkel ?????
Het enige spannende wat ze doet is die lelijke kop van d'r nog meer dicht plamuren..
Huub is vast nu gezellig met Palma aan de klets ofzo.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:14:49 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_54297552
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:11 schreef Clank het volgende:

[..]

Volgens mij had ze het over Shanti...
Die naam viel ook, ik kreeg het idee dat het over D ging.
― Mark Twain
pi_54297558
quote:
het ging over Shanti

Nadia zit vol vergif en venijn
  donderdag 1 november 2007 @ 10:16:10 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54297563
En, zijn er al sancties na de 'niet meer doen'-brief?

Goeiemorgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54297576
Het was dus drie tegen de rest. Die drie hebben behoorlijk wat uitgespookt met hun dronken koppen.
Go hard or go home
pi_54297579
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die naam viel ook, ik kreeg het idee dat het over D ging.
Het ging over Luc en Shanti. Dat ze een relatie hebben. En dat A had gevraagd of ze het niet erg vond wat Luc deed.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:17:55 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_54297581
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:16 schreef Copycat het volgende:

Goeiemorgen.
Wat denk je zelf, goedemorgen.
― Mark Twain
pi_54297585
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:14 schreef avonne het volgende:

Het lijkt er op dat Luc klappen VAN Nadia opving ipv VOOR Nadia
Ja, volgens mij ook
het water roept
pi_54297588
Zou het niet zo kunnen zijn dat er ook ruzie tussen Dennis en Nadia over dat briefje is geweest?Dat zou veel meer verklaren waarom Luc de klappen voor Nadia zou hebben opgevangen.D en N hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd.
pi_54297591
Amanda en Nadia vonden het erg lollig die extensions en die neus.
"tot daar was het echt grappig, maar wat daarna kwam was niet leuk"
pi_54297615
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:16 schreef Copycat het volgende:

Goeiemorgen.
Neuh , net zoals je-mag-niet-meer-fluisteren. (de speaker voegt er tegenwoordig alsjeblieft aan toe als ze Nadia vragen haar zender om te doen...)
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:20:31 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_54297626
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:17 schreef noekje het volgende:
Het was dus drie tegen de rest. Die drie hebben behoorlijk wat uitgespookt met hun dronken koppen.
N heeft het over de extentions van Amanda en daarna iets met een neus. Brian had een bloedneus en Amanda is de helft van haar extentions kwiijt.
Volgens N was het tot op dat moment lollig, daarna niet meer.

Ik krijg het idee dat Brian aan het haar van Amanda heeft getrokken en Amanda hem een bloedneus heeft geslagen.
― Mark Twain
pi_54297630
Amanda gisteren ook nog over het Lieke incident. 'Ik was ook fout, ik had het alleen moeten doen want de vijver was ze toch wel ingegaan.'
Wie wilde ze daar in godsnaam voor meenemen. Kind denkt echt dat ze heel sterk is maar die verliest het binnen 3 seconden tegen Lieke. Het feit alleen al dat je als vrouw denkt dat je iemand zo mee kan sleuren zegt al genoeg over je karakter.
Go hard or go home
pi_54297638
Leuk, hebben we streams op de keuken, zetten ze daar het geluid uit
Ah, ze zijn wakker geworden !
pi_54297643
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:19 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Neuh , net zoals je-mag-niet-meer-fluisteren. (de speaker voegt er tegenwoordig alsjeblieft aan toe als ze Nadia vragen haar zender om te doen...)
Dat was in dit geval een 'alsjeblieft' van 'kom op nou!!...
  donderdag 1 november 2007 @ 10:22:04 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54297645
Vooir het ware verhaal ga ik maar eens op Villa Vandaag kijken .
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:23:14 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_54297660
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:18 schreef kybe het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat er ook ruzie tussen Dennis en Nadia over dat briefje is geweest?Dat zou veel meer verklaren waarom Luc de klappen voor Nadia zou hebben opgevangen.D en N hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd.
Je bedoelt dat D N wilde slaan of schoppen? Dat zou kunnen natuurlijk. N verlult zich vandaag nog wel een paar keer, dan weten we het.
― Mark Twain
pi_54297665
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:21 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat was in dit geval een 'alsjeblieft' van 'kom op nou!!...
Ja, dat hoorde ik ook wel. Maar het is toch bizar. Al maanden wordt ze gewaarschuwd hiervoor en nu zelf met een officiele brief trekt ze zich er geen reet van aan. Gooi er gewoon een sanctie op! Maar daar zal naadje dan wel weer niet tegen kunnen ofzo.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:24:47 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54297673
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Vooir het ware verhaal ga ik maar eens op Villa Vandaag kijken .
Gedaan. Helemaal niets aan het handje hoor.
Move along people, nothing to see here.

Ik zei het gisteren al en nu nog een keer: stekker eruit, Brian de sleutel en heel snel vergeten, deze voorgekookte pauperzooi. Dat ie maar lekker tussen de muren van zijn villa Amanda bont en blauw slaat.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:25:28 #229
130755 Kinga
versier hier
pi_54297680
Lieke gaat ook steeds meer op Sylva lijken qua kapsel en kleding...
pi_54297688
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bedoelt dat D N wilde slaan of schoppen? Dat zou kunnen natuurlijk. N verlult zich vandaag nog wel een paar keer, dan weten we het.
Van Brian gaan we het niet horen. Die gaat weer 100x zeggen dat er extra camera's zouden komen. Het ligt allemaal aan Huub en het hokje.

En hij gaat foto's van zijn verwondingen maken! Kan die daar weer over gaan huilen.
Go hard or go home
pi_54297708
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja,D zou een briefje hebben geschreven naar N.N vertelde dat tegen L.
L was heel boos en zei zoiets van:ik ga toch weg,die ram ik even.
Zou zo maar kunnen dat tijdens de streamlock D nog even aangesproken is door N en dat ook weer uit de hand liep.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:27:53 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_54297709
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gedaan. Helemaal niets aan het handje hoor.
Move along people, nothing to see here.

Ik zei het gisteren al en nu nog een keer: stekker eruit, Brian de sleutel en heel snel vergeten, deze voorgekookte pauperzooi. Dat ie maar lekker tussen de muren van zijn villa Amanda bont en blauw slaat.
Ik gun Brian niks, helemaal niks. Laat hem lekker oprotten naar de Antillen om de arme mensen te helpen, daar is hij toch zo goed in.
― Mark Twain
pi_54297730
Als Amanda echt veel extenions mist dan mag ik hopen dat Dob het veels te druk heeft voor de gouden kooi.
pi_54297740
is nix nou nog de enige die slaapt ?
pi_54297742
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik gun Brian niks, helemaal niks. Laat hem lekker oprotten naar de Antillen om de arme mensen te helpen, daar is hij toch zo goed in.
Brian die madeliefjes, dansende kindertjes, een wit gewaad aan wilde met een baardje in zijn clip. Dat allemaal voor de arme kindjes op de Antillen. Ja ja, lieve mensen! Dat is Brian.
De clip is een beetje anders uitgevallen maar de intentie was er!
Brian zijn intenties zijn altijd zo goed, jammer dat het er alleen zo verrot uitkomt.
Go hard or go home
  donderdag 1 november 2007 @ 10:31:44 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54297755
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:

Mwoah, ik gun hem wel een paar ledematen die plots van zijn romp vallen. En een paar ziektes mag ie van mij ook wel krijgen.
Maar ik word er serieus kotsmisselijk van hoe overduidelijk die no-brainer het hand boven het hoofd wordt gehouden. Als je op VV het verslag leest van het 'glasincident' zakt je broek af. Zeker als je vervolgens het betreffende filmpje kijkt. Frustrerend oneerlijk. Daar valt niet van te winnen.
pi_54297761
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:29 schreef blomst het volgende:
Als Amanda echt veel extenions mist dan mag ik hopen dat Dob het veels te druk heeft voor de gouden kooi.
Het leek al alsof het door de ratten was aangevreten maar nu lijkt het alsof de rattenvanger van Hamelen himself er aan gevreten heeft.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:33:24 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_54297767
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef Kaleddis het volgende:
is nix nou nog de enige die slaapt ?
Yep, ik vraag me af waar de rest is......
― Mark Twain
pi_54297785
Waar is Dennis?
  Admin donderdag 1 november 2007 @ 10:36:08 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54297799
Mogguh, is er al een cap van Amanda's "haar" ?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:36:11 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_54297802
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwoah, ik gun hem wel een paar ledematen die plots van zijn romp vallen. En een paar ziektes mag ie van mij ook wel krijgen.
Maar ik word er serieus kotsmisselijk van hoe overduidelijk die no-brainer het hand boven het hoofd wordt gehouden. Als je op VV het verslag leest van het 'glasincident' zakt je broek af. Zeker als je vervolgens het betreffende filmpje kijkt. Frustrerend oneerlijk. Daar valt niet van te winnen.
Precies, ik heb het ook met stomme verbazing zitten lezen Denkt het hokje nu echt dat wij gek zijn????

Lieke en Amanda zeggen geen woord tegen elkaar.
― Mark Twain
  donderdag 1 november 2007 @ 10:36:12 #242
130755 Kinga
versier hier
pi_54297803
zoooo, check die kop van amanda.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:37:12 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_54297817
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, is er al een cap van Amanda's "haar" ?
Ze draaien de streams te snel weg, het lukt me steeds niet.
― Mark Twain
pi_54297824
En dan nu maar afwachten dat er bij het opbrengen van de permanente make-up van Amanda iets niet goed gaat....in ieder geval dat het resultaat funest is...verdiende loon voor dat groffe geschreeuw van dat verwaande nest
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54297841
Ik vind het haar van Amanda zo veel beter.
pi_54297843
Go hard or go home
  donderdag 1 november 2007 @ 10:39:20 #247
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54297845
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:52 schreef avonne het volgende:

En dat moeten wij weer allemaal geloven,lekker even naar huis(de heilige Brain).dan moet de rest die silicone teef aan
pakken.
pi_54297853

† In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:42:03 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_54297882
Hele slechte audio bij Amanda en N. Ze hebben het over spijkerbroeken en D en Luc........heeft iemand het verstaan?
― Mark Twain
  donderdag 1 november 2007 @ 10:42:18 #250
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54297884
Ze zijn allemaal niet erg spraakzaam vanochtend ....
.
pi_54297904
In het youtube topic staat dit:
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:09 schreef BsJanssen het volgende:
Amanda en Nadia zijn stomdronken en liggen giechelend op bed. Dan moet natuurlijk niet net een Lieke binnenkomen want dan wordt ze natuurlijk onder vuur genomen. Dit resulteert uiteindelijk in een confrontatie tussen Brian en Lieke en als Huub dat hoort valt hij Brian aan:

Dronken Amanda maakt ruzie met Lieke en woeste Huub komt aanstormen
Ik dacht dat brian geweldadig was geweest?

Hmm toch maar even filmpje kijken al is het niet goed voor mijn hart.
pi_54297908
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Hele slechte audio bij Amanda en N. Ze hebben het over spijkerbroeken en D en Luc........heeft iemand het verstaan?
Ik kon alleen maar horen dat de dames niet allemaal in spijkerbroek mocht lopen omdat de mannen dat al deden.
pi_54297913
Huub en Jaap zijn bezig met een dialoog aan het schrijven (voor de internetshow)
Lieke zegt dat ze helemaal geen zin heeft in de fotoshoot.
pi_54297926
En ja hoor, Amanda geeft de schuld alweer aan een ander.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:45:51 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_54297941
Ja hoor, volgens Amanda is het de schuld van Huub. Toen hij beneden kwam was er direct spanning.

N: We hebben Lieke toch niet aangeraakt?
A: Nee, Huub laat zich altijd opfokken.
― Mark Twain
pi_54297975
alleen al die houding van die handen van Nadia als ze met die stijltang haar pony doet
ik kan het niet eens meer aanzien zo genoeg heb ik van die twee stijltangen
pi_54297978
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, volgens Amanda is het de schuld van Huub. Toen hij beneden kwam was er direct spanning.

N: We hebben Lieke toch niet aangeraakt?
A: Nee, Huub laat zich altijd opfokken.
Knap he? Dit was toch hun bedoeling? Hebben ze gisteren zelf uitgesproken, Brian en Amanda.
Brian was gewoon zat en wilde Lieke pakken. Terecht dat Huub dat niet toelaat. Na Brian zijn gedrag de laatste dagen is het niet meer dan logisch dat je Brian geen cent meegeeft en je lichaam er tussen werpt.
Luc heeft dat ook gedaan.
Go hard or go home
pi_54297986
pi_54297994
Amanda heeft Lieke wel aangeraakt
pi_54298007
Knap ook, haar vriend stond op een cm afstand tegen Lieke te schreeuwen maar toen Huub kwam, toen was er opeens een spanning voelbaar.
Go hard or go home
pi_54298033
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:48 schreef riri het volgende:
Amanda heeft Lieke wel aangeraakt
Het was niet goed te zien wat Amanda precies deed,ik heb het filmpje wel 10 keer gezien en volgens mij greep Amanda naar de nek van Lieke.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2007 @ 10:50:55 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_54298042
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
Knap ook, haar vriend stond op een cm afstand tegen Lieke te schreeuwen maar toen Huub kwam, toen was er opeens een spanning voelbaar.
Je valt toch van de ene verbazing in de andere als je Amanda hoort praten, dat wijf spoort echt voor geen meter, net als dat gedrocht dat naast haar zit.

Ik ga maar een rondje met de hond lopen voordat ik ontplof, laterzzzz.
― Mark Twain
pi_54298059
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:50 schreef kybe het volgende:

[..]

Het was niet goed te zien wat Amanda precies deed,ik heb het filmpje wel 10 keer gezien en volgens mij greep Amanda naar de nek van Lieke.
Maar dat is Huub z'n schuld want ja...waarom eigenlijk?
Go hard or go home
pi_54298075
Lieke heeft straks die fotozooi en ze heeft er helemaal geen zin in.
pi_54298078
Volgens Jaap is Brian naar het ziekenhuis (gossie, daarnet was het nog tandarts)
Huub wil nu naar Brian toe (hoezo, hij is er toch niet?)

Brian zit gewoon achter
  donderdag 1 november 2007 @ 10:54:09 #266
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_54298085
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:43 schreef itsme het volgende:
In het youtube topic staat dit:
[..]

Ik dacht dat brian geweldadig was geweest?

Hmm toch maar even filmpje kijken al is het niet goed voor mijn hart.
Filmpje doet t hier niet. is er ook een youtube link van?
pi_54298100

Het lijkt nog mee te vallen. Alhoewel ik wel veel van haar eigen haar zie.
De kwaliteit van de streams worden steeds slechter heb ik het idee.
Go hard or go home
pi_54298102
Lieke, Brian liep vanmorgen op haar af, of dat hij tegen haar aan wou lopen. Maar ontweek haar net en zei: Boeh.
Huub: vuile teringhond, vrouwen intimideren. Hij wil Brian er direkt op aanspreken
Jaap neemt de telefoon aan en Huub moet naar achteren
het water roept
pi_54298106
Lieke zei net iets over wat Brian vanmorgen deed.
Huub wordt boos en wil er wat van zeggen.. Lieke waarschuwt hem dat ze tot vanmiddag moeten wachten.
Jaap krijgt telefoon dat ze naar het kantoor moeten gaan.
Jaap zegt dat Luc nu alles moet missen.. de gevechten enzo. Jaap vindt het allemaal prachtig.
Huub zegt dat Brian een exit zou moeten krijgen.
pi_54298124
Jaap verheugt zich helemaal op de confrontatie met Brian.
Jaap zal rond 14 uur terug zijn.

Dus dan.
pi_54298134
Lieke. Brian die liep vanmorgen langs me heen en doet in 1 keer boe tegen me.
Lieke. hij gaat gewoon door.
Jaap. we hebben wapenstilstand.
Huub. ik ga er gelijk naar toe.
Lieke. nee doe dat nou maar niet.
Huub. hij begint toch de vuile K..T..L.........

Huub besluit toch om niet te gaan en Jaap zegt we gaan vanmiddag verhaal halen bij hem.
pi_54298143
Lieke mag niet op sportschoenen of lage schoenen.
Ze mag ook nog niet naar de fysiotherapeut.
pi_54298147
Misschien lekt er binnenkort wel weer een filmpje?
Go hard or go home
pi_54298153
Het is toch echt bezopen. Het clubje moet zo ongeveer elke dag zogenaamd naar de tandarts, dokter, ziekenhuis en weet ik veel. Is er iemand die echt hulp nodig heeft (lieke), wordt er geen actie ondernomen
pi_54298162
Lieke. ik vind het jammer dat je weggaat ik had je nog wel een week langer hier gehad.
Luc. ja
pi_54298163
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:57 schreef avonne het volgende:
Dat vind ik toch zo raar!! Als iemand echt klachten heeft dan kun je ze medische hulp toch niet ontzeggen?
pi_54298174
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Misschien lekt er binnenkort wel weer een filmpje?
Zou best kunnen, volgens mij is er achter de schermen genoeg ruzie om weer een filmpje uit te laten lekken.
  donderdag 1 november 2007 @ 11:01:07 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54298190
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:57 schreef avonne het volgende:
Dat domme wicht en die asociale hufter mogen voor elk wissewasje naar het ziekenhuis, maar als Lieke écht ergens last van heeft, wordt haar in niets tegemoet gekomen.
Ik begin echt boos te worden, merk ik .
pi_54298191
Als Lieke uit de kooi komt gaat ze zeker een keer stappen met Luc in Tilburg.
Luc zegt dat Lieke hem altijd mag schrijven en hij schrijft zeker terug.
pi_54298192
Lieke. we gaan nog wel een keer stappen in Tilburg.
Luc. ja dat is goed en je kunt me ook altijd schrijven.
Lieke. dat zal ik wel doen.
Luc. als je ergens mee zit schrijf me gewoon.
pi_54298196
Waarom hebben we bij de dames in de kapsalon eigenlijk geen geluid ? Althans niet te verstaan geluid ?
pi_54298197
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat vind ik toch zo raar!! Als iemand echt klachten heeft dan kun je ze medische hulp toch niet ontzeggen?
klopt.
Grondwet, mensenrechten, zoiets.

Voor iedereen die suggereerde dat Lieke verliefd zou zijn op Luc: ze zitten nu samen te praten en er is geen enkele vonk of verliefdheid te bespeuren.
pi_54298204
Lieke mag ook geen spijkerbroek aan. Heeft zeker te maken, met hoe ze zich moet profileren.
Amanda en Nadia mogen we platte schoenen aan en Amanda loopt vaak in een spijkerbroek
het water roept
  donderdag 1 november 2007 @ 11:02:44 #284
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_54298213
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Clank het volgende:

[..]

Ze vallen in herhaling achter; Ilona kreeg ook te laat/verkeerde hulp, waardoor de pijn ondragelijk was geworden en ze daardoor naar huis ging.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_54298221
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk.
Puur objectief bekeken geef ik Huub groot gelijk dat hij ingreep.Zeker na het paardenbakincident en het agressieve gedrag van Brian sinds eergisteren.Zoals gewoonlijk begint het met Amanda en dan Brian die daar op in gaat.Haar lieve vriendje deed iets sneaky bij Lieke waarop Lieke nog zei :''raak me niet aan''.Dat Dennis Huub ging waarschuwen vond ik niet meer dan normaal,hij had ook gezien dat Brian Lieke heeft geslagen bij de paardenbak.
pi_54298224
Nadia is zo overdreven vrolijk.
Net als Natasia vindt ze het héérlijk als er een ruzie is geweest.

Aandachtshoer.
  donderdag 1 november 2007 @ 11:04:08 #287
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54298229
De spelers,laten steeds meer los over de buren(FEBO) net zo goed als Brain naar de tandarts is,hij zit bij de FEB,voor opdrachten,en er wordt verteld dat hij zich geen zorgen hoeft te maken,dat hij het toch al heeft gewonnen,en meer deuren moet vernielen en glazen moet gooien.
FEBO jullie zijn blind.
pi_54298232
Dat dikke mens van DOB is er weer.
pi_54298234
Ownee, dreams of Hell
pi_54298247
DOB. even kijken of de deur al gemaakt is,want die was kapot.

Dat wijf weet ook alles
pi_54298264
Lieke heeft nog niet door wat voor een slang Bianca van DOB is.... wraaaaaaahhhh.....
pi_54298265
pi_54298283
Sil en Eric komen vanavond op visite
het water roept
pi_54298289
Lieke. vanavond komen SYL en ERIC

donderdag 1 november 2007 @ 11:10:27 #295
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54298310
Sylvia komt vanavond op bezoek, zit er niet echt op te wachten .....
.
pi_54298314
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:57 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. Brian die liep vanmorgen langs me heen en doet in 1 keer boe tegen me.
Lieke. hij gaat gewoon door.

Wat een zielig wijf is het ook die Lieke...straks gaat ze nog huilend de poort uit omdat ze gepest is...Brian riep gewoon ineens BOE tegen d'r. Dat kan echt niet door de beugel.

En Huub wil gelijk weer verhaal gaan halen bij Brian. Die gasten laten zich lekker opfokken door de dames.
pi_54298317
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:07 schreef avonne het volgende:
Lieke heeft nog niet door wat voor een slang Bianca van DOB is.... wraaaaaaahhhh.....
vertel?
het water roept
pi_54298324
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:07 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, hoe kun je nu bij een bedrijf werken met 'beauty' in de naam en er zelf zo uit zien!
pi_54298342
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef T-lex het volgende:

[..]

Wat een zielig wijf is het ook die Lieke...straks gaat ze nog huilend de poort uit omdat ze gepest is...Brian riep gewoon ineens BOE tegen d'r. Dat kan echt niet door de beugel.

En Huub wil gelijk weer verhaal gaan halen bij Brian. Die gasten laten zich lekker opfokken door de dames.
Ze mogen van de Febo/Hokje niets meer doen dus dat ook niet.
pi_54298348
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Omdat brian de messias is in haar ogen...de totale goedheid in hoogst eigen persoon
en nadia is haar godin

Lijken wel een aantal sekteleden....hun ogen en hun zienswijze is totaal vertroebeld...het zijn altijd de andere mensen die fout zijn,zij nooit,kan toch ook niet als je je zo verheven voelt boven anderen....ook al ben je 19 jaar en heb je nog heel wat te leren voel je je al de ster van de wereld.

De grootste intellectuelen van de wereld zijn 100% meer bescheiden over zichzelf dan dat kind.

De uitspraak "Hoe meer je weet hoe minder je weet" zegt genoeg...bij elke vraag die je kunt beantwoorden komen er steeds meer vragen bij...het gaat uiteindelijk om het bescheiden besef dat je slechts onderweg bent...

Maar Amanda...Amanda weet alles...Amanda heeft geen vragen meer...en dat al op haar 19e.....
haar vriend zal wel heel trots op haar zijn dat ze al zijn vragen weet te beantwoorden en overal DE oplossing voor heeft

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 01-11-2007 11:26:29 ]
pi_54298355
het is toch belachelijk dat ze hun haar gaan stijlen terwijl de kapper er al aan komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')