Ohh wel een heel fout nummertjequote:Op donderdag 1 november 2007 02:34 schreef VrAnKiE het volgende:
verkeerde nummertje?
Beetje min van haar als ze niet meer terug komt.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke naar boven, naast Jaap?
quote:Op donderdag 1 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, daar zijn ze. Brian moet Amanda dragen.
Lieke is ondertussen, geirriteerd door de herrie, naar boven gegaan. Huub is er achteraan.
Het rolgordijn was er inderdaad af, Brian probeerde het er weer op te doen.
Nadia is ondertussen boos op Luc. nix ligt een beetje zielig te kuchen in z\'n bedje.
Ze hadden toch geen woordenquote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.
[ afbeelding ]
Heb jij ze echt met elkaar zien praten?Ik dacht dat Huub overeind ging zitten en naar Amanda en Brian bleef kijken maar ik heb ze helemaal niet zien praten.Misschien was ik me teveel aan het concentreren of Brian en Amanda nog iets loslieten.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.
[ afbeelding ]
Die ligt bij Brian, en ze zijn natuurlijk weer aan het fluisteren, terwijl wij het geluid hebben van Huub die de bladzijden van z'n boek omslaatquote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef diedirk het volgende:
Waar is Amanda nu eigenlijk?
Van mijn mag ze zaterdag wel mee als haar bezoek er is.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke gaat denk ik echt snel weg. Dit gedoe trekt ze niet meer, ze is aan het eind van haar latijn.
Die fikse woorden heb ik dan compleet gemist.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Lieke dat voor Dennis zei,hij zat daarna meteen weer richting het bed van Nadia en Luc te gluren.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze hadden toch geen woorden![]()
Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
Het leek wel of Lieke de aanwezigheid van Brian niet trok. Het paardenbakincident komt elke keer weer naar boven na confrontaties met Brian, daar is ze volgens mij nog steeds bitter over.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
Jawel. Huub was bezig over het benen / schenen probleem van Lieke. Hij vond dat ze er meer aan moest laten doen. Lieke wilde een consult aan een sportarts afwachten.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sandy? Wie is dat?quote:Op donderdag 1 november 2007 02:44 schreef rooie3 het volgende:
Ook in de gouden kooi nieuwsbrief een interview met Sandy.Heb de belangrijkste stukjes effe gekopieerd.
Eerst mag Dennis naar huis en dan mag Huub de Villa verlaten!”
“Buiten Brian vind ik Jaap de leukste Miljonair
Huub komt zichzelf nog wel tegen, hij zit ook met zijn gevoelens in de knoop
Wordt Sandy de nieuwe gastspeler?
“Tuurlijk zou ik als gastspeler de Villa in willen! Ik ga daar lekker de boel opfrissen! Ik ga ze helemaal gek maken. Zo gek dat de kijkcijfers omhoog vliegen! Er moeten tactieken veranderen en er moet meer geëntertaind worden”, Sandy weet duidelijk waar hij over praat! Zal hij ooit de Villa als gastspeler betreden?
Kijk uit! Welterustenquote:Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik steek net een aansteker in mijn mond en wil hem met de sigaret aansteken. Volgens mij tijd om te gaan slapen.....toedels...........
In mijn opinie was dat een gesprek en het was nog voor de laatste streamlock dat ze het daar over hadden. Later zat Huub gewoon een boek te lezen en Brian en Amanda te observeren terwijl Lieke leek te slapen.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel. Huub was bezig over het benen / schenen probleem van Lieke. Hij vond dat ze er meer aan moest laten doen. Lieke wilde een consult aan een sportarts afwachten.
ehhh. Een vriend van Brian?quote:Op donderdag 1 november 2007 02:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vriend van Brian.Hij is pas twee keer geweest en gaf Dennis de volle laag.
dat is die vriend van brian die wiskundeleraar is. Hij is twee keer geweest. De tweede keer op uitnodiging van de hele groep omdat hij zo leuk dennis kon bashen. Wat hij vervolgens niet waarmaakte.quote:
Nee, dat kan nooit lang meer duren. Zou me niets verbazen als ze zaterdag lekker met haar bezoek mee naar huis gaat.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Het leek wel of Lieke de aanwezigheid van Brian niet trok. Het paardenbakincident komt elke keer weer naar boven na confrontaties met Brian, daar is ze volgens mij nog steeds bitter over.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog erg lang blijft. Ze kan echt niks meer hebben.
Hij was toch die vriend van Brian, die de eerste keer zo enorme sterke bash naar Dennix had. Vervolgens werd hij een keer extra uitgenodigd en toen leek zijn ballonnetje wel leeg, een slappe vertoning.quote:
Haha idd tijd om te gaan slapen! Welterusten!!quote:Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik steek net een aansteker in mijn mond en wil hem met de sigaret aansteken. Volgens mij tijd om te gaan slapen.....toedels...........
Ik begijp niet hoe in die domme koppies bij de redactie opkomt om een vriend van Brian als gastspeler uit te nodigen. Dat riekt wel heel erg naar spelvervalsing. Gatverdamme.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij was toch die vriend van Brian, die de eerste keer zo enorme sterke bash naar Dennix had. Vervolgens werd hij een keer extra uitgenodigd en toen leek zijn ballonnetje wel leeg, een slappe vertoning.
Ja, ik drink ook m'n laatste sigaretje op. En steek er m'n laatste pilsje bij aanquote:Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zet net een fles cola aan mn mond,en wil het glas dichtdraaien!quote:Op donderdag 1 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja en wat denk je van die You tube clips die de dgk redactie heeft geplaatst van Brian en Huub.Zo,n verschil kan nooit met hits.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begijp niet hoe in die domme koppies bij de redactie opkomt om een vriend van Brian als gastspeler uit te nodigen. Dat riekt wel heel erg naar spelvervalsing. Gatverdamme.![]()
Die volg ik ff niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van die You tube clips die de dgk redactie heeft geplaatst van Brian en Huub.Zo,n verschil kan nooit met hits.
Scroll even terug naar mijn bovenste post.Daar staat een link naar die pagina en oordeel zelf.Alletwee de clips staan op een pagina en dan zo,n groot verschil.Telt ook mee voor de battel.quote:
Wie zegt dat youtube meetelt in de battle ? Het ging om downloads van de CD !quote:Op donderdag 1 november 2007 02:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Scroll even terug naar mijn bovenste post.Daar staat een link naar die pagina en oordeel zelf.Alletwee de clips staan op een pagina en dan zo,n groot verschil.Telt ook mee voor de battel.
Ik zie het. Het zal voor Talpa Music wel erg belangrijk zijn dat Brian boven eindigt. Uitstraling/genre van Brian's rommel past beter bij het bedrijf dan de rommel van Huub, of zoiets.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Scroll even terug naar mijn bovenste post.Daar staat een link naar die pagina en oordeel zelf.Alletwee de clips staan op een pagina en dan zo,n groot verschil.Telt ook mee voor de battel.
Zei Brian vanavond.Die van Brian stond net op 41000 en moet je nu kijken binnen een half uur.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat youtube meetelt in de battle ? Het ging om downloads van de CD !
Leuk commentaar, maar check eerst even of Huub en Brian wel door Talpa Music worden uitgebracht ....quote:Op donderdag 1 november 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het. Het zal voor Talpa Music wel erg belangrijk zijn dat Brian boven eindigt. Uitstraling/genre van Brian's rommel past beter bij het bedrijf dan de rommel van Huub, of zoiets.
Kan je de hits op You tube manipuleren.Bijv 100 keer achter elkaar aanklikken ofzo.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk commentaar, maar check eerst even of Huub en Brian wel door Talpa Music worden uitgebracht ....
Nee dus !
Wat niet is kan nog komen. Talpa is Talpa.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk commentaar, maar check eerst even of Huub en Brian wel door Talpa Music worden uitgebracht ....
Nee dus !
Kleine correctie - Brian sprak over youtube downloads. Luc was beslist onder de indruk, maar beiden hebben niet gesproken over 'The Battle'. Luc zei zelfs nog dat voor hem alleen 'echte verkoop' telde. (Logisch, alleen daarmee kun je je rekeningen betalen !)quote:Op donderdag 1 november 2007 03:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zei Brian vanavond.Die van Brian stond net op 41000 en moet je nu kijken binnen een half uur.
Gelukkig dan maar.Maar waarom doet de redactie dit dan speciaal en laat het Brian dan ook weten.Ze weten gewoon dat Huub anders zeker wint,dus dit zal best wel eens kunnen gaan meetellen.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine correctie - Brian sprak over youtube downloads. Luc was beslist onder de indruk, maar beiden hebben niet gesproken over 'The Battle'. Luc zei zelfs nog dat voor hem alleen 'echte verkoop' telde. (Logisch, alleen daarmee kun je je rekeningen betalen !)
Ja, dat is verrot makkelijk. Ik heb er geen zin in, maar 10.000 hits in een uurtje knallen is echt niet moeilijk. Je moet alleen een vriendje (Kenneth, Darryl, of hoe heten die mannen ?) voor het karretje spannen.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je de hits op You tube manipuleren.Bijv 100 keer achter elkaar aanklikken ofzo.
Dus Netty is aardig druk.Dacht al zoiets.Nou ik ga me bed op zoeken inplaats van als een gestoorde gek op de clip van Huub te klikken.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat is verrot makkelijk. Ik heb er geen zin in, maar 10.000 hits in een uurtje knallen is echt niet moeilijk. Je moet alleen een vriendje (Kenneth, Darryl, of hoe heten die mannen ?) voor het karretje spannen.
Denk niet aan 100 keer zelf aanklikken, dat laat je toch je PC doen ........
De platenmaatschappij van John de Mol is 8ball Music. Daar worden ze onder uitgebracht. Dat label heeft ook Alain Clark, XYP en nog wat nederlandse artiesten. Talpa Music doet weer andere zaken.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee dus !
We weten niet wat er allemaal gebeurt is, ze kan wel bang zijn of gewoon moe.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik kan zien, slaapt Lieke nu bij Japio. Met een enkele daad maakt ze drie statements :
- naar Huub - Zoek het maar uit
- naar Japio - Wij kunnen 'als jij dat wilt' best goed bonden
- naar de groep - 'Zie je wel dat ik een zelfstandige meid ben'
Misschien was het je nog niet opgevallen maar Brian moet de show winnen.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:07 schreef Jewscky het volgende:
FEBO DOE IETS,TEGEN BRAIN, HET IS GEEN GOD.
Ja, Huub en Lieke worden beboet omdat ze fysiek geweld uitlokken.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:11 schreef Rotterdammert het volgende:
vandaag komt de brief met sancities
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, Huub en Lieke worden beboet omdat ze fysiek geweld uitlokken.
Voortaan moeten ze naar beneden kijken als Amanda of Brian in dezelfde ruimte zijn.
Je heet toch niet toevallig Anita........quote:Op donderdag 1 november 2007 08:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, Huub en Lieke worden beboet omdat ze fysiek geweld uitlokken.
Voortaan moeten ze naar beneden kijken als Amanda of Brian in dezelfde ruimte zijn.
Ik ben geen Anita, ik geef haar adviesquote:Op donderdag 1 november 2007 08:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Je heet toch niet toevallig Anita........![]()
(Droomfinale en winnaar van DGK)quote:Op donderdag 1 november 2007 08:14 schreef happyme28 het volgende:
Misschien was het je nog niet opgevallen maar Brian moet de show winnen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef RSie het volgende:
er gebeurd eindelijk weer eens wat in die kooi.
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Juist ja...hoor hier iedereen maar klagen en doen.
Ze geven eindelijk is een beetje gas.
Volgens mij heeft Brian een andere weg ingeslagen als het op de aanpak aan komt. Zoiets sprak hij gisteren ook al uit tegen Amanda. Ontslagrondes werken toch niet. Zeker niet als Amanda dan ook nog Nix er in gaat houden.![]()
![]()
Brian lijkt een beetje de instelling te hebben van "de dood of de gladiolen" ff flink gas geven dus!![]()
Dat kan hem z'n eigen kop kosten uiteraard, maar denk niet echt zin heeft om nog een jaar "Kumbaya" te gaan zitten zingen daar.
Gisteren die actie met Lieke kwam erg ingecalculeerd over. Hij onderneemt in ieder geval actie.![]()
Dat was niet gisteravond, maar de avond ervoor tijdens een potje dennis-bashen, diezelfde avond dat Brian per ongeluk een glazen deur kapot gooide en Dennis daardoor als scarface door het leven gaatquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
In het updatestopic staat dat Huub Dennis de hele tijd zoende... waarom? Ik heb de COSsen wel een beetje doorgekeken maar ik weet niet hoe laat dat gebeurde dus kan het niet vinden![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Yollie het volgende:
hahah Jaap ruikt aan zijn sokken (of onderbroek) en denkt ..kan nog wel een dagje.
Ach, Brian had al zeker 10x exit gemoeten, but somebody loves him, bij DGK_Redactie.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:17 schreef Prosac het volgende:
Heb even de updates nagelezen, wat is er met de FEBO dat ze geen boetes aan Brian uit durven te delen.
De rest van de bewoners had allang een zware sanctie gekregen voor die deur/het glas.
Oh jezus wat gaat het snel dan de laatste dagen, ik snap er geen hol meer vanquote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet gisteravond, maar de avond ervoor tijdens een potje dennis-bashen, diezelfde avond dat Brian per ongeluk een glazen deur kapot gooide en Dennis daardoor als scarface door het leven gaat![]()
Top! Eindelijk iemand die z'n bek niet wil houden daarover. Jaap is daar ook altijd goed in!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:26 schreef Dark het volgende:
Huub - Hoezo mogen we het er niet over hebben, dat Brian z'n poten weer niet thuis hield?
Verstond ik het nou goed? zei Huub:'we mogen het er tot vanmiddag niet over hebben''.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Brian Luc getrapt heeft maar ze mogen het er niet over hebben.
Ik heb met stomme verbazing de filmpjes bekeken. Het kan toch niet anders dat er nu eindelijk sancties of boetes komen voor Brian en Amanda.......quote:Op donderdag 1 november 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Brian is losing it. Amanda gaat daar lekker in mee en liegt zelfs voor hem. Ze zei ook nog gisteren,' ga je hachie maar redden!' En of zij weet dat Brian wist dat Dennis daar zat en dat Brian het op hem gooide. Dan kan ze 100 keer zeggen,' hij gooide het glas en hij zei: oh oh, Dennis zat daar!' Zij wist het ook.
Brian was zat, Amanda was zat en Luc ook want die wilde Dennis nog op z'n bek timmeren. Stelletje aso's bij elkaar.
Die ligt zo plat mogelijk te zijn, naast Luc.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef Jewscky het volgende:
Waar is die PLATREET slet?
Die ligt nog steeds onder de dekens naast Luc, durft er natuurlijk niet onder vandaan te komen omdat ze er niet uit ziet 's ochtends en ze bang is op dit tv-momentje te komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef Jewscky het volgende:
Waar is die PLATREET slet?
Ja, dat verstond ik ook, ben benieuwd. Misschien komen er dan toch boetes vanmiddag.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Verstond ik het nou goed? zei Huub:'we mogen het er tot vanmiddag niet over hebben''.
nee, dat heb je fout gehoordquote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Verstond ik het nou goed? zei Huub:'we mogen het er tot vanmiddag niet over hebben''.
En ze zal een behoorlijk kater hebben, ze was strontlazerus vannacht.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds onder de dekens naast Luc, durft er natuurlijk niet onder vandaan te komen omdat ze er niet uit ziet 's ochtends en ze bang is op dit tv-momentje te komen.
Ik hoorde Lieke ook nog zeggen: Verziek het nou niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat heb je fout gehoordLieke zei het, en Huub liet lachend blijken daar niet op te willen wachten.
All shall be revealed....
dat denk ik idd ookquote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik ook, ben benieuwd. Misschien komen er dan toch boetes vanmiddag.
Huub: Tot vanmiddag mogen we het er niet over hebben dat Brian zijn poten niet thuis hield.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef kybe het volgende:
Brian drinkt veel de laatste tijd. Hij is echt vaak dronken vind ik. Dat versterkt zijn "gecontroleerde" woede alleen maar.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat Brian gewoon pilletjes kreeg om rustig te blijven?
Jammer dat ze vanaochtend niet weer een fanfare in de slaapkamer hebben laten komen dan.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze zal een behoorlijk kater hebben, ze was strontlazerus vannacht.
Boetes!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde Lieke ook nog zeggen: Verziek het nou niet.
Dus misschien is er wel het één en ander aan boetes beloofd door het hokje.
Die mogen dat zijn heilig verklaard.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub: Tot vanmiddag mogen we het er niet over hebben dat Brian zijn poten niet thuis hield.
Lieke: Verziek het nou niet.
(Brian en Amanda fluisteren.)
Inderdaad, maar ik denk dat een boete voor het gedrag van St. Brian het hoogst mogelijke is wat er in zit.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Boetes!![]()
Die gast mag er toch echt wel een keer uit! De boetes van Brian komen niet eens in de uitzending!![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze vanaochtend niet weer een fanfare in de slaapkamer hebben laten komen dan.
Oh ik dacht altijd dat hij niet dronkquote:Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian drinkt veel de laatste tijd. Hij is echt vaak dronken vind ik. Dat versterkt zijn "gecontroleerde" woede alleen maar.
Hij drinkt stiekem en altijd sterke drankquote:Op donderdag 1 november 2007 09:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat hij niet dronkNouja ik zou ook naar de drank grijpen als ik daar zat...
Waarom heeft Brian Luc gemept dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
Het zou toch vreselijk humor zijn als Brian exit moet omdat hij met zijn mattie wannabee-rapper op de vuist is geweest![]()
Ze zeggen niets tegen elkaar en kijken allebei weg.
Een boete voor Brian of Amanda is veel te mild in dit geval.Niet te vergelijken met de laatste boetes van Huub en Lieke.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik ook, ben benieuwd. Misschien komen er dan toch boetes vanmiddag.
Dat staat op geen enkel filmpje, zal wel tijdens de SL plaatsgevonden hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heeft Brian Luc gemept dan?
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat heb je fout gehoordLieke zei het, en Huub liet lachend blijken daar niet op te willen wachten.
All shall be revealed....
Dan heb je toch echt niet goed gekeken. Huub pakte Brian's arm omdat hij niet wilde dat Brian hem aanraakte, waarop Brian Huub's pols pakte en omdraaide.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:40 schreef T-lex het volgende:
Huub weet het weer allemaal leuk te vertellen...Brian dit, Brian dat. Ga janken man!
Zelf was hij zoals altijd natuurlijk weer volledig in controle.
Ook met dat verhaal van die arm omdraaien..Je ziet duidelijk dat Huub eerst de arm van Brian pakt. En aan z'n witte knuistjes zie je dat hij aardig kracht zet. Dat Brian daar op reageerd en ff Huub z'n arm pakt is een niet meer dan menselijke reactie als je het mij vraagt.![]()
Die hoef je niks te vertellen, ze streamt zich te pletter, net als wij.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:42 schreef avonne het volgende:
jammer dat er geen stream op de keuken is. Ongetwijfeld vertelt Huub nu alles aan Palma.
Huub zei "hmmhmhm (ik verstond het niet) de klappen voor Nadia heeft opgevangen"quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heeft Brian Luc gemept dan?
Het mooie is dat Brian dat al ik weet niet hoelang doet. Huub dit, Huub dat. Er zouden extra camera's komen. Huub zijn hoofd liep tegen het hoofd van Brian op etc. Het leukste van dit alles is, Brian gaat er ook écht om janken. Ik zie hem nog zo janken na de Witte Bergen! De vermoorde onschuld helemaal in tranen samen met dat vriendinnetje van hem met ook zo'n groot en oprecht hart.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:40 schreef T-lex het volgende:
Huub weet het weer allemaal leuk te vertellen...Brian dit, Brian dat. Ga janken man!
Zelf was hij zoals altijd natuurlijk weer volledig in controle.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Het mooie is dat Brian dat al ik weet niet hoelang doet. Huub dit, Huub dat. Er zouden extra camera's komen. Huub zijn hoofd liep tegen het hoofd van Brian op etc. Het leukste van dit alles is, Brian gaat er ook écht om janken. Ik zie hem nog zo janken na de Witte Bergen! De vermoorde onschuld helemaal in tranen samen met dat vriendinnetje van hem met ook zo'n groot en oprecht hart.
Een wortelkanaalbehandeling wordt bijna altijd in twee keer gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Brian moet weer naar de tandarts........weer een wortelkanaalbehandeling, yeah right.
volgens mij zei Nadia datquote:Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Varen het volgende:
Luc zegt dat hij wacht met weggaan tot Brian terug is van de tandarts.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:52 schreef avonne het volgende:
Brian gaat "naar de tandarts"
Tegenwoordig heet de Febo "tandarts" of "ziekenhuis", he?
ligt bij mij nog iemand in zijn bed op stream 4quote:Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Varen het volgende:
Luc zegt dat hij wacht met weggaan tot Brian terug is van de tandarts.
Waarom zou hij weg zijn dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Margo37 het volgende:
Goedemorgen.....
Dennis al gesignaleerd door iemand?
Op nowlive denken ze dat hij weg is.......![]()
Ik zag net de dekens bewegen in zijn bed.. dus hij zal d'r wel liggen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:53 schreef Margo37 het volgende:
Goedemorgen.....
Dennis al gesignaleerd door iemand?
Op nowlive denken ze dat hij weg is.......![]()
Hoe gek het ook klinkt maar ik had gister het idee dat Dennis een beetje Lieke in de gaten hield toen Brian zo aan de gang was. Eeen beetje beschermen dus. Toen Brian zo begon stond hij meteen op en ging hij er vlak bij staan? Ben ik de enige die dat zo ziet? Als het echt zo is als ik heb gezien dan heeft Dennis dus toch nog iets goeds in zich.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Brian en Amanda hadden gisteren het plan al afgesproken Lieke onder vuur te nemen omdat ze daar Huub mee hebben. Zou Luc misschien Lieke hebben willen beschermen?
Toen ze wakker werd deed ze direct een handdoek om haar hoofd, ik lach me kapot als het echt zo is.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef avonne het volgende:
Nadia "waarom heb je je haar gewassen . OOOOOHHH.. Hihihihi.... helemaal vergeten"
en kijkt even onder de handdoek.
Laat het zo zijn dat ze alle extensions kwijt is
Brian doelde op Huub. Hij zei: Huub zal wel weer doorgaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Djeda het volgende:
B: Doe je rustig, laat niemand je gek maken he
A: ja, ja
Ik las hier dat hij vannacht een bloedneus had maar niks over zijn lip.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Brian mocht niet aan zijn lip komen. Heeft hij iets aan zijn mond?
tnx, heb er niets van meegekregen vannacht.....quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik zag net de dekens bewegen in zijn bed.. dus hij zal d'r wel liggen.
Ik weet niet waarom hij opstond.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Larisje het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt maar ik had gister het idee dat Dennis een beetje Lieke in de gaten hield toen Brian zo aan de gang was. Eeen beetje beschermen dus. Toen Brian zo begon stond hij meteen op en ging hij er vlak bij staan? Ben ik de enige die dat zo ziet? Als het echt zo is als ik heb gezien dan heeft Dennis dus toch nog iets goeds in zich.
Helemaal mee eens. Maar dat zal niet gaan gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Een boete voor Brian of Amanda is veel te mild in dit geval.Niet te vergelijken met de laatste boetes van Huub en Lieke.
Eruit met Brian en Amanda.
Vraag niet verstaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef kybe het volgende:
Speaker op strenge toon:Nadia doe aub je zender om.
Nadia:ja!
en dan toch nog snel wat fluisteren tegen Amanda.
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Amanda is haar haar nu aan het tangen.. mét de handdoek nog op haar hoofd??!!
ik zag het meer als leedvermaak.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Larisje het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt maar ik had gister het idee dat Dennis een beetje Lieke in de gaten hield toen Brian zo aan de gang was. Eeen beetje beschermen dus. Toen Brian zo begon stond hij meteen op en ging hij er vlak bij staan? Ben ik de enige die dat zo ziet? Als het echt zo is als ik heb gezien dan heeft Dennis dus toch nog iets goeds in zich.
Die Luc is ook een lamlul zeg. Dat hij gisteren terwijl hij al wist dat hij er uit moest, die doos toch nog heel veel aandacht heeft gegeven, zegt veel.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Nadia: en Luc! Wat heb ik gedaan? Ik schrok me echt een hoedje!
HIj is inderdaad erg passief en inderdaad heeeeeeeeeeel ongeschikt voor dit spel! Ik had wel het gevoel dat hij in de gaten had dat Brian al meteen erg ver ging bij Lieke met aanraken etc. HIj heeft volgens mij ook Huub en Jaap gehaald.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom hij opstond.
Maar ik vind Dennis helemaal geen slecht mens.
Hij is alleen niet geschikt voor de Gouden Kooi. Zijn enige goede momenten vond ik toen hij dronken liedjes zong van "you're trash and you know you are" en gisteren in de kapsalon en in de tuin. Verder is hij te passief en te bang.
Zo te zien is ze meer dan de helft van haar bos stro kwijt.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:08 schreef petraa het volgende:
Waarom stijlt ze met een handdoek om ?
Wie?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Nadia: wist je dat Rowasieta? boos is dat ik met Luc geslapen heb
Ik geloof gelijk dat hij er tussensprong om Lieke te beschermen. Hij weet immers dondersgoed waar die Brian toe in staat is.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Larisje het volgende:
[..]
HIj is inderdaad erg passief en inderdaad heeeeeeeeeeel ongeschikt voor dit spel! Ik had wel het gevoel dat hij in de gaten had dat Brian al meteen erg ver ging bij Lieke met aanraken etc. HIj heeft volgens mij ook Huub en Jaap gehaald.
Volgens mij had ze het over Shanti...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Wat een trash!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
N tegen Amanda: We waren wel goed met zijn 3 drieen vannacht.
Het zou schandalig zijn als die loser z'n tekegfoontje zou intrekken door een leugen. We zijn hier niet gek.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat het Dennis duidelijk wordt dat de hele actie wel expres was en niet zoals Amanda het zegt. Hij doet weinig die Dennis maar dit verdient hij niet. Al 2 dagen niet. Brian zijn agressie is echt niet te beteugelen. Gecontroleerde woede, my ass!
Het zou schandalig zijn als die loser z'n telefoontje zou intrekken door een leugen. We zijn hier niet gek.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat het Dennis duidelijk wordt dat de hele actie wel expres was en niet zoals Amanda het zegt. Hij doet weinig die Dennis maar dit verdient hij niet. Al 2 dagen niet. Brian zijn agressie is echt niet te beteugelen. Gecontroleerde woede, my ass!
Die naam viel ook, ik kreeg het idee dat het over D ging.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over Shanti...
het ging over Shantiquote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Het ging over Luc en Shanti. Dat ze een relatie hebben. En dat A had gevraagd of ze het niet erg vond wat Luc deed.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die naam viel ook, ik kreeg het idee dat het over D ging.
Wat denk je zelf, goedemorgen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:16 schreef Copycat het volgende:
En, zijn er al sancties na de 'niet meer doen'-brief?
Goeiemorgen.
Ja, volgens mij ookquote:Op donderdag 1 november 2007 10:14 schreef avonne het volgende:
Het lijkt er op dat Luc klappen VAN Nadia opving ipv VOOR Nadia
Neuhquote:Op donderdag 1 november 2007 10:16 schreef Copycat het volgende:
En, zijn er al sancties na de 'niet meer doen'-brief?
Goeiemorgen.
N heeft het over de extentions van Amanda en daarna iets met een neus. Brian had een bloedneus en Amanda is de helft van haar extentions kwiijt.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:17 schreef noekje het volgende:
Het was dus drie tegen de rest. Die drie hebben behoorlijk wat uitgespookt met hun dronken koppen.
Dat was in dit geval een 'alsjeblieft' van 'kom op nou!!...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neuh, net zoals je-mag-niet-meer-fluisteren. (de speaker voegt er tegenwoordig alsjeblieft aan toe als ze Nadia vragen haar zender om te doen...)
Je bedoelt dat D N wilde slaan of schoppen? Dat zou kunnen natuurlijk. N verlult zich vandaag nog wel een paar keer, dan weten we het.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:18 schreef kybe het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat er ook ruzie tussen Dennis en Nadia over dat briefje is geweest?Dat zou veel meer verklaren waarom Luc de klappen voor Nadia zou hebben opgevangen.D en N hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd.
Ja, dat hoorde ik ook wel. Maar het is toch bizar. Al maanden wordt ze gewaarschuwd hiervoor en nu zelf met een officiele brief trekt ze zich er geen reet van aan. Gooi er gewoon een sanctie op! Maar daar zal naadje dan wel weer niet tegen kunnen ofzo.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat was in dit geval een 'alsjeblieft' van 'kom op nou!!...
Gedaan. Helemaal niets aan het handje hoor.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Vooir het ware verhaal ga ik maar eens op Villa Vandaag kijken.
Van Brian gaan we het niet horen. Die gaat weer 100x zeggen dat er extra camera's zouden komen. Het ligt allemaal aan Huub en het hokje.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat D N wilde slaan of schoppen? Dat zou kunnen natuurlijk. N verlult zich vandaag nog wel een paar keer, dan weten we het.![]()
Ja,D zou een briefje hebben geschreven naar N.N vertelde dat tegen L.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat D N wilde slaan of schoppen? Dat zou kunnen natuurlijk. N verlult zich vandaag nog wel een paar keer, dan weten we het.![]()
Ik gun Brian niks, helemaal niks. Laat hem lekker oprotten naar de Antillen om de arme mensen te helpen, daar is hij toch zo goed in.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gedaan. Helemaal niets aan het handje hoor.
Move along people, nothing to see here.
Ik zei het gisteren al en nu nog een keer: stekker eruit, Brian de sleutel en heel snel vergeten, deze voorgekookte pauperzooi. Dat ie maar lekker tussen de muren van zijn villa Amanda bont en blauw slaat.
Brian die madeliefjes, dansende kindertjes, een wit gewaad aan wilde met een baardje in zijn clip. Dat allemaal voor de arme kindjes op de Antillen. Ja ja, lieve mensen! Dat is Brian.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun Brian niks, helemaal niks. Laat hem lekker oprotten naar de Antillen om de arme mensen te helpen, daar is hij toch zo goed in.![]()
Mwoah, ik gun hem wel een paar ledematen die plots van zijn romp vallen. En een paar ziektes mag ie van mij ook wel krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Ik gun Brian niks, helemaal niks. Laat hem lekker oprotten naar de Antillen om de arme mensen te helpen, daar is hij toch zo goed in.![]()
Het leek al alsof het door de ratten was aangevreten maar nu lijkt het alsof de rattenvanger van Hamelen himself er aan gevreten heeft.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:29 schreef blomst het volgende:
Als Amanda echt veel extenions mist dan mag ik hopen dat Dob het veels te druk heeft voor de gouden kooi.
Yep, ik vraag me af waar de rest is......quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef Kaleddis het volgende:
is nix nou nog de enige die slaapt ?
Precies, ik heb het ook met stomme verbazing zitten lezen Denkt het hokje nu echt dat wij gek zijn????quote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik gun hem wel een paar ledematen die plots van zijn romp vallen. En een paar ziektes mag ie van mij ook wel krijgen.
Maar ik word er serieus kotsmisselijk van hoe overduidelijk die no-brainer het hand boven het hoofd wordt gehouden. Als je op VV het verslag leest van het 'glasincident' zakt je broek af. Zeker als je vervolgens het betreffende filmpje kijkt. Frustrerend oneerlijk. Daar valt niet van te winnen.
Ze draaien de streams te snel weg, het lukt me steeds niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, is er al een cap van Amanda's "haar" ?
En dat moeten wij weer allemaal geloven,lekker even naar huis(de heilige Brain).dan moet de rest die silicone teef aanquote:Op donderdag 1 november 2007 09:52 schreef avonne het volgende:
Brian gaat "naar de tandarts"
Tegenwoordig heet de Febo "tandarts" of "ziekenhuis", he?
Ik dacht dat brian geweldadig was geweest?quote:Op donderdag 1 november 2007 02:09 schreef BsJanssen het volgende:
Amanda en Nadia zijn stomdronken en liggen giechelend op bed. Dan moet natuurlijk niet net een Lieke binnenkomen want dan wordt ze natuurlijk onder vuur genomen. Dit resulteert uiteindelijk in een confrontatie tussen Brian en Lieke en als Huub dat hoort valt hij Brian aan:
Dronken Amanda maakt ruzie met Lieke en woeste Huub komt aanstormen
Ik kon alleen maar horen dat de dames niet allemaal in spijkerbroek mocht lopen omdat de mannen dat al deden.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Hele slechte audio bij Amanda en N. Ze hebben het over spijkerbroeken en D en Luc........heeft iemand het verstaan?
Knap he? Dit was toch hun bedoeling? Hebben ze gisteren zelf uitgesproken, Brian en Amanda.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, volgens Amanda is het de schuld van Huub. Toen hij beneden kwam was er direct spanning.
N: We hebben Lieke toch niet aangeraakt?
A: Nee, Huub laat zich altijd opfokken.
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:48 schreef riri het volgende:
Amanda heeft Lieke wel aangeraakt
Je valt toch van de ene verbazing in de andere als je Amanda hoort praten, dat wijf spoort echt voor geen meter, net als dat gedrocht dat naast haar zit.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
Knap ook, haar vriend stond op een cm afstand tegen Lieke te schreeuwen maar toen Huub kwam, toen was er opeens een spanning voelbaar.![]()
Maar dat is Huub z'n schuld want ja...waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Het was niet goed te zien wat Amanda precies deed,ik heb het filmpje wel 10 keer gezien en volgens mij greep Amanda naar de nek van Lieke.
Filmpje doet t hier niet. is er ook een youtube link van?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:43 schreef itsme het volgende:
In het youtube topic staat dit:
[..]
Ik dacht dat brian geweldadig was geweest?
Hmm toch maar even filmpje kijken al is het niet goed voor mijn hart.
Dat vind ik toch zo raar!! Als iemand echt klachten heeft dan kun je ze medische hulp toch niet ontzeggen?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:57 schreef avonne het volgende:
Lieke mag niet op sportschoenen of lage schoenen.
Ze mag ook nog niet naar de fysiotherapeut.
Zou best kunnen, volgens mij is er achter de schermen genoeg ruzie om weer een filmpje uit te laten lekken.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Misschien lekt er binnenkort wel weer een filmpje?![]()
Dat domme wicht en die asociale hufter mogen voor elk wissewasje naar het ziekenhuis, maar als Lieke écht ergens last van heeft, wordt haar in niets tegemoet gekomen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:57 schreef avonne het volgende:
Lieke mag niet op sportschoenen of lage schoenen.
Ze mag ook nog niet naar de fysiotherapeut.
klopt.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo raar!! Als iemand echt klachten heeft dan kun je ze medische hulp toch niet ontzeggen?
Ze vallen in herhaling achter; Ilona kreeg ook te laat/verkeerde hulp, waardoor de pijn ondragelijk was geworden en ze daardoor naar huis ging.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo raar!! Als iemand echt klachten heeft dan kun je ze medische hulp toch niet ontzeggen?
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat is Huub z'n schuld want ja...waarom eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:57 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. Brian die liep vanmorgen langs me heen en doet in 1 keer boe tegen me.
Lieke. hij gaat gewoon door.
vertel?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:07 schreef avonne het volgende:
Lieke heeft nog niet door wat voor een slang Bianca van DOB is.... wraaaaaaahhhh.....
Ze mogen van de Febo/Hokje niets meer doen dus dat ook niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Wat een zielig wijf is het ook die Lieke...straks gaat ze nog huilend de poort uit omdat ze gepest is...Brian riep gewoon ineens BOE tegen d'r. Dat kan echt niet door de beugel.![]()
En Huub wil gelijk weer verhaal gaan halen bij Brian. Die gasten laten zich lekker opfokken door de dames.![]()
Omdat brian de messias is in haar ogen...de totale goedheid in hoogst eigen persoonquote:Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat is Huub z'n schuld want ja...waarom eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |