Die was echt geweldig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Mirel het volgende:
Howard: "Now I ain't looking so bad, aren't I":D:D
Dat was de moeder van Sheldon dacht ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vrouw die de zus van Roseanne speelt ook een aflevering meegedaan.
Welke zender?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:25 schreef LintuxCx het volgende:
Gisteren was het hier gewoon echt op TV trouwens, wordt het in Nederland nu ook uitgezonden? Uiteraard gekeken (al kende ik de aflevering al), maar de lach track is inderdaad heel irritant als je er op gaat letten.
Doe dat soort dingen maar bij Friends enzo, niet bij goede series...
Channel 4, dacht ik. Is hier in Ierland op de kabel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:48 schreef FrankRicard het volgende:
Welke zender?
Ik denk ook niet dat je die gaat vinden... Er zit volgens mij gewoon een publiek bij, maar het gelach wordt soms aangepast omdat er door volgende zinnen heengelachen wordt. Dat het hele fenomeen (gewoon publiek of een lachband) irritant is, ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Sommige series hebben het niet nodig (Arrested Development, Scrubs), maar bij andere series helpt het gewoon bij de sfeer van de serie. Dat vind ik bij TBBT ook het geval, dus ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:48 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En nee, ik heb nog geen download versie zonder lach-track gevonden, maar doorgaans valt het me niet zo op.
But they didn't like it!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef PeRi het volgende:
When Frodo left the Shire to take the one ring to Mordor didn't Samwise, Pippin, and Merry go with him?"!!!
Ah dat had ik niet verwacht. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:03 schreef MeScott het volgende:
Nee, hij was alleen verlaat naar 20:30, ipv. de gebruikelijke tijd van 19:00. Ik heb em bijna binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |