helaas moet ik je mededelen dat ik ze de laatste tijd sporadisch weer zie verschijnenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Mukluks. Met van die vrolijk rondslingerende balletjes, ik zie ze gelijk weer voor me. Ik heb ze de laatste tijd trouwens niet meer gezien (godzijdank). Twee jaar geleden liep bijna iedereen erop.
[ afbeelding ]
De Uggs zaten daar weer vóór (al heb ik gelezen dat die opnieuw trendy gaan worden).
quote:Op donderdag 1 november 2007 15:04 schreef Smash-it het volgende:
Draag al jaaaaren Uggs en pas weer nieuwe gekocht. Ze lopen als een wolkje en ik vind ze leuk. Maar goed, die laarzen uit de OP vind ik ook niet vreselijk (behalve rechts), dus ik zal wel niet de juiste doelgroep voor deze klacht zijn.
Deze heb ik![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom C&A? Omdat ik geen geld meer over heb voor normale broeken vanwege de Uggs? Ik draag ze meestal met spijkerrokje eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:08 schreef HansU het volgende:
[..]
![]()
En die draag je over je C&A spijkerbroek en je nijntje trui?
groot gelijk heb je smash it, leuke laarsjes trouwensquote:Op donderdag 1 november 2007 15:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waarom C&A? Omdat ik geen geld meer over heb voor normale broeken vanwege de Uggs? Ik draag ze meestal met spijkerrokje eigenlijk.
En hé, ieder zijn ding.
ieder zo zijn ding inderdaad. Maar jij draagt helaas de twee dingen waar ik niet tegen kan, lees een slappe van krijg. Spijkerstof en pluizige laarsjesquote:Op donderdag 1 november 2007 15:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waarom C&A? Omdat ik geen geld meer over heb voor normale broeken vanwege de Uggs? Ik draag ze meestal met spijkerrokje eigenlijk.
En hé, ieder zijn ding.
zo hoort het!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en minimaal 12 cm hoog![]()
[ afbeelding ]
of dezequote:Op donderdag 1 november 2007 17:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zo hoort het!![]()
en vrouwen die klagen dat ze daar niet op kunnen lopen hebben hanenpoten![]()
![]()
en kunnen die ugs hier ook even worden weggehaald, het vervuilt het topic alleen maar.![]()
en het paris grapje is oud hoor. die hebben we nu al vaak genoeg gezien.![]()
Ik dacht dat jij meer op lolleromfg vet sjieke slippers geildequote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Bij sommigen staan ze leuk
Bij anderen niet
Met zo'n onderschrift is je reactie begrijpelijkquote:
quote:Met je kanus in me anus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |